Po przełączeniu na gaz zaczyna szarpać, przerywać, spadają obroty (mazda tribute),

Mazda Tribute 2003–2007 (EP) / Mazda Tribute 2001–2003 (EP)

Postprzez EdytaD. » 22 mar 2013, 21:12

Witam.
Jesteśmy posiadaczami mazdy od niedawna. Na paliwie jeździ bez zarzutu ale na gazie niestety jak w temacie szarpie i przerywa. Listwa wtryskiwaczy, reduktor, filtry i przewody od instalacji gazowej zostały wymienione. Komputer wskazyje, że wszystko jest OK ale niestety nie da się za bardzo jechać. Świece i przewody zapłonowe również wymienione. Czy ktoś może wie gdzie jeszcze szukać usterki? Czy to może problem z jakimś przewodem prądowym?
EdytaD.
 

Postprzez People_Hate_Me » 23 mar 2013, 11:20

nie wiem czy nie znajdziesz odpowiedzi na to pytanie w dziale gazownikow szybciej.
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez robal30 » 23 mar 2013, 17:38

a najszybciej w zakładzie zajmującym sie montażem instalacji gazowych.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 12 mar 2013, 10:19
Posty: 18
Auto: Ford Maverick 2,0 2001r.

Postprzez EdytaD. » 25 mar 2013, 20:07

Zakład zajmujący się montażem instalcji twierdzi, że wyczerpał wszystkie możliwości. <co?>
EdytaD.
 

Postprzez People_Hate_Me » 26 mar 2013, 13:27

Tak jak mowie lepiej będzie zapytać w dziale gazowników.
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez dzodzo88 » 27 mar 2013, 22:58

Witam, miałem ten sam problem. Mechanicy obstawiali przepływomierz albo EGR. Wymieniłem świece, cewkę zapłonową i kable, które okazały się być przyczyną. Tutaj tkwi cały szkopuł, otóż dwulitrowy silnik w Madzi Tribute to fordowski ZETEC i często jest tak, że nie będzie chodził na niczym innym jak motorcraft. Kable pasują od 2.0l focusa i mondeo. Takie cuś: http://allegro.pl/ford-focus-przewody-z ... 83462.html
Początkujący
 
Od: 25 sty 2013, 12:19
Posty: 11 (0/1)
Auto: Mazda Tribute 2.0L 2001r

Postprzez zenek_bem » 16 sie 2014, 20:25

Potwierdzam,
Sam osobiście założyłem cewkę Beru a świece i przewody NGK i czasami szarpnie silnikiem.

Znajomy mechanik później powiedział że fordowskie silniki tolerują jedynie części motocraft.
Po za tym wspomniał że cewka zapłonowa motocraftu daje silniejszą iskrę.
Początkujący
 
Od: 5 lis 2013, 20:59
Posty: 8
Skąd: Krasnystaw
Auto: Mazda Tribute 2.0 4x4, 2003
PB + LPG.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Pozostałe Modele