Wyciek oleju po wymianie rozrządu

Mazda Tribute 2003–2007 (EP) / Mazda Tribute 2001–2003 (EP)

Postprzez PARTYBOY » 14 paź 2007, 21:48

Mam klopot z ubytkiem oleju.
Wymienialem rozrzad w duzym, dobrze wyposarzonym warsztacie we Włocławku. Pierwsze wrazenie kapitalne. Grzeczna i zyczliwa obsluga, wyposazenie warsztatu godne pozazdroszczenia no i faktura VAT. Jednoczesnie kupilem u nich nowe opony, wszystkie tarcze i klocki i ustawilem geometrie.
Jednak auto po wymianie nie jest juz tym samym i to nie w pozytywnym tego slowa znaczeniu.
Przy pierwszym odbiorze samochod sie dusil i nie mial mocy, czyli wiadomo – zle ustawiony rozrzad i poprawka. Za drugim razem przez moment bylo dobrze i znow poprawka. Dopiero za trzecim razem panowie zamontowali rozrzad poprawnie ale silnik nie jest juz tak cichy jak byl zanim go wstawilem do tego warsztatu (wczesniej koledzy nie poznawali czy silnik jest wlaczony), a olej wycieka w zastraszajacym tempie, na parkingu jest widoczny slad. Bylem juz na reklamacji hamulcow (krzywo zamontowane) i wycieku oleju. Oczywiscie bezplatnie poprawiono usluge. Szkoda, ze w sprawie wycieku bez efektow.
Teraz szukam serwisu z doswiadczeniem w silnikach Mazdy 2.0 16v z 626 lub MX-6 bo pomimo sympatii do serwisantow z wyzej wymienionego warsztatu, nie wierze, zeby usuneli w koncu usterke, ktorej sami sa sprawcami.
Przyjdzie mi drugi raz zaplacic za usluge ale wole to niz dolewac co tydzien litr oleju Castrol Magnatec Professional A1 5W30.
Pomozcie mi w zlokalizowaniu serwisu w promieniu powiedzmy 100km od Włocławka, ktory naprawde polecacie.
Moze ktos juz mial taka przygode, jestem otwarty na porady.
Pozdro

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio edytowano 17 paź 2007, 13:51 przez PARTYBOY, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 paź 2007, 19:09
Posty: 333 (2/0)
Skąd: Universe
Auto: był FORD PROBE 2 2.0 16V HIGHLIGHT

jest FORD PROBE 2 2,5 v6 GT

jest MAZDA 3 2.0 MZR 2010 USA

Postprzez Jacol » 14 paź 2007, 22:26

Gdzie wymieniałes? Jakby co wal do mnie na GG :)
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez voytecku » 14 paź 2007, 22:31

PARTYBOY napisał(a):Pomozcie mi w zlokalizowaniu serwisu w promieniu powiedzmy 100km od Włocławka, ktory naprawde polceacie.

Ja polecam Wieska w Debicy. Wiem, ze to troche daleko od Ciebie, ale przynajmniej masz pewnosc, ze gosc wie co robi i doskonale zna sie na swoim fachu. Wole pojechac do Debicy i zostawic na dluzej samochod niz zawiezc do warsztatu w Warzawie, zeby eksperymentowali na moim samochodzie.

Telefon znajdziesz w dziale: 929/Xedos9 w watku: Polecany serwis silnikow millera.

Pozdrawiam,
voytecku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2005, 22:00
Posty: 1452 (0/5)
Skąd: Warszawa
Auto: Fiat Stilo

Postprzez PARTYBOY » 14 paź 2007, 22:32

voytecku napisał(a):polecam Wieska w Debicy

przy tym stanie silnika wole nie wybierac sie na takie wycieczki
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 paź 2007, 19:09
Posty: 333 (2/0)
Skąd: Universe
Auto: był FORD PROBE 2 2.0 16V HIGHLIGHT

jest FORD PROBE 2 2,5 v6 GT

jest MAZDA 3 2.0 MZR 2010 USA

Postprzez Jacol » 14 paź 2007, 22:46

PARTYBOY napisał(a):przy tym stanie silnika wole nie wybierac sie na takie wycieczki

Jak juz wycieczki to do Jaksy :)
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez PARTYBOY » 14 paź 2007, 23:19

