Mazda 929 HB Opinie

Mazda 929 1987–1991 (HC) / 1982–1987 (HB)

Postprzez sz.krzysiek » 11 cze 2007, 18:41

MATRIX5000 napisał(a):... wychaczę lepsza pompę i bedzie ok

Z tego co widzę to jak będziesz szukał części to nie kieruj sie tylko swoim modelem Madzi, bo do tego typu pasuje dużo części od innych – tak samo będzie z pompą hamulcową.
Ja z kolei mam problemy z elektryką, a właściwie urządzeniami – co trochę to co innego raz działa, a raz nie :( Chyba wezmę jakiś środek do czyszczenia elektryki i popsikam wszystko co się da, bo wygląda na to że "styk" gdzieś ginie. Wczoraj walczyłem z przyciskami otwierania bagażnika i wlewu paliwa – nagle przestały działać :( A jak podam "plus" na styki to działa – czyli gdzieś coś ginie...a jest tam tyle tych urządzonek elektrycznych że można się pogubić :|
Ale w końcu o to też chodzi, żeby się trochę pobawić przy takich autkach, a nie tylko "tyłek wozić" :]
Pozdrawiam
Krzysiek.
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2007, 23:11
Posty: 32
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: ----------

Postprzez MATRIX5000 » 11 cze 2007, 19:26

Ja mam tez problem z otwieraniem wlewu i bagarznika i nie działaja mi spryskiwacze :). nie wiadomo gdzie szukac aby to naprawic.
Myslisz ze pasuje pompa od innej mazdy, a wiesz moze od jakiego modelu
The MATRIX...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 gru 2006, 22:23
Posty: 67
Skąd: Koszalin
Auto: 929 Coupe 2.0, 1982 NA

Postprzez sz.krzysiek » 11 cze 2007, 19:45

MATRIX5000 napisał(a):... wiesz moze od jakiego modelu

Patrz raczej bo silnikach – jest duże prawdopodobieństwo że inny model z takim silnikiem będzie miał też podobny osprzęt – np. pompę hamulcową. A silniki 2 litrowe są dość popularne w Mazdach :)
Zaznaczam że nie sprawdzałem podobieństw w tym przypadku, ale czemu nie spróbować?
Pozdrawiam
Krzysiek.
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2007, 23:11
Posty: 32
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: ----------

Postprzez MATRIX5000 » 14 cze 2007, 23:33

Czy ktos ma do sprzedania pompę hamulcowa do MAZDY 929 , jak cos prosze o info , 506827663 lub gg 2196748 . Z góry bardzo dziękuje
The MATRIX...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 gru 2006, 22:23
Posty: 67
Skąd: Koszalin
Auto: 929 Coupe 2.0, 1982 NA

Postprzez sz.krzysiek » 21 cze 2007, 17:52

Witam
Żeby nie zakładać nowego tematu zapytam tu bo pytanie dotyczy danych 929HB
Czy ktoś mógłby podać dokładne rozmiary felg do tego modelu?
Ja mam założone opony 14 cali 175/70 chciałbym kupić felgi 15' i pierwsze pytanie sprzedającego to rozmiar. Zmierzyłem rozstaw śrub 4x114,3 ale nie wiem jak sprawdzić/zmierzyć ET – w ofercie ten parametr jest różny dla felg o takim rozstawie, widziałem od ET34 do ET60 a nie wiem nawet co to znaczy. Podejrzewam że jest to związane ze średnicą otworu w feldze, ale jak/w którym miejscu go zmierzyć?
Najlepiej jakby ktoś kto wie/kupował felgi do tego modelu napisał pełny rozmiar np. 7jx15 ET35 4x114,3 pierścień 57mm ( rozmiar wymyślony, ale podobny do właściwego ).
I jeszcze pytanie co do wysokości opony – jesli na 14 calach mam profil 70 to dla 15 calowych trzeba 60 czy 65? Chodzi o to żeby weszły na wysokość do wnęki.
Pozdrawiam
Krzysiek.
P.S.
Jakby ktoś potrzebował to mam pozostałość po Fordzie 4 alusy 4x108 z Pirelkami – leżą i niszczeją w piwnicy :(
K.
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2007, 23:11
Posty: 32
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: ----------

