Z góry przepaszam że w tym dziale ale zalezy mi na szybkiej odpowiedzi.
Czy jazda z palacym sie blendem ( zawor erg ) jest niepezpieczna i szkodliwa dla samochodu. Jest to silnik 2.0i Zetec.
Z góry dzieki za odpowiedzi
Pozdrawiam
www.mazdaspeed.pl
magicadm napisał(a):Zdiagnozuj usterkę a potem: – zaślep to g...
Puhcio napisał(a):Niech zgadnę ... A-Spec ?
newbie napisał(a):magicadm napisał(a):Zdiagnozuj usterkę a potem: – zaślep to g...
nieprawdopodobne żeby zepsuł się zawór (chociaż nie niemożliwe)
zaślepienie spowoduje zaświecenie na stałe MIL (CEL)...to auto jest już mądrzejsze od ciebie...![]()
magicadm napisał(a):Z tego forum zapamiętam człowieka, który prawie cały czas powtarza magiczne słowo: "diagnostyka". Skoro wszystko jest do odczytania z kodów błedów – to po co dodatkowe gdybanie?
Diagnostyka i wszystko jasne
newbie napisał(a):.czyli jeśli np. PCM zechce "wpuścić" trochę spalin to zaraz sprawdzi MAP sensorem czy w kolektorze ssącym podniosło się ciśnienie...jeśli nie...CEL/MIL
tadziol w jednym z wielu twoich wątków ciągle o tym samym napisał(a):EGRBS to taki syf co sprawdza wartość ciśnienia spalin(!) w kolektorze ssącym,w przypadku nadmiernego wzrostu ciśnienia ograniczony zostaje czas wtrysku paliwa(gorące spaliny i paliwo podane na zawory ssące są beee..)skrajnym przypadkiem usterki EGRBS jest zawyżenie wartości sygnału wychodzącego do ok.3,5V co powoduje zgaśnięcie silnika i brak możliwości odpalenia.
czujnik EGRBS znajduje się w centralnej części pasa podszybia,połączony jest poprzez zawór BOOST SENSOR CONTROL VALVE do kolektora ssącego....starczy?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość