Strona 8 z 9

PostNapisane: 11 lip 2008, 14:27
przez mati1411
Witam wszytkich!!! Stałem się w tym tygodniu właścicielem wspaniałego autka jakim jest 929 coupe z 86r.
Silniczek wtrysk 120kucyków i elekt. sterowanie zawieszeniem ;–)
Pierwsze pytanko do włąścicieli czy ktoś znalazł lub zna zakład który bedzie potrafił zregenerować mi amorki z przodu. Tył działa idealnie przednie za to sie wylały i nie trzymają w ogłóle. Dzwoniłem już do paru firm ale nikt niechce sie podjąć naprawy amorków regulowanych ;–(
Zdjątka dam jakoś w przyszłym tygodniu. Pozdrawiam wszytkich!

PostNapisane: 11 lip 2008, 20:15
przez misiolot
Z przodu też masz regulowne ? Ja mialem tylko na tył

PostNapisane: 11 lip 2008, 20:35
przez mati1411
Tak z przodu też jest regulacja. Są takie same elektryczne silniczki. Może u Ciebie juz ktoś wczesniej wstawił zwykłe amorki. Jeśli ja nie odratuje swoich to tylko to mnie uratuje.

PostNapisane: 11 lip 2008, 23:01
przez misiolot
O ile z tyłu miałem przewody i kostki to nic takiego z przodu niezauwazyłem

PostNapisane: 21 lip 2008, 14:43
przez VR4
tak tak , u mnie z przodu tez jest regulowane

sz.krzysiek napisał(a):Swoją drogą często myślę ile jest w Polsce 929 HB na chodzie – jak myślicie/ o ilu wiecie?


Nie wiem ale na pewno malo..

Moze troche ponad 5 ale nie wiecej niz 10..

A nawet moze i nie to

[Usunięte]

PostNapisane: 21 lip 2008, 14:48
przez VR4
PostTen post został usunięty przez radar88 25 wrz 2011, 01:40.
Powód: Post pod postem

PostNapisane: 22 lip 2008, 17:28
przez mati1411
Btw. moja juz nie jest na chodzie. Potrzebuje pilnie tylny lewy błotnik!!!! w możliwie jak najlepszym stanie!
możliwe ze jeszcze jakieś części blacharskie ale to sie okaże. Bardzo prosze o pilny kontakt jesli ktoś takie częsci posiada.


Acha jest też inne wyjście jeśli kogoś to interesuje to sprzedam całą za 2000zł. uszkodzenia tak jak na zdjęciu. koszt naprawy ok 400zł bez lakiernika.
http://i35.tinypic.com/2dlrcyd.jpg
Jak nie naprawie to sprzedam aczkolwiek nastawiam sie na naprawie więc licze na pomoc z tym błotnikiem. Pozdrawiam!

Edit:30 lip 2008 0:27
Dla zainteresowanych podaje link. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5932974

[Usunięte]

PostNapisane: 30 lip 2008, 01:27
przez mati1411
PostTen post został usunięty przez radar88 25 wrz 2011, 01:41.
Powód: Post pod postem

PostNapisane: 1 sie 2008, 12:03
przez sz.krzysiek
Witam
Dawno tu nie zaglądałem ;)
Gratuluję zakupu i zarazem wyrazy współczucia za stłuczkę. Coraz mniej tych autek, a ten model naprawdę jest wypasiony – szkoda żeby przepadła.
Moja madzia sprawuje się bardzo dobrze, ale chyba ją też sprzedam, bo musiałem kupić większe auto do firmy i teraz nawet nie mam kiedy nią jeździć, a szkoda żeby stała i się niszczyła. Swoją drogą to jak Ci ludzie jeżdżą że nie zauważają tak wielkich aut jak 929 ?! Mnie kiedyś kobieta też nie zauważyła i przecofała i mam pęknięty zderzak :(
Życzę powodzenia w naprawie.
Pozdrawiam
Krzysiek.

PostNapisane: 2 sie 2008, 18:46
przez mati1411
Jeśli nie sprzedam to zajmę się odbudową, ale wtedy to nie wiem czy w 4tyś. sie zmieszczę (mowa oczywiście o zrobieniu na lalke, z nowym lakierem alusami itp.)
. Ciężki temat sie zrobił przez te stłuczkę. Z drugiej strony dziwi mnie brak zainteresowania, bo myślałem że ktoś sie połasi na taki rodzynek chociażby na części. Pożyjemy zobaczymy co z nią będzie. Pozdro.