Postprzez misiolot » 21 cze 2007, 19:57

Norma tego modelu to 185/70 R14 przy wieszej feldze musisz zmniejszyc profil ale jego wysokośc zlezy od szerokosci opony dokładnie wyglada tak 185 szerokosc w mm /70 to wysokośc wyrażona w procentach czyli wysokość = jest 70% szerokosci dla mnie ta fura lepiej wygląda na pełnym profilu :D
Nie mogę a w zasadzie ..dlaczego nie ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2004, 23:11
Posty: 375
Skąd: grochów
Auto: Chrysler Voyager 3.3 LE jajko

Postprzez sz.krzysiek » 22 cze 2007, 00:17

Witam
Liczyłem na Twoją wypowiedź, ale myślałem że będzie bardziej dotyczyła sedna pytania. Chodzi mi o to że nadal nie wiem jakie rozmiary powinna mieć felga – niezależnie od tego czy 14 czy 15 calowa to ma te inne dane potrzebne do zakupienia. A do felgi dopiero dobrać można opony. Z tymi % to mnie zaskoczyłeś – zawsze myślałem że to też jest wymiar w mm czy częściach cala, ale nie wpadłbym na to że to % od szerokości. Czyli wysokość (profil) gumy 70 dla 175 i 195 będą zupełnie inne, a ja sobie to tak kombinowałem że jak felga o 1 cal większa to profil trzeba o te 5 czy 10 ( z 70 do 65-60) obniżyć, a tu nic z tego, trzeba to inaczej przeliczać. Nie mogli to jakoś bardziej po ludzku opracować :( Jak na złość nigdzie nie ma żadnych danych o tym modelu, a w ofertach sprzedających wogóle nie ma czegoś takiego jak felgi do 929 HB <killer>
Marian ma książkę od 929 może tam coś więcej o tym napisali – nie wiem czy tu zagląda...
Pozdrawiam
Krzysiek.
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2007, 23:11
Posty: 32
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: ----------

Postprzez misiolot » 25 cze 2007, 21:12

Ja miałem założone alusy które wcześniej były na 626 z 91r a więc roztaw śrub jest taki sam ,ale niestety nie znam wymiaru :D do moich alusów potrzebne były pierścienie centrujące ,może to nie sedno ale zawsze coś :)
Nie mogę a w zasadzie ..dlaczego nie ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2004, 23:11
Posty: 375
Skąd: grochów
Auto: Chrysler Voyager 3.3 LE jajko

Postprzez M_a_r_t_i_n_e_z » 4 lip 2007, 20:40

Witam, mam kilka katalogów od Mazdy 929 HB Sedan (mój tata "Dzik" ma taką) oraz Coupe – względem opon , felg i rozmiarów wszelakich:

Według instrukcji od Sedana i katalogu gdzie występuje zarówno sedan jak i coupe (wersje gaźnikowe) nominalny rozmiar opon to 175R14 (czyli 175/80R14) ewentualnie zamiennik 195/70R14 – na takich jeździ Dzik (zima 175R14 felga stalowa 5,5"x14 oraz lato 195/70R14 felga aluminowa 6"x14) przelicznik z tego na koło 15 cali to 195/65R15.

Spotkałem się też z danymi ze szwedzkiego katalogu gdzie są proponowane opony 205/60R15 (ale pokazują tam wersje z wtryskiem).

Świetny programik do przelicznia rozmiarów opon mogę przesłać na e-mail ! lub trzeba poszukać w sieci programu o nazwie "Tyr-o-saurus"

Felgi:
rozstaw śrub – 4x114,3
otwór centrujący 59,5 (lub z większego poprzez pierścień centrujący)
ET – podejrzewam, że przy szerokości do 6" będzie wynosiło od 38 do 35 (im większe ET tym felga bardziej chowa się w obrysie auta – jak się przesadzi może ocierać o zawieszenie – wtedy ratuja ewentualnie dystanse) myślę, że przy ET35 – powinna spokojnie wejść felga 6,5 lub 7 cali – ale nie dam sobie głowy uciąć.

Dysponuję jakimiś kliszami mikrofilmu – napewno do 929 HB sedan – co tam jest i czy jest tam coupe nie wiem musze pomęczyć tatę – bez przeglądarki słabo widać a skanować komputerem sie nie chcą :(

Jak ktoś potrzebuje mam taż duże zdjęcia w katalogu z deską rozdzielczą od Coupe – widać wszystkie przyciski, które się wycierają !

