Strona 1 z 5

Mazda 929 HD

PostNapisane: 15 sty 2004, 09:09
przez Yoshi323
Jestem zafascynowany Mazdą 929 3,0 V6 z lat 1991-1995. Czy ktoś ma jakieś informacje odnoście tego auta? Interesuje mnie szczególnie opinia ludzi, którzy mieli okazję uzytkować to najpiękniejsze auto świata...Co się w niej psuje? Jakie są wady i zalety? Z góry dziękuję za wszelkie informacje...

PostNapisane: 15 sty 2004, 12:17
przez Smirnoff
Ja powiem tak : nie znam tak dokładnych opinni na temat tego auta. Lecz parę lat temu była u nas w Lublinie do sprzedania taka 929 '92 3.0V6 full opcja w kolorzez ciemny brąz. Poprostu czad. Jeździłem nią, a sensu stricte byłem wożony i jest suuuper. Komfort jazdy, but, wypas – mniam <jem> !! A co do użytkowania – chyba największy problem będize z serwisem, bo jak wiesz, to raczej na rynku części używanych baaaaardzo kiepsko, a nowe to tylko w ASO, więc cena wiadomo....
ALE AUTKO SUUUUUPER!
Pozdro
Smirnoff

odp.do Smirnoffa

PostNapisane: 15 sty 2004, 12:50
przez Yoshi323
Dzięki! Ja też jeździłem taka Mazdą-była w komisie, więc udając zainteresowanego udało mi się odbyć jazdę próbną. Auto-fantastyczne!!! Tyle, że dalej nie wiem, jak z awaryjnością.
Słyszałem różne opinie-jednemu gościowi pękł wał napędowy, jak były mrozy, innemu nic nie pękło i był zachwycony...W sumie ile ludzi-tyle opinii, ale wszystkie te opinie ściagałem z amerykańskich i kanadyjskich stron, więc w sumie nie wiem, jak to auto wytrzymuje na polskich drogach...
Pozdrawiam

PostNapisane: 15 sty 2004, 18:19
przez zbyniu
Witam

Jeździłem tym cudeńkiem dość dużo z racji że kolega ma taką sztukę z 1992 roku a dwóch kolegów miało .
Odnośnie awaryjności to kolegi przez siedem lat użytkowania nie miał żadnej awarji tylko bierzące rzeczy typu rozrząd,kable wysokiego napięcia ,łączniki jeden [waaaco?] i pompa wody ale padła bo jeździł nią na wodzie zamiast płynu.
Aktualnie tylko tylna przekładnia kierownicza zaczęła mieć luz a to za sprawą ogromnych w stosunku do standartowych kół BORBET 255x45x18''
Samochód był sprowadzony z Niemiec a jeździł nim jakiś żołnierz armi USA.
Odnośnie części to są ciężko osiągalne i dość drogie jednym z nielicznych ludzi którzy chandlowali częściami do niej w polsce był właśnie kolega który ją posiada.


Pozdrawiam ZBYSZEK

PostNapisane: 15 sty 2004, 21:03
przez majsterm
Mam mazde 929 tylko ze z silnikiem 2.0i jednym słowem autko jest piekne jeżdzi się nim super, bardzo dobrze trzyma sie drogi. Ogulnie nie moż an mieć zastrzeżeń. Ostatniego czasu troche się psuło ale to z innych przyczyn LPG i te sprawy. Z częsciami to tych samochodów jest mały problem ale jak dobrze się poszuka to sie kupi nowe i urzywane. Ogulnie nie mam zastrzeżeń do tego autka

PostNapisane: 15 sty 2004, 21:12
przez Zombi
Ty masz coupe czyli starą budę nowa buda to inna bajka, części drogie jak cholera (zwłaszcza blacha) debatowaliśmy gdzieś na forum o 929 kiedyś. Albo na tym albo na www.forum.tuning.pl na samym dole jest nasze byłe forum polukajcie sobie.
Niemniej auto jest piękne.

PostNapisane: 16 sty 2004, 15:18
przez Globy
Samochod jest fantystyczny i mysle, ze jak kazda Mazda – bezawaryjny ;) Jesli chcesz, moge wyslac Ci sporo fotek na priv'a.

Mazda 929 3.0i V6 '87-'91 (HC)

PostNapisane: 6 maja 2004, 20:58
przez Waluś
Panowie mam takie dylematy, ostatnio mi sie coraz bardziej podoba Madzia 929 i się poważnie zastanawiam nad zakupem, a wylukałem se takie:
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=24990622
Poopowiadajcie mi o tym samochodzie, hmm raczej gablocie, hmm a raczej lymuzynie :|
Co sie psuje, na co zwrócić uwage. Może wy wiecie coś więcej niż już wyczytałem :D

PostNapisane: 6 maja 2004, 21:20
przez misiolot
No... ładna rzecz ale niestety ci nie pomogę

PostNapisane: 6 maja 2004, 21:24
przez Jaksa
Waluś1 przecie to V6 i 3,0L jak coś padnie to dopiero będziesz mial luz psychiczny ( moje zdanie – odpuść radzę jak koledze )

PostNapisane: 6 maja 2004, 21:30
przez Waluś
o widzisz, nao ale ona mi sie tak podobuje................
A te inne z normalnymi silnikami. Ja sie zastanawiam nad modelem 929, a nie nad tą co tam w linku było. przecie ja ją bym musiał na lawecie przywieźć. A zresztą kołomnie stoi niedaleko, tylko wymaga troche pracy, bo po dzwonie, a właściwie to po przelocie przez rów i zaryciu w kartoflisko hahaha , ale większość blacharki zrobiona i tak se właśnie myśle. Ta ma zwykły silnik :)

PostNapisane: 6 maja 2004, 21:52
przez Jaksa
Ja polecam coś w okolicach 323-626 wszystkie graty są od reki a do 929 już jest maly problemik

PostNapisane: 6 maja 2004, 21:55
przez Waluś
no właśnie i tu jest właśnie mój dylemat
A ten koleś z rozbitka koło mnie też nie robi bo mówi że częsci nie może dostać

PostNapisane: 6 maja 2004, 22:03
przez JACU626
Masz walus dylemat jak ja z hondą legend, dochodze do wniosku ze jedyny problem to te cześci i tak juz ze dwa lata. Odpuść sobie i szukaj 626 gd GT.

A to moje mazenie http://www.trader.pl/details,131,945479 ... 134521.asp

PostNapisane: 7 maja 2004, 00:14
przez Markus
929 to ładny kawał auta, wygodne, dużo opcji w standardzie, a do tych produkowanych po 87 roku części są dostępne, trzena tylko troche cierpliwości żeby je znaleźć :), niestety większość części do 929 jest 2-3 razy droższa niż do 626

PostNapisane: 7 maja 2004, 16:30
przez Waluś
niestety większość części do 929 jest 2-3 razy droższa niż do 626

o własnie na taką opinie czekałem, szczególnie od ciebie Markus
A teraz wam coś powiem o tym ogłoszeniu, bo pisałem do tego kolesia z linka u góry i:

... napisał pan to nie ściśle 190 KM. Wersje z
> silnikiem 3,0i V6 OHC 18V JE produkowane były w latach '88 – '96 i
> osiągały moć 167 KM, natomiast wersje silnikowe 3,0i DOHC 24V JE miały
> 200 KM ale te z kolei były produkowane wg. danych producenta od '92
> więc proszę o wyjaśnienie mi tej kwestii. I chciałbym się dowiedzieć w
> jakim stanie jest ten motor.
odp. "ufff -- powiem szczerze ze nie wiem – wlasciciel auta zostawil mi
informacje ze jest to v6 i moc 190 KM moze jakis chiptuning? ale v6 na
100% wiec
pewnie 167KM
dodam ze w dowodzie nia ma nr silnika"
Zawieszenie:
"zadnych lozow i wad – chyba ze ukryte przed wszystkimi"
Stan ogólny:
"BDB i wewnatrz i na zewnatrz – skora nie zniszczona – choc oczywiscie
widac ze ktos tam siada ... ;–)"
do wymiany:
"nic – jedyny feler to silowniczek klapy bagaznika – nie trzyma"

sprzeda za 9 tys PLN

PostNapisane: 8 maja 2004, 14:15
przez Crimer
silnik 3.0 przy tej cenie benzyny i gazu <glupek2> – powodzenia ale radze – odpuść sobie

PostNapisane: 8 maja 2004, 14:52
przez Globy
Mnie sie podoba. Takiego auta nie kupuje sie, myslac o wysokich cenach paliwa. Jazda to przyjemnosc sama w sobie, jedynie ceny, a raczej dostepnosc czesci, sa tutaj problemem. W jednym zdaniu max luksusu za min cash'u. Silnik i wnetrze:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

PostNapisane: 8 maja 2004, 17:34
przez misiolot
Waluś jak ci się tak podoba to kup, nie zawsze trzeba działać racjonalnie do mjej 929 cześci nie są tak drogie jakby się mgło wydawac ,a znajac politykę prducentów aut to pewnie jest wiele wspólnych z 626

PostNapisane: 8 maja 2004, 17:39
przez Waluś
Całkiem niezłą. Nadal mi sie podoba, ale mam kilku jej przeciwników u siebie w domu :(
Pożyjemy zobaczymy. Narazie to jednak zostany przy moich poprzednich planach :)