Wybijanie płynu chłodniczego – korek/uszczelka/głowica
Strona 1 z 1
Wiec tak wybija mi płyn z hłodnicy do zbiornika wyruwnawczeoi i czay czas walą bąbelki powiewietrza do układu chłodzenia. Co sie mogóo stać (oby to nie byłą głowica) uszczelka czy coś gorszego. Doradzice czy mam szukać głowicy drugiej czy poprostu wymiana uszczelki. A jak drugą głowice to może mału tuning przy okazji ile można splanować głowice ? tak co by nie było za dużo????
GG# 706869<br>mazda 929, ambitna sztuka !<br><br>
<b>www.mazdaspeed.pl</b><br>
<b>www.streetracers.pl</b>
<b>www.mazdaspeed.pl</b><br>
<b>www.streetracers.pl</b>
- Od: 6 sty 2004, 21:18
- Posty: 96
- Skąd: Aleksandria
- Auto: Mazda 929 2.0i cupe
Korek na chłodnicy sprawny ? ew. głowica do gory.... co można więcej napisac nie widząc może ktos ma inne pomysly?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
czy głowica czy tylko uszczelka i tak musisz kupić uszczelkę
więc zaopatrz się w takową i zdejmij głowicę
wtedy prawda ujży swiatło dzienne
kup odrazu resztę uszczelek do góry do rozrządu tez jak już rozbierasz
więc zaopatrz się w takową i zdejmij głowicę
wtedy prawda ujży swiatło dzienne
kup odrazu resztę uszczelek do góry do rozrządu tez jak już rozbierasz
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
Wymien korek.
napisał że mu bąbelkuje
przedmuch jak nic tylko pytanie którędy
przedmuch jak nic tylko pytanie którędy
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
Coś wiadomo z tym układem?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
korek jest sprawny!!!! jest na pewno przedmuch tylko któredy czy pęknieta głowica czy uszczelka padła ! czym dam wiecej gazu tym mocniej bąbelki walą!!!! a zauwarzyłem to w taki sposub ze w czasie jazdy zamarzł parownik od gazu i auto staneło. poprosty zapowietrzyła sie układ chłodzenia. wywaliło troche wodyi i kaput.!!
GG# 706869<br>mazda 929, ambitna sztuka !<br><br>
<b>www.mazdaspeed.pl</b><br>
<b>www.streetracers.pl</b>
<b>www.mazdaspeed.pl</b><br>
<b>www.streetracers.pl</b>
- Od: 6 sty 2004, 21:18
- Posty: 96
- Skąd: Aleksandria
- Auto: Mazda 929 2.0i cupe
głowice i tak damdo sprawdzenia szczelności.
Mam prośbe jak by ktoś był w posiadaniu czegoś takiego jak ksiąszka serwisowa tego silnika!! to był bym wdzieczny za udostępnienie!!
Jesli ktoś mugł by pomóc!!!!!!!!!!
JAk dzisiaj sciągłem dekiel i zobaczyłem jak zawory są poustaiane to sie za głowe hyciłem i jusz wiem co tak rzęziło w silniku.
Mam prośbe jak by ktoś był w posiadaniu czegoś takiego jak ksiąszka serwisowa tego silnika!! to był bym wdzieczny za udostępnienie!!
Jesli ktoś mugł by pomóc!!!!!!!!!!
JAk dzisiaj sciągłem dekiel i zobaczyłem jak zawory są poustaiane to sie za głowe hyciłem i jusz wiem co tak rzęziło w silniku.
GG# 706869<br>mazda 929, ambitna sztuka !<br><br>
<b>www.mazdaspeed.pl</b><br>
<b>www.streetracers.pl</b>
<b>www.mazdaspeed.pl</b><br>
<b>www.streetracers.pl</b>
- Od: 6 sty 2004, 21:18
- Posty: 96
- Skąd: Aleksandria
- Auto: Mazda 929 2.0i cupe
misiolot powiec mi coś wiecej jakie koszty głowicy???? ile co kosztuje. i co jeszcze przy okazji robiłeś?????
GG# 706869<br>mazda 929, ambitna sztuka !<br><br>
<b>www.mazdaspeed.pl</b><br>
<b>www.streetracers.pl</b>
<b>www.mazdaspeed.pl</b><br>
<b>www.streetracers.pl</b>
- Od: 6 sty 2004, 21:18
- Posty: 96
- Skąd: Aleksandria
- Auto: Mazda 929 2.0i cupe
Takie dobre luzy? ( zrob wszystkie na 0,25 a będzie cisza ) zasadę ustawiania ( wałka rozrzadu ) znasz?JAk dzisiaj sciągłem dekiel i zobaczyłem jak zawory są poustaiane to sie za głowe hyciłem
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
majsterm napisał(a):misiolot powiec mi coś wiecej jakie koszty głowicy???? ile co kosztuje. i co jeszcze przy okazji robiłeś?????
W tym silniku który mam jeszcze nic.Uszczelka i głowica padły mi w innych autach.ale koszty pewnie będą podobne obróbka głowicy ok 400 i uszczelka 120 śruby do głowicy chyba z 50 dokładnie nie pamietam.jak ściągniesz głowicę to na 90% zobaczysz ślady przedmuchu na uszczelce a jak rozbroisz głowicę dokładnie umyjesz to będzie widoczne pęknięcie jesli jest.Zadnej książki nie mam ale jesli masz ten sam silnik co ja to pytaj sie posiadaczy 626 GC a typ silnika FE
Nie mogę a w zasadzie ..dlaczego nie ?
- Od: 23 lut 2004, 23:11
- Posty: 375
- Skąd: grochów
- Auto: Chrysler Voyager 3.3 LE jajko
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości