Silnik nierowno pracuje – Kontakt z serwisem ASO

Witam. Podziele sie z wami wrazeniami po kontakcie z serwisem i prosze o rade co zrobic.
Po zamontowaniu instalacji gazowej sekwencja silnik zaczal nierownomiernie pracowac na wolnych obrotach strasznie nim szarpie. Myslalem ze problem sie rozwiazal po wymianie filtrow i kabli zaplonowych ale po przejechaniu 100km znowu to samo. Ma jakby polowe swojej mocy i momentami ledwie jedzie a na wolnych obrotach strasznie szarpie silnikiem. Nie swieci sie zadna kontrolka (check)
Kilka dni temu bylem w serwisie autoryzowanym:
MAZDA Boroń
ul. Katowicka 2
Dąbrowa Górnicza
Panowie wjechali autem do srodka pozachwycali sie chwile przegazowali ja kilkanascie razy straszliwie az do odciecia zaplonu, sprawdzili kable na swiecach i powiedzieli ze instalacja gazowa jest zle zalozona. Zle poprzecinane wtryski podobno. koszt od 600 do 2000 za naprawe.
Wyjechalem autem jednak po wyjezdzie zaczela chodzic jeszcze gorzej. Miala jakby 30km i w ogole nie chciala jechac. przejechalem 5 km i zapalila sie kontrolka CHECK. po kolejnych kilku kilometrach zgasla. Zatrzymalem sie na autostradzie i zauwazylem dym. Po ogledzinach dolu samochodu okazalo sie ze kolanko kolektora z lewej strony jest rozgrzane do czerwonosci. Zadzwonilem wiec do warsztatu ktory zakladal mi gaz ze auto mi calkiem stanelo i ze maja mnie odholowac.
Po dojechani na warsztat okazalo sie ze Panowie z serwisu MAZDY nie zalozyli kabli zaplonowych z lewej strony silnika i mieszanka spalala sie w kolektorze wydechowym co doprowadzilo do czesciowego stopienia kolektora bo wypalila sie dziura i uszkodzenia katalizatora ktory sie wrecz rozsypal w srodku czy tez wypalil.
Pytanie brzmi:
Co byscie zrobili z takim serwisem.
O prace silnika nie pytam nawet bo pewnie i tak nikt nie wie choc moze jednak.
Dzieki za odpowiedzi.
Po zamontowaniu instalacji gazowej sekwencja silnik zaczal nierownomiernie pracowac na wolnych obrotach strasznie nim szarpie. Myslalem ze problem sie rozwiazal po wymianie filtrow i kabli zaplonowych ale po przejechaniu 100km znowu to samo. Ma jakby polowe swojej mocy i momentami ledwie jedzie a na wolnych obrotach strasznie szarpie silnikiem. Nie swieci sie zadna kontrolka (check)
Kilka dni temu bylem w serwisie autoryzowanym:
MAZDA Boroń
ul. Katowicka 2
Dąbrowa Górnicza
Panowie wjechali autem do srodka pozachwycali sie chwile przegazowali ja kilkanascie razy straszliwie az do odciecia zaplonu, sprawdzili kable na swiecach i powiedzieli ze instalacja gazowa jest zle zalozona. Zle poprzecinane wtryski podobno. koszt od 600 do 2000 za naprawe.
Wyjechalem autem jednak po wyjezdzie zaczela chodzic jeszcze gorzej. Miala jakby 30km i w ogole nie chciala jechac. przejechalem 5 km i zapalila sie kontrolka CHECK. po kolejnych kilku kilometrach zgasla. Zatrzymalem sie na autostradzie i zauwazylem dym. Po ogledzinach dolu samochodu okazalo sie ze kolanko kolektora z lewej strony jest rozgrzane do czerwonosci. Zadzwonilem wiec do warsztatu ktory zakladal mi gaz ze auto mi calkiem stanelo i ze maja mnie odholowac.
Po dojechani na warsztat okazalo sie ze Panowie z serwisu MAZDY nie zalozyli kabli zaplonowych z lewej strony silnika i mieszanka spalala sie w kolektorze wydechowym co doprowadzilo do czesciowego stopienia kolektora bo wypalila sie dziura i uszkodzenia katalizatora ktory sie wrecz rozsypal w srodku czy tez wypalil.
Pytanie brzmi:
Co byscie zrobili z takim serwisem.
O prace silnika nie pytam nawet bo pewnie i tak nikt nie wie choc moze jednak.
Dzieki za odpowiedzi.