Mazda 929 HC '87 – '91
Napisane: 18 sty 2007, 23:08
zakładam ten temat, bo jest to równie żadkie autko jak seria HB o ile nie żadsze i poproszę o podklejenie tematu.
znam tą konstrukcję bardzo dobrze, więc mogę pomodz.
Według moich trzy letnich obserwacji zamieszczam ranking części które podlegają wymianie w tym aucie przy przebiegu 160 kkm:
1. układ wydechowy – jeżeli próbujemy zastąpić go nieoryginalnymi tłumikami-zjadłem na tym zęby
2. amortyzatory – ale to nie dziwne na naszych dziurkach
3. pękająca deska rozdzielcza- trzeba ją demontować bardzo delikatnie
4. łożyska – o ile nie zaliczysz krawężnika wytzrymują około 160kkm
5. zaciski hamulców – regularnie co rok należy je dopieszczać zwłaszcza prowadnice
6. poduszka mocowanie skrzyni biegów- ale to przy 3 L silniku lubi póścić
7. tuleje [waaaczego?] przedniego i tuleja wachacza wleczonego tylnego
nie wspomnę o łącznikach stabilizatorów – warto zainwestowac 20 zł więcej w oryginały, bo inaczej dwa razyw roku do wymianki
znam tą konstrukcję bardzo dobrze, więc mogę pomodz.
Według moich trzy letnich obserwacji zamieszczam ranking części które podlegają wymianie w tym aucie przy przebiegu 160 kkm:
1. układ wydechowy – jeżeli próbujemy zastąpić go nieoryginalnymi tłumikami-zjadłem na tym zęby
2. amortyzatory – ale to nie dziwne na naszych dziurkach
3. pękająca deska rozdzielcza- trzeba ją demontować bardzo delikatnie
4. łożyska – o ile nie zaliczysz krawężnika wytzrymują około 160kkm
5. zaciski hamulców – regularnie co rok należy je dopieszczać zwłaszcza prowadnice
6. poduszka mocowanie skrzyni biegów- ale to przy 3 L silniku lubi póścić
7. tuleje [waaaczego?] przedniego i tuleja wachacza wleczonego tylnego
nie wspomnę o łącznikach stabilizatorów – warto zainwestowac 20 zł więcej w oryginały, bo inaczej dwa razyw roku do wymianki