PostNapisane: 6 sie 2008, 12:40
przez VR4
na czesci to ja bym wzial, ale dopiero za rok,a z drugiej strony troszke mnie dziwi i smuci ze teraz az dwie Mazdki stoja na allegro, i to naszych kolegow z forum :( jak sprzedacie ktorys z was , to trzymajcie numerki do kupcow, moze za rok od nich ktoras Mazdke kupie na czesci

PostNapisane: 6 sie 2008, 18:40
przez sz.krzysiek
Witam
Moja Madzia znalazła nowego właściciela – pasjonata marki i wogóle klasyków. Ma ich więcej :)
Przy okazji – jeśli ktoś ma części do tego modelu, a zwłaszcza zderzak przedni to proszę o info.
Pozdrawiam
Krzysiek

PostNapisane: 17 sie 2008, 22:40
przez MATRIX5000
Witam wszystkich, ja tam swojej madzi nigdy nie sprzedam nigdy już nawet jest dla niej miejsce w garazu. Tam zostanie na wieki przykryta kocem i poczeka na swoje piękne czasy.
Tu można zobaczyć efekt mojej ciezkiej pracy www.mazda929.jpg.pl .
Ciekawi mnie wasze zdanie czy dobry pomysł był z dwoma kolorami.

Piszę do was bo mam wazniejszą sprawę trochę mi sie ostanio zrobiły luzy w kierownicy. Kłania się remont przedniego zawieszenia .
Proszę o pomoc gdzie ja dostane te wszystkie gumki drążki i nie wiem co tam jeszcze trzeba wymienić . Znalazłem jedna firmę gdzie można dać maglownice do regeneracji ale to mało.
Bardzo mi auto lata po drodze juz przy 80 km/h .
Ale przed tym spokojnie 140 madzia mja smiga rekordzik 165km/h (2.0 na gazniku 90KM )

PostNapisane: 31 sie 2008, 13:33
przez VR4
Ja swoja Madzie mam od nowosci, i tez jej nigdy nie sprzedam. Bedzie stala w garazu i moje dzieci dzieci itd. beda mieli i pamiatke i historie, Ten samochod to cala moja rodzina i historia mam ja od 1984r to juz cos. A moj rekord to 205 km/h w 1998 roku i jeszcze by poleciala wiecej jakby byla dluzsza droga i jeszcze 6 bieg

PostNapisane: 3 wrz 2008, 22:08
przez mati1411
matrix bujałeś sie po niechorzu w ten weekend... Widziałem twoją mazde ale troszke puźno juz było koło 2 w nocy ;–)

Btw. Przez najprawdopodobniej dosyć krótki czas mam na części drugą mazde 929. Wersja gażnik z 94roku. Sprawna jeźdżąca ja biore co potrzebuje i reszta jest na sprzedaż.

PostNapisane: 9 wrz 2008, 19:33
przez MATRIX5000
A no byłem w niechorzu dokladnie tej daty, moja dziewczyna prowadziła bo ja byłem po jednym :).

PostNapisane: 14 paź 2008, 22:22
przez VR4
Coś się nikt nie odzywa :(
Ja w wakacje robie totalny remoncik Mazdy..
WKONCU! <jupi>

PostNapisane: 15 paź 2008, 07:46
przez MATRIX5000
A mi się znów popsuła i nie wiem co jest. Objawy były takie ze zaczęła szarpać podczas jazdy coraz mocniej i mocniej, aż stanęła.
Jak odpalę i dodam gazu to nie może na obroty wejść czego to może być przyczyna ??

PostNapisane: 21 paź 2008, 12:30
przez marcin323kombi
sprawdź filtr paliwa – na 99% procent to TO. ja miałem to samo u siebie.
filtr paliwa jest w obudowie koła zapasowego – dostęp do niego od spodu.

PostNapisane: 21 paź 2008, 15:26
przez MATRIX5000
filtr paliwa to ja mailem jakiś przy silniku wymieniłem go . Ale mówisz ze jeszcze jeden jest.