A tak przy okazji – ma ktoś pomysł czemu czasem nie chce zadziałać otwieranie bagażnika i wlewu paliwa ?! natomiast sygnalizacja zapalonych świateł działa wogóle jak chce tzn. czasem tak czasem nie z przewagą na nie ?!

Pozdrawiam !

a`propos – czemu Madzia Misiolota tak wrasta ;(
Obrazek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 wrz 2006, 17:11
Posty: 15
Skąd: Warszawa, Legionowo
Auto: Mazda 626 Coupe GC`86 automat

Postprzez sz.krzysiek » 4 lip 2007, 22:29

M_a_r_t_i_n_e_z napisał(a):...rozstaw śrub – 4x114,3
otwór centrujący 59,5 (lub z większego poprzez pierścień centrujący)
ET – podejrzewam, że przy szerokości do 6" będzie wynosiło od 38 do 35 (im większe ET tym felga bardziej chowa się w obrysie auta – jak się przesadzi może ocierać o zawieszenie – wtedy ratuja ewentualnie dystanse) myślę, że przy ET35 – powinna spokojnie wejść felga 6,5 lub 7 cali – ale nie dam sobie głowy uciąć.

O to mi właśnie chodziło <jupi> Dzięki
M_a_r_t_i_n_e_z napisał(a):...Jak ktoś potrzebuje mam taż duże zdjęcia w katalogu z deską rozdzielczą od Coupe – widać wszystkie przyciski, które się wycierają !

Chętnie bym obejrzał – ja mam właśnie powycierane. Właściwie to już wiem co jest do czego, ale może dałoby się "odbudować" opisy. Swoją drogą czy masz wyjaśnione opisy Speed Controla? Jest tam Setup i Resume – to wiadomo o co chodzi, ale jest jeszcze przycisk (prawdopodobnie) Coast – i nie bardzo wiem co ma robić. Nawiasem mówiąc SC raz mi działa, a pięć razy nie – a może źle go używam :|
M_a_r_t_i_n_e_z napisał(a):... ma ktoś pomysł czemu czasem nie chce zadziałać otwieranie bagażnika i wlewu paliwa ?! natomiast sygnalizacja zapalonych świateł działa wogóle jak chce tzn. czasem tak czasem nie z przewagą na nie ?!

Otwieranie bagażnika i wlewu paliwa jest sterowane poprzez stacyjkę – jak masz włączoną to nie otworzysz – takie zabezpieczenie. Jest tam prawdopodobnie jakaś cewka ( przekaźnik ) bo u mnie ostatnio nastąpił znaczny spadek napięcia na tym układzie z 12V do 8V co mogłoby oznaczać że coś złego dzieje się z cewką/przekaźnikiem. A ponieważ zaczęło się również to co u Ciebie, że czasami nie działa, więc ominąłem orginalny układ i podłączyłem napięcie od razu na przełączniki dodając do tego jeszcze układ pilota do bagaznika i mam teraz spokój :)
A co do sygnalizacji zapalonych świateł to chodzi Ci o kontrolkę na desce czy "piszczka"?
Pozdrawiam
Krzysiek.
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2007, 23:11
Posty: 32
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: ----------

Postprzez M_a_r_t_i_n_e_z » 5 lip 2007, 02:07

Witam, w sprawie skanu przełączników to poproszę maila – spróbuję przesłać jakieś skany.

Speed Control (u Dzika jest to jako Cruise Control) i jest sterowane w manetce wycieraczek – sądzę, że funkcje są te same – zgodnie z instrukcją:

Tempomat (auto Dzika jest w automacie ale chyba nie robi to specjalnej różnicy)– prędkość można zadać powyżej 40 km na godzinę – po rozpędzeniu auta do żadanej prędkości zdejmujemy nogę z gazu i wciskamy SET ( u Ciebie Setup jak sądzę) auto utrzymuje zadaną prędkość – przy podjazdach delikatnie przyspiesza przy zjazdach zwalnia.

