Strona 4 z 5

PostNapisane: 26 maja 2005, 11:21
przez Szynol
misiolot napisał(a):No cóż jeżdzę nią dwa lata i czasem mnie tak wku... że mam ochotę pozostawić ją na środku drogi ale są tez piekne dni ,kiedy się rozumiemy i staruszka jest pełna wigoru ,wtedy nie zamieniłbym jej na żadne inne auto.. :)


nie wierze... po prostu nie uwierze, ze chcialbys ja zostawic na ulicy :) nawet jak cos nie domaga ja sie ze swoja rozumiem – badz co badz 23 latka juz jezdzi – moze czasami strzelic focha ;) a ze zdarza sie do niezbyt czesto – jestem wniebowziety :D

PostNapisane: 27 maja 2005, 10:14
przez krzys_Millenia_2.3
witam

troche odbiegne od tematu, ale może kogoś to zainteresuje . Taka MAzda (929) z roku około 1992 stoi w Częstochowie w serwisie aut amerykańskich. Przyjrzałem się jej przy okazji wymiany oleju w automacie w mojej Milence.. Przypuszczam że może być na sprzedaż za naprawde "drobne " pieniądze (jak na taką fure) bo już długo stoi ale wymaga troche pracy, tzn, podejrzewam że miała lekką stłuczke ( AC ;) . Naderwane jest lusterko kierowcy (przyczepione na taśme) , troche do poprawek blacharsko lakierniczych , w środku skóra do prania i do ewentualnej renowacji. Generalnie nie wygląda tak tragicznie. Kolor kość słoniowa, śrdoek szara skóra. Wygląda mi na full opcje.

Moim zdaniem po zrobieniu super fura do wożenia do ślubu (zawsze można dorobić ;) )

Jeśli ktoś jest poważnie zainteresowany i szuka takiego auta to moge podjechać zrobić fotki, podpytać mechaników co z nią jest dokładnie i załatwić jakies namiary do właściciela .

Co do problemów z serwisem to nie podejrzewam aby było tak tragicznie. Moim zdaniem bardziej należy pytać w warsztatach USA Cars niż w ASO Mazdy .

pzdr
Krzysiek

PostNapisane: 29 maja 2005, 15:58
przez Rufus
Cześć ja mam 929 z 1988r. pełna wersja bez skury :( .... motorek to 3.0 v6 OHC, i teraz tak moc jest jedynie zależna od katalizatora 167KM, bez katalizatora ma 190KM. nie ma żadnych przerubek ani chip tuningu. Pozostaje kwestia spalania w/g książki 90/h- 8.8l, 120/h-10.0l, miasto <wow> 15.9l. moja po mieście wychodzi 13.6l. Ja moją kupiłem w lutym wymieniłem płyny olej i pasek rozrządu ogółem jest ok.

PostNapisane: 22 lis 2005, 13:06
przez zulek
K... auto wywala w kosmos! i te drzwi bez ramek na szyby.. a jaka sylwetka.. kokpit jak w bombowcu.. piękny klasyczny prawdziwy samochód a nie jakiś adidas ehh.. szkoda, że takie problemy z częściami

PostNapisane: 22 lis 2005, 18:29
przez bogszar
http://skocz.pl/929929

Misiolot. :D

Może zamienisz na tą,to tylko 2000$

PostNapisane: 23 lis 2005, 21:50
przez misiolot
Za młoda jeszcze prpkuratorem pachnie ja gustuję w pełnoletnich <lol>

PostNapisane: 20 kwi 2006, 23:42
przez zenith839
zulek napisał(a):K... auto wywala w kosmos! i te drzwi bez ramek na szyby.. a jaka sylwetka.. kokpit jak w bombowcu.. piękny klasyczny prawdziwy samochód a nie jakiś adidas ehh.. szkoda, że takie problemy z częściami


Z częściami fakt jest problem ale większość można kupić na eBay'u. I są nawet tańsze nawet włączając w to koszty przesyłki. weźmy przykład za pasek rozrządu w Polse powiedizeli mi 350zł marki Napa. Za ten sam pasek dałem na eBay'u włącznie z kosztami przesyłki 195zł.

PostNapisane: 15 sie 2006, 04:41
przez adiko2
Mam pytanko, jeśli juz mowa o 929. Znalazłem na allegro 929 2.2i z dopiskiem: " L (Opel Record)"
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=121192012
auto mocno zjechane ale ja szukam gratów do mojej 626.
Pytanka:
W jakich autach był montowany wspomniany silnik 2.2i 12V F2 ?
wiem że w 626, 929 i fordzie probe

PostNapisane: 11 lis 2006, 22:03
przez jazzzy
Sorry ze odswiezam ale jak zobaczylem to cudo na Allegro to mi dech zaparlo, fajnie wyglada z tym czarnym grillem i na tych felach

http://moto.allegro.pl/item139786608_ma ... _0_v6.html

PostNapisane: 17 sty 2007, 17:54
przez darekk86
Witam
Ja mam pytanie troche odbiegajace od tematu, ale nie chce zakladac nowego watku bo chyba jest ono banalne.
Czy ta mazda 929 z silnikiem 3.0 v6 wychodzila z manualna skrzynia biegow?? Czy tylko automat? Ewentualnie czy jest mozliwosc przerobki takiego silnika (chodzi mi o sam silnik z tego samochodu, zeby wsadzic do 323F BA) zeby pracowal z manualna skrzynia?
Bo mysle w przyszlosci zmienic silnik, ale KL 2.5 V6 to kazdy wklada. A chce zrobic cos innego, a taki 3.0 v6 to juz cos :)
Jakie przyspieszenie 0-100 ma 929 z tym silnikiem? Bo 323F BA to juz chyba by fruwala,
Pozdrawiam
Darek

PostNapisane: 17 sty 2007, 18:39
przez Puhcio
Tylko afotmat ... przynajmniej HD. Poza tym JE-ZE (3.0 V6 200 KM) ma taką samą moc jak KL-ZE (2.5 V6 200 KM).

PostNapisane: 21 sty 2007, 23:45
przez piotrek929
+niestety za luksus się płaci, , HD ma skomplikowane zawieszenie, ale wszystkie tuleje, albo kupisz , albo dorobisz na zamowienie za 1/10 ceny z ASO.motor 3.0 praktycznie bezawaryjny, może wylecieć pompa wody jako pierwsza, ale tak to bywa po zmianie paska.( cena 250zł nowa, z allegro 100zł).
skrzynia pracuje poprawnie nawet po dłużsyzch dystansach, warto zmieniać olej w skrzyni częściej niż przewiduje to "ustawa", filterek i uszczelka kosztuja jakieś 120 zł, na ebay okolo 10$, ja mam HC i rzeczy eksploatacyjne ściągam wcześniej z USA bo duzo duzo taniej. ktoś taki jaki waluś co walczy z motoryzycją praktycznie codziennie , nie da się zaskoczyć usterkom.
więc nie opowiadajcie że opatrzone 323(choć piękne) albo ulubiony model mazdy u niemieckiego emeryta 626( choć bardzo wygodne) mogą konkurować z nietuzinkową 929

to tak jak byś porównał VW golfa GT do mazdy RX7, obydwa to auta sportowe a jednak zupelnie inne i dla dwóch róznych grup odbiorców.

PostNapisane: 9 maja 2007, 01:18
przez Raszid
Witam wszystkich od niedawna jestem posiadaczem madzi 929 (mojego nowego MISIA :) )
Jesli chodzi o komfort jazdy to zostawie to bez komentarza bo sam wyglad tego auta o tym swiadczy.
Moja Misia musi przejsc troche zabiegów ale kupilem ja wlasnie po to aby miec nietuzinkowy samochod, za niewielkie pieniadze, przy ktorym bede sobie dłubał calymi dniami !

Jesli chodzi o czesci no coz klopot jest spory ale dla chcacego nic trudnego, poszukasz to znajdziesz fakt ze w polsce sa drogie te czesci i nie wszystkie dostepne ale jak wspomnial piotrek929 (pozdrawiam) wszystko mozna dostac w USA.

ponizej kilka fotek:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

a tutaj jest założony temat i jesli moderatorzy pozwola i zechca to mozna go PRZYKLEIC bo bede tam sukcesywnie umieszczal wszelkie potrzebvne informacje na temat czesci, servisow i co tylko znajde i dokumentowal wszelkie moje naprawy problemy etc.. jestem zapalencem jesli chodzi o nietypowe auta dlatego robie to glownie dla siebie ale musle ze niektorym z was tez sie to przyda.

tu link: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=33767 (Moderator niech go skróci bo nie wiem jak) :P

929 nie ma lepszej mam i nie chce innego auta

PostNapisane: 16 sie 2008, 14:37
przez daveds
auto jest naprawde czums kazdy sie na nia wejrzy ma cos w sobie ladna felga i nie pogadasz

Re: Mazda 929 HD

PostNapisane: 16 sie 2008, 14:39
przez daveds
Yoshi323 napisał(a):Jestem zafascynowany Mazdą 929 3,0 V6 z lat 1991-1995. Czy ktoś ma jakieś informacje odnoście tego auta? Interesuje mnie szczególnie opinia ludzi, którzy mieli okazję uzytkować to najpiękniejsze auto świata...Co się w niej psuje? Jakie są wady i zalety? Z góry dziękuję za wszelkie informacje...
masz racje auto nie ma na niego mocnych

Pytanie dotyczące mazdy 929

PostNapisane: 23 gru 2008, 19:38
przez emiksszesc
witam mam pytanie dotyczące mazdy 929 rok 1993 nie znam symbolu tej mazdy ale na allegro stoi taka właśnie z tym rocznikiem czy ktoś się z nią spotkał i coś o niej wie,albo jest ktoś kto posiada jakieś dane techniczne tego modelu,posiadam mx6 2.5 i nosze się z zamiarem zmiany tego autka na 929 doradźcie

PostNapisane: 23 gru 2008, 21:17
przez Fiveopac
Kandydat na klubowicza i nie zna ani regulaminu forum, ani podzialu forum na działy... masakra. Przenosze do działu 929. emiksszesc popraw prosze temat!

PostNapisane: 23 gru 2008, 21:54
przez Pit
Symbol to HD. 3.0 V6 160 – 198 KM, automatic. Wolne, ale bardzo wygodne auto. Napęd na tylną oś. Bardzo, bardzo mało egzemplarzy godnych polecenia. Wg mnie jedna z ładniejszych Mazd ever. Szyby bez ramek :D

PostNapisane: 23 gru 2008, 23:50
przez Italiano
Fiveopac napisał(a):popraw prosze temat!

Nie ma co poprawiać...von do opini :]

PostNapisane: 24 gru 2008, 16:04
przez zenith839
Piotruś napisał(a):Symbol to HD. 3.0 V6 160 – 198 KM, automatic. Wolne, ale bardzo wygodne auto. Napęd na tylną oś. Bardzo, bardzo mało egzemplarzy godnych polecenia. Wg mnie jedna z ładniejszych Mazd ever. Szyby bez ramek :D


A skąd wiesz że wolne?? Jak na dużą ilmo to i tak dość szybkie autko. Ale ten fakt zależy od stanu autka.