Koszty wymiany uszczelniaczy głowicy

Mazda 929 1987–1991 (HC) / 1982–1987 (HB)

Postprzez majsterm » 14 maja 2004, 22:19

moja madzia doczekała sie remontu !!
chciał bym sie dowiedzieć jakie koszty uszczelniaczy głowice to troche zakopci jak zapalam i oleju ubywa???
tak wogule to silnika nie zamiarzam narazie robić ale to jak by nie drogo było to przy okazji?? :|
GG# 706869<br>mazda 929, ambitna sztuka !!!<br><br>
<b>www.mazdaspeed.pl</b><br>
<b>www.streetracers.pl</b>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2004, 21:18
Posty: 96
Skąd: Aleksandria
Auto: Mazda 929 2.0i cupe

Postprzez Jaksa » 14 maja 2004, 23:38

czesc!


Ile tego oleju łyka na 1000 km ?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez majsterm » 16 maja 2004, 20:40

ok 1 litra na 1000 km.
GG# 706869<br>mazda 929, ambitna sztuka !!!<br><br>
<b>www.mazdaspeed.pl</b><br>
<b>www.streetracers.pl</b>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2004, 21:18
Posty: 96
Skąd: Aleksandria
Auto: Mazda 929 2.0i cupe

Postprzez Jaksa » 16 maja 2004, 21:20

Jak robić remoncik to wszystko czyli dół i górę ( same uszczelniacze to tak trochę po kowalsku ) jak widzę litr na 1000 to sporo jak na mazdę ( może poszukaj całego motoru ) Pozdrawiam !
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez gonzo626 » 20 maja 2004, 18:31

jak bedziesz szukal ewentualnie silnika to szukaj od GD jest tanszy w gratach


pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 22:36
Posty: 103
Skąd: Wawka
Auto: 929 HB 2.0 benz

Postprzez misiolot » 20 maja 2004, 20:55

Od Gd do 929 chyba nie podejdzie jeśli to taki sam jak u mnie to GC typ siłka FE mi za total remont w dobrym warsztacie krzykneli 3,6 kzł a Jaksa jak i tobie poradził szukac nowej siłki w lepszym stanie
Nie mogę a w zasadzie ..dlaczego nie ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2004, 23:11
Posty: 375
Skąd: grochów
Auto: Chrysler Voyager 3.3 LE jajko

Postprzez majsterm » 20 maja 2004, 21:27

oile przypasałem silnim 2.0 16v DOHC
to było by ok ale alot kolekrora ssącego wchodził na szybe i nie da się tego obrócić!!!!!!
GG# 706869<br>mazda 929, ambitna sztuka !!!<br><br>
<b>www.mazdaspeed.pl</b><br>
<b>www.streetracers.pl</b>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2004, 21:18
Posty: 96
Skąd: Aleksandria
Auto: Mazda 929 2.0i cupe

Postprzez majsterm » 20 maja 2004, 22:10

a ten 3.0 v6 podejdzie do mojej madzi czy skrzyna biegów wytrzyma i tym podobne ,dyfer i tak dalej???????????????
GG# 706869<br>mazda 929, ambitna sztuka !!!<br><br>
<b>www.mazdaspeed.pl</b><br>
<b>www.streetracers.pl</b>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2004, 21:18
Posty: 96
Skąd: Aleksandria
Auto: Mazda 929 2.0i cupe

Postprzez misiolot » 20 maja 2004, 22:44

Może wytrzyma ale będą kłopoty z kolektorami i umiejscowieniem filtra trzeba zrobic dodatkowe zawiesie na drugi tłumnik jeśli masz dyfer żeberkowany jak cylinder Komara to wytrzyma a sprzęgła to nawet nie trzeba zmieniać sam przymirzałem sie do takiej zmiany ale chciałbym zobaczyć taką na "żywca" :)
Nie mogę a w zasadzie ..dlaczego nie ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2004, 23:11
Posty: 375
Skąd: grochów
Auto: Chrysler Voyager 3.3 LE jajko

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 929 / Xedos 9