Ponowne naciskanie lub przytrzymywanie przycisku SET powoduje delikatne przyspieszanie auta (bez użycia gazu) można sobie z 90 zrobić powoli np. 110 km/h – full ekonomia ;)

Przycisk COAST powoduje zwalnianie przy naciskaniu lub przytrzymaniu – generalnie można sobie w ten sposób regulować prędkość tempomatem nie ruszająć gazem ani hamulcem – (dostosować do innych pojazdów – oczywiście najlepiej w warunkach amerykańskiej autostrady ;)

Funkcja Resume to – pamięć ostatniej zadanej prędkości – jeżeli np. jedziemy na tempomacie 110 przyhamujemy używając pedału to tempomat wyłączy zadaną prędkość – jeżeli prędkość nie spadnie poniżej 40 km/h (wymóg działania tempomatu) to po naciśnięciu RESUME auto powoli "samo" rozpędzi się do zapamiętanej ostatniej prędkośći i będzie ją utrzymywać. Gdy zwolnimy do mniej niż 40 to funkcja RESUME zadziała (po naciśnięciu) ale dopiero po rozpędzeniu auta powyżej 40 pedałem gazu.

Problem z sygnalizacją świateł – nie działa piszczyk tzn. rzadko działa (oczywiście po wyjęciu kluczyka i otwarciu drzwi – lampki w środku się zapalają także nie jest to problem z "pstryczkiem" w drzwiach)

Otwierania bagażnika i wlewu poprostu jakby czasem się zawieszało – mimo wyjęcia kluczyka nie da się otworzyć – występuje to sporadycznie.

Pozdrawiam
Obrazek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 wrz 2006, 17:11
Posty: 15
Skąd: Warszawa, Legionowo
Auto: Mazda 626 Coupe GC`86 automat

Postprzez sz.krzysiek » 5 lip 2007, 03:31

Witam
Dzięki ponowne za wyjaśnienia – tym razem za Speed Controla. Z opisu wnioskuję że coś jest nie tak z moim urządzeniem bo jesli do uruchomienia wystarczy wcisnąć SET (SETUP) to u mnie nie zaskakuje :( Wiem że kilka razy działał, ale było to jednego dnia, więc może to był jakiś dziwny zbieg okoliczności, bo teraz mogę sobie naciskać ile chcę i nic nie reaguje – sprawdzałem dzisiaj ponownie.
A może masz w książce jakiś rysunek podłączeń – jak to działa ten kontroler? Pewnie są tam jakieś przewody podciśnieniowe do gaźnika – jakbym miał jakiś opis/fotkę to może bym doszedł do tego co jest nie tak – może gdzieś jakiś wężyk pękł i przedmuchuje powietrze i dlatego nie działa :| Ale bez schematu to nie dojdę do tego, bo nie wiem jak to działa wogóle.
Co do piszczka – sprawdź pod konsolą, a dokładnie przy samej kolumnie kierownicy czy nie masz przerwy na przewodach od samego piszczka – to są dwa osobne przewody i pod konsolą są połączone wtyczką na dwa styki z resztą instalacji – może tam nie ma styku. A jak nie to trzeba rozebrać obudowę kolumny i deskę z przyrządami.
Oczywiście zakładam że jak otworzysz drzwi i włożysz kluczyk do stacyjki to też nie piszczy.
A bagażnik może się faktycznie wieszać – jesli zgodnie z moją teorią jest tam przekaźnik. Poważnie Ci mówię – jesli nie zależy Ci na tym bajerze że nie otworzysz przy zapalonym silniku to daj sobie spokój z orginalnym podłączeniem i puść dodatkowy plus 12V na styk przełącznika – sprawdź tylko który, u mnie jest to prawy patrząc z siedzenia kierowcy. Zresztą jak podasz plus na niewłaściwy to się od razu otworzy bez naciskania przycisku, a jak na właściwy to nic się nie stanie dopóki nie wciśniesz. I wystarczy jeden podać bo przełączniki są połączone od strony zasilania ( mają wspólny plus).
A mój adres – jest chyba w stopce – krzysiek@dssr.org lub admin@bassety.net
Pozdrawiam
Krzysiek.
P.S.
Poszukaj tego schematu Speed Controla – proszę :]
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2007, 23:11
Posty: 32
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: ----------

Postprzez M_a_r_t_i_n_e_z » 5 lip 2007, 13:15

W sprawie tempomatu – rozumiem, że działanie całego tempomaty włączasz najpierw przełącznikiem SP-MAIN na lewej manetce przy kierownicy (od świateł) ?!

