Strona 1 z 1

Niedogrzany silnik? Czy problem z ogrzewaniem?

PostNapisane: 14 lut 2009, 20:08
przez krasul
Sluchajcie kupilem 929 2,2i 1987r HC i mam taki problem ze ta cholera jest ciaaagle niedogrzana (ma LPG) zaslonilem cala prawie chlodnice. Temperatura zwlaszcza na postoju dojdzie do polowy (moze troche ponizej) ale z nawiewow leci letnie powietrze, poradzcie co zrobic, kupilem termostat bede walczyl z nim w poniedzialek.
Czekam na jakies sugestie.

PostNapisane: 14 lut 2009, 21:53
przez Globy
Wskaźnikiem temperatury się nie sugeruj, sprawdź poziom płynu chłodniczego, może trzeba przepłukać nagrzewnicę. Sprawdź też podpięcie parownika, często przez to są problemy z ogrzewaniem.

PostNapisane: 14 lut 2009, 23:10
przez zenith839
a może termostat trzeba będzie wymienić. Pewnie cały czas jest otwarty i ciężko silnikowi się nagrzać jak jest cały czas chłodzony

PostNapisane: 14 lut 2009, 23:29
przez Italiano
krasul napisał(a):jest ciaaagle niedogrzana


krasul napisał(a):z nawiewow leci letnie powietrze,

Jedno się nie ma nic do drugiego lub niekoniecznie muszą być zależne.. Skontroluj przewody do i z chłodnicy czy są gorące...na tyle żeby cie oparzyło. Jak są gorące to następnie skontroluj przewody z silnika do kabiny (idące do nagrzewnicy) Jeżeli obydwa (wejście i wyjście) są gorące to masz jakiś problem w nagrzewnicy. Jeżeli tylko jeden (wejście) jest gorące to jak pisał Globy może być problem z chłodniczką...być może wystarczy przepłukać.

PostNapisane: 15 lut 2009, 22:05
przez krasul
oka wielkie dzieki jutro lukne na te weze, ale kurcze nie wydaje mi sie jezeli chodzi o lgp to ciezko mi stwierdzic

PostNapisane: 17 lut 2009, 19:38
przez krasul
no wiec, wymienilem termostat, jest cieplej i cos jest porabane bo po przestawieniu na obieg wewnetrzny powietrze jest cieplejsze niz z zewnatrz. Nie wiem jak dotrzec do nagrzewnicy, chyba ze cos z ciegnami przy nawiewach..hmm no nie wiem jak macie pomysl prosze dajcie znac.