Tempomat nie trzyma pretkości
Strona 1 z 1
Tempomat nie trzyma pretkości ! Pod górka przspiesza a z górki zwalnia na prostej to jak mu odbije !! Nie znam przyczyny jak coś wiecie na ten temat to prosze o pomoc!!!
GG# 706869<br>mazda 929, ambitna sztuka !<br><br>
<b>www.mazdaspeed.pl</b><br>
<b>www.streetracers.pl</b>
<b>www.mazdaspeed.pl</b><br>
<b>www.streetracers.pl</b>
- Od: 6 sty 2004, 21:18
- Posty: 96
- Skąd: Aleksandria
- Auto: Mazda 929 2.0i cupe
Tempomat ma zakres predkosci w którym sie porusza
Jak go ustawisz na 100km/h to on bedzie jechał od 95-105
Jesli jedziesz pod górke to normalne ze przyspiesza bo musi utrzymac sie w granicy predkosci
jak z gorki jedziesz on zwalnia zeby sie zmiescic w tej samej granicy
a na prostej on reguluje przyspieszaniem.
wiec to co napisałes jest całkiem normalna zecza i jest on sprawny w 100%
Jak go ustawisz na 100km/h to on bedzie jechał od 95-105
Jesli jedziesz pod górke to normalne ze przyspiesza bo musi utrzymac sie w granicy predkosci
jak z gorki jedziesz on zwalnia zeby sie zmiescic w tej samej granicy
a na prostej on reguluje przyspieszaniem.
wiec to co napisałes jest całkiem normalna zecza i jest on sprawny w 100%
Minister infrastruktury ostrzega:
Kierowco! paląc gumy na szosie popierasz Samoobrone:–)
Fiat :–)
Kierowco! paląc gumy na szosie popierasz Samoobrone:–)
Fiat :–)
- Od: 17 lis 2003, 01:14
- Posty: 314
- Skąd: Piaseczno
- Auto: Fiat Brava1,6
Chrysler Sebring 2,7Lxi
hyba nie sprawna bo jak jade pod górke 100 to on przyspiesza do 150 a jak zade z goki stówe to zwalnia prawie ze do 0
GG# 706869<br>mazda 929, ambitna sztuka !<br><br>
<b>www.mazdaspeed.pl</b><br>
<b>www.streetracers.pl</b>
<b>www.mazdaspeed.pl</b><br>
<b>www.streetracers.pl</b>
- Od: 6 sty 2004, 21:18
- Posty: 96
- Skąd: Aleksandria
- Auto: Mazda 929 2.0i cupe
Ja w 626 mam tempomat i zauważyłem, że trzeba koniecznie stosować się do kilku podstawowych zasad aby dobrze działał:
1. normalnie układ musi być wyłączony przyciskiem na desce;
2. po uruchomieniu silnika należy jechac "normalnie" do czasu uzyskania normalnej temperatury silnika;
3. jeśli chce użyć tempomat należy najpierw włączyć układ przyciskiem na desce i odczekać kilkanaście sekund;
4. po tym czsie wprowadzić prędkość do pamięci (przyciskac "gaz" aby pojazd jechał z pożądaną prędkością, przycisnąć i przytrzymać na 2-3 sekundy przycisk "SET" na kierownicy, puścić przycisk, zdjąć nogę z gazu) {teraz samochód sam przyspieszy i zwolni – od tego czasu powinien trzymać prędkość z błędem nie większym niz 5km/h};
5. wpisywana prędkość nie może być niższa niż około 40 km/h;
6. w czasie jazdy można przyciskac "gaz" w celu wyprzedzania co nie powoduje kasowania tempomatu (po zwolnieniu pedału gazu powraca wpisana prędkość);
7. prędkość kasuje się wciskając hamulec;
8. po skasowaniu można wpisać nową prędkość (ad.4) lub przywrócić poprzednią wciskając "RESUME" na kierownicy;
9. jadąc na tempomacie można zwiększyć wpisaną prędkość przyciskając "ACCELERATE" na kierownicy.
