Gniazdo diagnostyczne w 929 HC
Strona 1 z 1
użyj opcji szukaj , bo ja już to przerabiałem i wydrukowałem sobie z tąd wszystkie materiały włącznie z kodami, napewno to jest tutaj i temat był poruszany, defakto złącza diagnostycznego nie ma,jest to jednopinowe lacze, koloru zielonego. Nalezy je zmostkowac z masa. Kody powinny byc wyswietlone przez kontrolke MIL (check engine)
moja mazda nie widziala od trzech lat mechanika, bo sam przy niej robie
- Od: 27 lis 2005, 21:39
- Posty: 426
- Skąd: krakow
- Auto: mazda 929 S 3.0 V6 24V DOHC
Temacik był poruszany tylko nie rozumiem jednego w nicku masz napisane 929 HD a jeździsz generacją HC czy to jakieś małe marzenie???
3.0 V6 24V DOHC JE-ZE <– co za dźwięk
Nie oddawaj autka do mechanika bo zrobisz mu krzywdę. Madzia lubi jak sam łapki wkładam.
NGK ZE, Iridium on board
Nie oddawaj autka do mechanika bo zrobisz mu krzywdę. Madzia lubi jak sam łapki wkładam.
NGK ZE, Iridium on board
- Od: 13 gru 2004, 14:14
- Posty: 258
- Skąd: Kraków
- Auto: Nissan Pathfinder R51 LE AT
no własnie zenith, cos mi z tym HC i HD nie pasuje
moja mazda nie widziala od trzech lat mechanika, bo sam przy niej robie
- Od: 27 lis 2005, 21:39
- Posty: 426
- Skąd: krakow
- Auto: mazda 929 S 3.0 V6 24V DOHC
HD była produkowana od 1992 do 1994 a nawet czasami zdarzają się modele z 1995 ale tylko w Australi.
3.0 V6 24V DOHC JE-ZE <– co za dźwięk
Nie oddawaj autka do mechanika bo zrobisz mu krzywdę. Madzia lubi jak sam łapki wkładam.
NGK ZE, Iridium on board
Nie oddawaj autka do mechanika bo zrobisz mu krzywdę. Madzia lubi jak sam łapki wkładam.
NGK ZE, Iridium on board
- Od: 13 gru 2004, 14:14
- Posty: 258
- Skąd: Kraków
- Auto: Nissan Pathfinder R51 LE AT
no ja o tym wiem, ale nasz nowy kolega nie ma tej wiedzy uzupełnionej, nieodrobił zadania...
moja mazda nie widziala od trzech lat mechanika, bo sam przy niej robie
- Od: 27 lis 2005, 21:39
- Posty: 426
- Skąd: krakow
- Auto: mazda 929 S 3.0 V6 24V DOHC
Dobrze pomóżmy koledze jak wiemy twój silnik to trzy litrowe JE w układzie V6 ale ma tylko 18 zaworów i jeden wałek rozrządu na głowicy (OHC). Gniazdo diagnostyczne powinieneś znaleźć w okolicach prawego amortyzatora i filtra powietrza.
3.0 V6 24V DOHC JE-ZE <– co za dźwięk
Nie oddawaj autka do mechanika bo zrobisz mu krzywdę. Madzia lubi jak sam łapki wkładam.
NGK ZE, Iridium on board
Nie oddawaj autka do mechanika bo zrobisz mu krzywdę. Madzia lubi jak sam łapki wkładam.
NGK ZE, Iridium on board
- Od: 13 gru 2004, 14:14
- Posty: 258
- Skąd: Kraków
- Auto: Nissan Pathfinder R51 LE AT
gdybyś drogi kolego potrzebował pomocy, zakupem części w USA, mam kilka ciekawych kontaktów, kilka opisów serwisowych do zawieszenia etc. jak bedziesz potrzebował to wal, chyba mamy to samo auto, tylko ze ja mam nowszy silnik DOHC.pozdro
moja mazda nie widziala od trzech lat mechanika, bo sam przy niej robie
- Od: 27 lis 2005, 21:39
- Posty: 426
- Skąd: krakow
- Auto: mazda 929 S 3.0 V6 24V DOHC
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości