Zawieszenie-wibruje/buja tył

Mazda 929 / Sentia 1991–1997

Postprzez daveds » 7 wrz 2008, 11:05

to moj 2 temat nie wiem co jest z tylem przy wiekszych predkosciach 140 km/h auto nie raz wpada w wibracje na tyl z przodu az tak bardzo tego nie czuc gorzej z tylu . Nie wiem co to moze byc moze opony 225/45/17 na nasze drogi to nie to ... po przeprowadzonym badaniu technicznym amortyzatory sa 60% jeszcze dobre moze cos innego moze jakas porada z gory dzia
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2008, 22:15
Posty: 47
Skąd: konin
Auto: mazda 929 3.0 HD 92 r.

Postprzez zenith839 » 8 wrz 2008, 09:09

sprawdź drążek stabilizatora. miałem podobne objawy okazało się że i łączniki i gumy są już wyeksploatowane
3.0 V6 24V DOHC JE-ZE <– co za dźwięk
Nie oddawaj autka do mechanika bo zrobisz mu krzywdę. Madzia lubi jak sam łapki wkładam.

NGK ZE, Iridium on board
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2004, 13:14
Posty: 258
Skąd: Kraków
Auto: Nissan Pathfinder R51 LE AT

Postprzez daveds » 10 wrz 2008, 14:42

napisz mi jak mozesz lub link gdzie to mozna dostac a jak bys podeslal zdjecie gdzie to jeest byl bym zachwycony z gory dzia dave
... mazda ona jest dla CIEBIE zadna inna!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2008, 22:15
Posty: 47
Skąd: konin
Auto: mazda 929 3.0 HD 92 r.

Postprzez zenith839 » 10 wrz 2008, 16:48

gdzie to można dostać. Przestraszyłbyś się jakie to duże. Wytłumaczę ci łopatologicznie. Z przodu i z tyłu od jednego koła do drugiego biegną drążki stabilizatora. Po jednym drążku na oś. Każdy koniec drążka jest przymocowany do wahacza elementem zwanym łącznikiem stabilizatora. Łącznik stabilizatora w przypadku 929 HD to kawałek pręta zakończonego sworzniami. Zazwyczaj wybijają się sworznie na łączniku. Drugie miejsce to elementy trzymające drążek stabilizatora przy podłodze. Tam znajdują się gumy amortyzujące drgania. Najlepiej podjedź sobie do mechanika niech zobaczy czy elementy zawieszenia są OK. Nie przestrasz się ilości drążków reakcyjnych na wahaczach. To jest Mazda a model 929 HD ma być pod każdym względem luksusowy. Więc zawieszenie jest skomplikowane ale jest świetną konstrukcją.
3.0 V6 24V DOHC JE-ZE <– co za dźwięk
Nie oddawaj autka do mechanika bo zrobisz mu krzywdę. Madzia lubi jak sam łapki wkładam.

NGK ZE, Iridium on board
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2004, 13:14
Posty: 258
Skąd: Kraków
Auto: Nissan Pathfinder R51 LE AT

Postprzez daveds » 10 wrz 2008, 18:02

jestem wdzieczny bardzo
i zadam ci kolejne pytania jak na ustnym masz narazie 3 he nie zart chodzi mi o lozysko lewy przod gdzie moge kupici 2 pytanie uszczelniacze od wspomagania zimeringi ,oringi takie wiesz noi 3 ostatnie cewka zaplonowa jest gdzies dostepna jeszcze raz dzia duze za pomoc takie zeczy licza sie naprawde pozDrAwiaM
... mazda ona jest dla CIEBIE zadna inna!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2008, 22:15
Posty: 47
Skąd: konin
Auto: mazda 929 3.0 HD 92 r.

Postprzez zenith839 » 10 wrz 2008, 19:15

Łożyska przednie. hmm jeszcze nie wymieniałem. Tył tak ale przodu jeszcze nie. Uszczelniacze do wspomagania ale gdzie i w jakim elemencie. Nie masz jako takiej cewki zapłonowej tylko moduł zapłonowy. Szukaj pośród części z demontażu bo nówki to tylko w Japonii lub USA. Polecam eBay
3.0 V6 24V DOHC JE-ZE <– co za dźwięk
Nie oddawaj autka do mechanika bo zrobisz mu krzywdę. Madzia lubi jak sam łapki wkładam.

NGK ZE, Iridium on board
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2004, 13:14
Posty: 258
Skąd: Kraków
Auto: Nissan Pathfinder R51 LE AT

Postprzez daveds » 31 mar 2009, 19:19

witam może napiszemy w tym temacie coś o zawieszeniu ? przód tył, przyda się mi no i nam wszystkim tzn. posiadaczy tych piękności chce zacząć od tylu chodzi mi konkretnie gdzie mogę dostać gumę pod [jaki?] amor. od góry pod ta blaszkę ? nie wiem jak ona fachowo się nazywa dzięki i pozdro
... mazda ona jest dla CIEBIE zadna inna!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2008, 22:15
Posty: 47
Skąd: konin
Auto: mazda 929 3.0 HD 92 r.

Postprzez zenith839 » 3 kwi 2009, 22:29

Chodzi ci o górne mocowanie amortyzatora??. Na chwilę obecną sprawy części do zawieszenia mają się tak. Amorki tylne oryginalne Tokico nie do dostania na naszym kontynencie, nawet zamienników nie ma. Więc albo regeneracja albo import z USA. Wszystkie drążki w podobnej sytuacji. W sumie najlepiej regenerować wyjdą tyle co nowe w USA i na przesyłce się zaoszczędzi jakość będzie ta sama. Jak zawieszenie jest ok to jest po prostu super. Z pasujących części do zawieszenie do tylko łączniki stabilizatora z modelu MPV w generacji LV. Klocki tył, przód oraz tylne łożyska pasują jak ulał. Resztę importuję z USA.
3.0 V6 24V DOHC JE-ZE <– co za dźwięk
Nie oddawaj autka do mechanika bo zrobisz mu krzywdę. Madzia lubi jak sam łapki wkładam.

NGK ZE, Iridium on board
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2004, 13:14
Posty: 258
Skąd: Kraków
Auto: Nissan Pathfinder R51 LE AT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 929 / Xedos 9