10. Przed wyłączeniem silnika wyłączyć tempomat przełącznikiem na desce.
Jeśli stosując się do tych zaleceń tempomat nie trzyma przędkości to:
– uszkodzony jest jeden z czujników,
– dostaje się "lewe" powietrze do dolotu;
– uszkodzona jest ASB lub założona MSB w miejsce ASB;
– "ten samochód Cię kurde nie lubi"
Mój tempomat szczególnie nie lubi trzymania przycisku SET i dopiero wtedy włączania przycisku na desce (trudne do wykonania. bo obydwie czynności robi się prawą ręką, ale Polak potrafi ).
Pozdrawiam
Marek
1. normalnie układ musi być wyłączony przyciskiem na desce;
2. po uruchomieniu silnika należy jechac "normalnie" do czasu uzyskania normalnej temperatury silnika;
3. jeśli chce użyć tempomat należy najpierw włączyć układ przyciskiem na desce i odczekać kilkanaście sekund;
4. po tym czsie wprowadzić prędkość do pamięci (przyciskac "gaz" aby pojazd jechał z pożądaną prędkością, przycisnąć i przytrzymać na 2-3 sekundy przycisk "SET" na kierownicy, puścić przycisk, zdjąć nogę z gazu) {teraz samochód sam przyspieszy i zwolni – od tego czasu powinien trzymać prędkość z błędem nie większym niz 5km/h};
5. wpisywana prędkość nie może być niższa niż około 40 km/h;
6. w czasie jazdy można przyciskac "gaz" w celu wyprzedzania co nie powoduje kasowania tempomatu (po zwolnieniu pedału gazu powraca wpisana prędkość);
7. prędkość kasuje się wciskając hamulec;
8. po skasowaniu można wpisać nową prędkość (ad.4) lub przywrócić poprzednią wciskając "RESUME" na kierownicy;
9. jadąc na tempomacie można zwiększyć wpisaną prędkość przyciskając "ACCELERATE" na kierownicy.
10. Przed wyłączeniem silnika wyłączyć tempomat przełącznikiem na desce.
Jeśli stosując się do tych zaleceń tempomat nie trzyma przędkości to:
– uszkodzony jest jeden z czujników,
– dostaje się "lewe" powietrze do dolotu;
– uszkodzona jest ASB lub założona MSB w miejsce ASB;
– "ten samochód Cię kurde nie lubi"
Mój tempomat szczególnie nie lubi trzymania przycisku SET i dopiero wtedy włączania przycisku na desce (trudne do wykonania. bo obydwie czynności robi się prawą ręką, ale Polak potrafi ).
Pozdrawiam
Marek
- Od: 14 gru 2003, 14:33
- Posty: 80
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 626 2.0 95
u mnieto jest z inaczej z tempomatem jak działał prawidłowo jeszcze ze dwa tygodnie temu to było tak ze powyzej 40km/h przyciłem + i przytrzymałem do odpowiedniej pretkości, z – było odwrotnie pedałem gazu, hamulca, sprzegła sie kasował, a teraz jest tak samo tylko głupieje biedny jak zobaczy górke albo zjazd z górki!!!!!
GG# 706869<br>mazda 929, ambitna sztuka !<br><br>
<b>www.mazdaspeed.pl</b><br>
<b>www.streetracers.pl</b>
<b>www.mazdaspeed.pl</b><br>
<b>www.streetracers.pl</b>
- Od: 6 sty 2004, 21:18
- Posty: 96
- Skąd: Aleksandria
- Auto: Mazda 929 2.0i cupe
Co do tych kłopotów z tempomatem to sie sprawa wyjaćniła. przesmarzył się o coś wężyk od podciśnienia i wszystko piepszył.
GG# 706869<br>mazda 929, ambitna sztuka !<br><br>
<b>www.mazdaspeed.pl</b><br>
<b>www.streetracers.pl</b>
<b>www.mazdaspeed.pl</b><br>
<b>www.streetracers.pl</b>
- Od: 6 sty 2004, 21:18
- Posty: 96
- Skąd: Aleksandria
- Auto: Mazda 929 2.0i cupe
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości