Witam.
Jesteśmy posiadaczami mazdy od niedawna. Na paliwie jeździ bez zarzutu ale na gazie niestety jak w temacie szarpie i przerywa. Listwa wtryskiwaczy, reduktor, filtry i przewody od instalacji gazowej zostały wymienione. Komputer wskazyje, że wszystko jest OK ale niestety nie da się za bardzo jechać. Świece i przewody zapłonowe również wymienione. Czy ktoś może wie gdzie jeszcze szukać usterki? Czy to może problem z jakimś przewodem prądowym?
Po przełączeniu na gaz zaczyna szarpać, przerywać, spadają obroty (mazda tribute),
Strona 1 z 1
nie wiem czy nie znajdziesz odpowiedzi na to pytanie w dziale gazownikow szybciej.
Tak jak mowie lepiej będzie zapytać w dziale gazowników.
Witam, miałem ten sam problem. Mechanicy obstawiali przepływomierz albo EGR. Wymieniłem świece, cewkę zapłonową i kable, które okazały się być przyczyną. Tutaj tkwi cały szkopuł, otóż dwulitrowy silnik w Madzi Tribute to fordowski ZETEC i często jest tak, że nie będzie chodził na niczym innym jak motorcraft. Kable pasują od 2.0l focusa i mondeo. Takie cuś:
http://allegro.pl/ford-focus-przewody-z ... 83462.html

Potwierdzam,
Sam osobiście założyłem cewkę Beru a świece i przewody NGK i czasami szarpnie silnikiem.
Znajomy mechanik później powiedział że fordowskie silniki tolerują jedynie części motocraft.
Po za tym wspomniał że cewka zapłonowa motocraftu daje silniejszą iskrę.
Sam osobiście założyłem cewkę Beru a świece i przewody NGK i czasami szarpnie silnikiem.
Znajomy mechanik później powiedział że fordowskie silniki tolerują jedynie części motocraft.
Po za tym wspomniał że cewka zapłonowa motocraftu daje silniejszą iskrę.
- Od: 5 lis 2013, 20:59
- Posty: 8
- Skąd: Krasnystaw
- Auto: Mazda Tribute 2.0 4x4, 2003
PB + LPG.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość