problem z dziurawą manszetą – rozwiązany przez misiolota

Mazda 929 1987–1991 (HC) / 1982–1987 (HB)

Postprzez misiolot » 23 mar 2005, 22:47

dziś stwierdziłem że mam spory wyciek płynu od wspomagania ,w maszecie na drązku kierowniczym jest pękniecie ,czy ktos przerabiał ten problem ,bo nim uda mi sie zdobyc druga minie pewnie troche czasu i musze to jakos prowizorycznie załatac.
Nie mogę a w zasadzie ..dlaczego nie ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2004, 22:11
Posty: 375
Skąd: grochów
Auto: Chrysler Voyager 3.3 LE jajko

Postprzez Paweł » 23 mar 2005, 23:50

Hehe. Łatanie oslony chyba nie jest tym, co powinienes zrobic. Niestety maglownica do wymiany. Ewentualnie same uszczelnienia – teoretycznie sa w katalogu, jednak ciekawe jak bardzo zaporowa jest na nie cena i czy w ogole sa dostepne, bo moze Panowie z Rydygiera rowniez i tej czesci nigdy w zyciu nie widzieli. ;)
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 14:13
Posty: 11057 (564/887)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez magicadm » 24 mar 2005, 08:45

tco_tm napisał(a):same uszczelnienia – teoretycznie sa w katalogu, jednak ciekawe jak bardzo zaporowa jest na nie cena i czy w ogole sa dostepne, bo moze Panowie z Rydygiera rowniez i tej czesci nigdy w zyciu nie widzieli. ;)



Panowie z Rydygiera od dawna czyszczą magazyn – przeciez ta firma przestaje być przedstawicielstwem MAZDY – jak zmieniałem rozrząd to mieli TYLKO pasek – reszta była brana z JC.

Czy ktoś wie co dalej z MAZDĄ w Polsce???
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 01:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez tomekrvf » 24 mar 2005, 14:14

Zestaw uszczelnien do magla kosztuje niecale 200
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 18:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez misiolot » 24 mar 2005, 19:38

Myślę że uszczelnienie nic nie da konstrukcja jest taka że od strony kierowcy z maglownicy wychodzi listwa zębata (na drążku kierowniczym jest zębatka) to osłonięte jest manszetą która posiada odpływ sic! do zbiornika na płyn do wspomagania jak sądzę innych uszczelnień z tej strony nie przewidziano.A płyn wyciekł ,,, zdjąłem pasek z pompy i jezdzę bez wspomagania ale radocha :(
Nie mogę a w zasadzie ..dlaczego nie ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2004, 22:11
Posty: 375
Skąd: grochów
Auto: Chrysler Voyager 3.3 LE jajko

Postprzez misiolot » 29 mar 2005, 18:45

dla zainteresowanych jestem po naprawie ,słoże wiedzą jak przerobić manszety od 121 tak aby pasowały do 929HB :)
Nie mogę a w zasadzie ..dlaczego nie ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2004, 22:11
Posty: 375
Skąd: grochów
Auto: Chrysler Voyager 3.3 LE jajko

Postprzez MazDarek » 9 lip 2005, 13:32

misiolot napisał(a):dla zainteresowanych jestem po naprawie ,słoże wiedzą jak przerobić manszety od 121 tak aby pasowały do 929HB :)

zainteresowani niech zwracają się do misiolota na PW – zamykam temat
Pozdrawiam,
Darek

Kiedyś z Mazdowsza teraz na bezmaździu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2004, 14:35
Posty: 1331
Skąd: Ząbki
Auto: Mazda Scenic II ph II :)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 929 / Xedos 9