W wolnej chwili pogmeram w kabelkach od piszczyka i tego otwierania (chyba rzeczywiście dam je na stałe) – u mnie w 626 GC są jeszcze jakieś dziwne styki w stacyjce, które sygnalizują wyjęcie kluczyka ( u mnie ogłupiało to piszczyk, który informuje o niewyjęciu kluczyka, niezamknięciu dzrzwi, niezaciągnięciu ręcznego, itp ) naprawił mi to facet od zamków jak wymieniał stacyjkę – może w 929 jest to samo – trzeba zdjąć obudowę kierownicy i poszukać ?!

Jaki masz silnik FE czy starszy ? – jak FE to mogę spróbować w wolnej chwili zrobić fotki podłączenia tempomatu u Dzika. Schematu raczej nie mam – na pewno nie w formie na papierze – może coś jest na tych cholernych mikrofilmach – ale to muszę przycisnąć ojca, żeby obadał sprawę.

Co do felg – jak nie masz ciśnienia – to warto poszukać na Allegro (wpisuj w szukaniu 4x114,3 lub 4x114.3 lub 4x114 lub 4/114 itp. różnie ludzie czasem piszą i nie wszystko wyłapuje) – czasem można znaleźć coś o klasycznym wyglądzie lub nawet jak z katalogu Mazdy (tak znalazłem felgi w oryginale mojemu tacie)

http://www.allegro.pl/item208998188_nie ... _year.html
tu masz pewną propozycję – nawet z rozmiarem opon do twojej 929 – takie felgi Rial mam w katalogu od 929 właśnie w 15" były czarno srebrne – te wyglądają na malowane (znaczek mitsubishi to zwykła naklejka) brak dekielków z napisem Rial – warto spytać sprzedającego o średnicę otworu centrującego – reszta ok rozstaw i et38. Zresztę jakby coś było nie tak to otwór centralny można frezować – mój kolega to robił, ale trzeba znaleźć dobry warsztat no i coś dopłacić.

Ja w swojej 626 mam felgi 7,5J w 16" ET35 i pasuje akurat (na palec zapasu od wewnątrz od kielicha kolumny)– opony 205/50R16 (wedle przelicznika ze 185/70R14) – do twojej trzeba by 205/55R16 (zarówno 195/65R15 i 205/55R16 są teraz jednymi z najpopularniejszych rozmiarów także opon nowych i używanych masa !) myślę, że taki rozmiar felg do 929 też by podszedł oczywiście jeżeli tył nie siedzi na sprężynach – u mnie w 626 musiałem zregenerować sprężyny bo tył był już "kapciem" i jak nisko siedział to przycierało o rant nadkola (facet rozebrał kolumny i wstawił mi takie gumy pomiędzy kielich kolumny a sprężynę i tył teraz stoi jak należy – po pełnym zładowaniu nic nie przyciera – mógł rozciągnąć sprężyny ale nie dawał gwarancji czy nie będzie stała "jak taksówka" ) nie mylić z gumami, które niby wkłada się między zwoje sprężyny bo to raczej niby usztywnienie ;)
Także jak coś się ładnego trafi w opcji 6,5Jx16; 7Jx16 lub 7,5x16 to mozna myśleć o próbie montażu :]
Obrazek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 wrz 2006, 17:11
Posty: 15
Skąd: Warszawa, Legionowo
Auto: Mazda 626 Coupe GC`86 automat

Postprzez sz.krzysiek » 5 lip 2007, 13:46

M_a_r_t_i_n_e_z napisał(a):... działanie całego tempomatu włączasz najpierw przełącznikiem SP-MAIN na lewej manetce przy kierownicy (od świateł) ?!

:| A ja się zastanawiałem do czego jest ten przełącznik...
M_a_r_t_i_n_e_z napisał(a):Jaki masz silnik FE czy starszy ?

FE jest na wtrysku o ile się nie mylę – ja mam jeszcze na gaźniku. Jest w tym temacie na zdjęciu – pozwolę sobie skopiować linka

Obrazek
Teoretycznie to chyba MA – na pewno nie wtrysk.
Pozdrawiam
Krzysiek.
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2007, 23:11
Posty: 32
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: ----------

Postprzez M_a_r_t_i_n_e_z » 5 lip 2007, 14:15

Ten silnik to jak najbardziej FE tylko poprostu wersja gaźnikowa – MA wyglądał zupełnie inaczej (był chyba tylko w najstarszych egzemplarzach).
Sprawdź teraz działanie tempomatu – jak nadal są problemy to w wolnym czasie spróbuję porobić jakieś fotki może coś pomogą.
Obrazek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 wrz 2006, 17:11
Posty: 15
Skąd: Warszawa, Legionowo
Auto: Mazda 626 Coupe GC`86 automat

Postprzez misiolot » 9 lip 2007, 19:20

M_a_r_t_i_n_e_z napisał(a):a`propos – czemu Madzia Misiolota tak wrasta ;(


nie mam czasu ani siły dalej juz w niej dłubac na szrot nie mam sumienia próbowałem znalezc jej jakieś zadaszone lokum nie udało sie więc chyba skonczy w prasowalni :(
Nie mogę a w zasadzie ..dlaczego nie ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2004, 23:11
Posty: 375
Skąd: grochów
Auto: Chrysler Voyager 3.3 LE jajko

Postprzez sz.krzysiek » 27 lip 2007, 20:16

misiolot napisał(a):Końcówki drążków to nie problem są dostępne w zasadzie w kożdym sklepie z japońcami [waaaco?] przód tez,gorzej z tyłem ,o tarzce ciężko a o blaszkach do hamulców chyba można zapomnieć mnie przez trzy lata nie udało się zobaczyc nawet jak wyglądają

Czy chodziło o takie blaszki jak na fotce?

Obrazek

Właśnie mam drobną awarię hamulca z tyłu i znalazłem takie coś w sklepie Intercars i zaraz mi się ta wypowiedź Misiolota przypomniała – czy to są te blaszki? I do czego one mają służyć, bo rozebrałem cały tylny hamulec i nie ma tam ( u mnie ) nic takiego :|
Przy okazji – czy wie ktoś jak jest uszczelniona część odpowiedzialna za ręczny? Zaczął mi przeciekać hamulec w miejscu gdzie dźwignia ręcznego wchodzi do obudowy zacisku – ta dźwignia do której jest linka zaczepiona – tam jest sprężyna odciągająca tą dźwignię i powyżej mi cieknie. Co gorsza nie mogę tego rozebrać. Podejrzewam że tam musi być jakiś oring, ale nie wiem i nie jestem pewny czy zestaw naprawczy będzie zawierał też uszczelaniacze ręcznego. Mam zamiar zamówić – są też w ww sklepie – i przekonam się czy są, ale jakbym wiedział teraz co tam jest za uszczelka to mógłbym wcześniej zapytać tych w sklepie.
Wogóle to zły jestem bo moja cyfrówka jest na wakacjach z synem i nie mogłem porobić fotek z rozbierania hamulców, a może by się komuś przydały. Ale jak wróci to akurat powinienem składać to postaram się zrobić dokumentację :).
Przy okazji – dzięki M_a_r_t_i_n_e_z za pomoc z tempomatem – wszystko działa jak należy tylko moja niewiedza szwankowała hahaha
Pozdrawiam
Krzysiek.
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2007, 23:11
Posty: 32
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: ----------

Postprzez misiolot » 7 sie 2007, 23:17

Nie wiem czy tak bo ich nie widziałem :D ale poszukując rozwiązania problemu z klekoczacymi zaciskami dowiediałem się od pana z serwisu przez telefon że powinny byc założone sprezynki i blaszki których mi brakuje i wtedy klocki nie beda latać i klekotac :)

mam gdzieś nie cieknace tyne zaciski jednake bez sprezyn odciągających tą dżwigienke od ręcznego :D
Nie mogę a w zasadzie ..dlaczego nie ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2004, 23:11
Posty: 375
Skąd: grochów
Auto: Chrysler Voyager 3.3 LE jajko

Postprzez sz.krzysiek » 8 sie 2007, 12:56

Odbierz PW – :]
Pozdrawiam
Krzysiek.
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2007, 23:11
Posty: 32
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: ----------

Postprzez MATRIX5000 » 14 wrz 2007, 20:34

Misiolot ja nigdy nie skasuje swojej Madzi.
Ale wracajac do sedna sprawy mam taki problem moze komus sie zdazyła taka sytuacja. Sprzeglo mi nie odbija a dokladnie jak ruszam wcisne sprzeglo i wrzuce jedynke to pedal sprzegla zostaje w podłodze, musz go sam do gory podnosic. Myslałem ze to moze byc ta pompka od sprzegla ale tam nie ma zadnych wyciekow.
The MATRIX...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 gru 2006, 22:23
Posty: 67
Skąd: Koszalin
Auto: 929 Coupe 2.0, 1982 NA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 929 / Xedos 9