Jacol napisał(a):wycieczki to do Jaksy

tez bliziutko :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 paź 2007, 19:09
Posty: 333 (2/0)
Skąd: Universe
Auto: był FORD PROBE 2 2.0 16V HIGHLIGHT

jest FORD PROBE 2 2,5 v6 GT

jest MAZDA 3 2.0 MZR 2010 USA

Postprzez Andrzej 123 » 20 paź 2007, 16:40

Co do tego wycieku oleju to u mnie było podobnie, po tym jak zmieniałem pompę wodną i musiałem zdjąć pokrywę zaworów. Założyłem wtedy nową uszczelkę, ale podróbkę. Z początku było dobrze, ale potem wyciek nasilał się lawinowo. Kosztowało mnie to dwa paski alternatora i pasek napędu wspomagania, (oleju na dolewki nie wspomnę) bym zrozumiał, że uszczelka ma być oryginalna. pieniądze jakie straciłem na pozornych oszczędnościach pozwoliły by mi kupić co najmniej dwie oryginalne uszczelki.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 10 mar 2005, 17:43
Posty: 19
Skąd: Malbork
Auto: Mazda 626 2,0 FS GE

Postprzez PARTYBOY » 23 paź 2007, 16:09

Przywymianie rozrzadu zyczylem sobie tylko oryginalne elementy ale warsztat zdecydowal za mnie montujac uszczelke za 35zl i teraz sa tego efekty.
Od Jacol'a dostalem namiary na warsztat we Włocławku z doswiadczeniem w Mazdzie.
Mam juz oryginalna uszczelke z ASO Mazdy w Wawie, jestem umowiony na czwartek na wymiane. Ceny nie sa wygorowane ale goscie sprawiaja wrazenie, ze wiedza o czym mowia.
Napisze jak bedzie po wszystkim jakie efekty.
Poki co dziekuje Jacol za namiary i pomoc ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 paź 2007, 19:09
Posty: 333 (2/0)
Skąd: Universe
Auto: był FORD PROBE 2 2.0 16V HIGHLIGHT

jest FORD PROBE 2 2,5 v6 GT

jest MAZDA 3 2.0 MZR 2010 USA

Postprzez Grzyby » 23 paź 2007, 17:01

PARTYBOY napisał(a):warsztat zdecydowal za mnie montujac uszczelke za 35zl i teraz sa tego efekty

no niestety – akurat do tego silnika to uszczelka pod dekiel tylko ori.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez PARTYBOY » 29 paź 2007, 20:35

Dziś w serwisie zmienili mi uszczelke i wreszcie wymienili olej na upragniony Castrol Magnatec Professional A1 5W30 <diabełek>

wkótce będę wiedział czy wyciek ustał, muszę tylko troche pojeździć
ale już po wyjeździe z warsztatu mogę powiedzieć, że silnik odmłodniał, praca jest łagodniejsza i jakby miał więcej pary, wcześniej się czasem mulił, a teraz jak naciskam na pedał gazu mam uczucie jakby mnie z procy wystrzeliło. Nie wiem czy to zasługa oleju, czy szczelnosći silnika i drobnej regulacji na paskach, a może wszystkich tych rzeczy ale póki co jestem bardzo zadowolony <jupi>

wstępnie dziękuję Jacol'owi za namiary na warsztat, a Jaksa pomógł mi przy zakupie uszczelki, też dziękuję ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 paź 2007, 19:09
Posty: 333 (2/0)
Skąd: Universe
Auto: był FORD PROBE 2 2.0 16V HIGHLIGHT

jest FORD PROBE 2 2,5 v6 GT

jest MAZDA 3 2.0 MZR 2010 USA

Postprzez Demo » 30 wrz 2011, 16:23

Niecałe 1.5k km temu wymieniałem kompletny rozrząd. Wycieki mam teraz jak cholera. Po weekendzie zdejmuję klawiaturkę i zobaczymy czy to na tej uszczelce czy na uszczelniaczach :( Mam głęboką nadzieję, że to ta od klawiatury bo bulić ponownie za zabawę z rozrządem to będzie cios w jajca ;(
Początkujący
 
Od: 19 wrz 2010, 19:20
Posty: 4
Skąd: Skarżysko-Kameinna
Auto: Mazda 626, 99r. 2.0, 136KM, lpg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Pozostałe Modele