Witam. Podziele sie z wami wrazeniami po kontakcie z serwisem i prosze o rade co zrobic.
Po zamontowaniu instalacji gazowej sekwencja silnik zaczal nierownomiernie pracowac na wolnych obrotach strasznie nim szarpie. Myslalem ze problem sie rozwiazal po wymianie filtrow i kabli zaplonowych ale po przejechaniu 100km znowu to samo. Ma jakby polowe swojej mocy i momentami ledwie jedzie a na wolnych obrotach strasznie szarpie silnikiem. Nie swieci sie zadna kontrolka (check)
Kilka dni temu bylem w serwisie autoryzowanym:
MAZDA Boroń
ul. Katowicka 2
Dąbrowa Górnicza
Panowie wjechali autem do srodka pozachwycali sie chwile przegazowali ja kilkanascie razy straszliwie az do odciecia zaplonu, sprawdzili kable na swiecach i powiedzieli ze instalacja gazowa jest zle zalozona. Zle poprzecinane wtryski podobno. koszt od 600 do 2000 za naprawe.
Wyjechalem autem jednak po wyjezdzie zaczela chodzic jeszcze gorzej. Miala jakby 30km i w ogole nie chciala jechac. przejechalem 5 km i zapalila sie kontrolka CHECK. po kolejnych kilku kilometrach zgasla. Zatrzymalem sie na autostradzie i zauwazylem dym. Po ogledzinach dolu samochodu okazalo sie ze kolanko kolektora z lewej strony jest rozgrzane do czerwonosci. Zadzwonilem wiec do warsztatu ktory zakladal mi gaz ze auto mi calkiem stanelo i ze maja mnie odholowac.
Po dojechani na warsztat okazalo sie ze Panowie z serwisu MAZDY nie zalozyli kabli zaplonowych z lewej strony silnika i mieszanka spalala sie w kolektorze wydechowym co doprowadzilo do czesciowego stopienia kolektora bo wypalila sie dziura i uszkodzenia katalizatora ktory sie wrecz rozsypal w srodku czy tez wypalil.
Pytanie brzmi:
Co byscie zrobili z takim serwisem.
O prace silnika nie pytam nawet bo pewnie i tak nikt nie wie choc moze jednak.
Dzieki za odpowiedzi.
Silnik nierowno pracuje – Kontakt z serwisem ASO
Strona 1 z 1
Może być problem z udowodnieniem teraz winy serwisu, szkoda, że nie wezwałeś ich na miejsce. Ja bym zadzwonił (pojechał – jeśli masz czym) i opisał całą sprawę.
A co do nierównej pracy silnika – to źle dobrana instalacja gazowa (najprawdopodobniej dysze i mnożnik). To STAG 300 ?
A co do nierównej pracy silnika – to źle dobrana instalacja gazowa (najprawdopodobniej dysze i mnożnik). To STAG 300 ?
Pozdrawiam,
Paweł
Paweł
- Od: 16 sty 2005, 17:08
- Posty: 2553
- Skąd: Katowice
- Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG
W życiu bym nie pojechał do żadnego ASO Mazdy. Oni nigdy nie mieli do czynienia z generacją HD. Nie mają nawet oficjalnych serwisówek no chyba że indywidualnie ściągnięte. Modele 929 HD były produkowane tylko na rynek USA i Japonii. Nigdy nie były oficjalnie importowane do Europy. Ba nawet nie było możliwości zamówić w salonie Mazdy.
Instalację wywal do śmieci. Kto to widział żeby wtryskiwacz nie został wyłączony gdy nie ma iskry. Mam VSI Prinsa ale w F2T Mazdy w momencie gdy wyciągnę kabel zapłonowy wtryskiwacz zamyka się i wyłącza. Nie oszczędzaj na instalacji LPG bo będzie po silniku. Gazole też pewnie nie widzieli takiego modelu i w sumie instalacja to był eksperyment. Wtryskiwacze gazu do JE-ZE to tylko japońskie Keihin nic innego. Nawet zastanawiałbym się nad wtryskiem ciekłego gazu.
Instalację wywal do śmieci. Kto to widział żeby wtryskiwacz nie został wyłączony gdy nie ma iskry. Mam VSI Prinsa ale w F2T Mazdy w momencie gdy wyciągnę kabel zapłonowy wtryskiwacz zamyka się i wyłącza. Nie oszczędzaj na instalacji LPG bo będzie po silniku. Gazole też pewnie nie widzieli takiego modelu i w sumie instalacja to był eksperyment. Wtryskiwacze gazu do JE-ZE to tylko japońskie Keihin nic innego. Nawet zastanawiałbym się nad wtryskiem ciekłego gazu.
3.0 V6 24V DOHC JE-ZE <– co za dźwięk
Nie oddawaj autka do mechanika bo zrobisz mu krzywdę. Madzia lubi jak sam łapki wkładam.
NGK ZE, Iridium on board
Nie oddawaj autka do mechanika bo zrobisz mu krzywdę. Madzia lubi jak sam łapki wkładam.
NGK ZE, Iridium on board
- Od: 13 gru 2004, 14:14
- Posty: 258
- Skąd: Kraków
- Auto: Nissan Pathfinder R51 LE AT
Gdy to sie stalo nie jechalem na gazie tylko na benzynie. Na gazie w ogole nie chcial jechac.
a instalacja to:
Reduktor AGC
Zawor gazowy tomasetto
Wielozawor tomasetto
uklad elektroniczny ZENIT
listwy wtryskowe MATRIX
a instalacja to:
Reduktor AGC
Zawor gazowy tomasetto
Wielozawor tomasetto
uklad elektroniczny ZENIT
listwy wtryskowe MATRIX
- Od: 8 wrz 2008, 09:39
- Posty: 62
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 929 / HD / V6
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości