Gniazdo diagnostyczne w 929 HC

Mazda 929 1987–1991 (HC) / 1982–1987 (HB)

Postprzez 929 HD » 17 kwi 2006, 11:34

Mam pytanie czy ktoś wie gdzie znajduje sie gniazdo diagnostyczne w 929 v6 3.0 z 1988r???
Początkujący
 
Od: 16 kwi 2006, 23:15
Posty: 4
Skąd: mysłowice
Auto: Mazda 929 88r. 3.0 V6

Postprzez piotrek929 » 20 kwi 2006, 09:32

użyj opcji szukaj , bo ja już to przerabiałem i wydrukowałem sobie z tąd wszystkie materiały włącznie z kodami, napewno to jest tutaj i temat był poruszany, defakto złącza diagnostycznego nie ma,jest to jednopinowe lacze, koloru zielonego. Nalezy je zmostkowac z masa. Kody powinny byc wyswietlone przez kontrolke MIL (check engine)
moja mazda nie widziala od trzech lat mechanika, bo sam przy niej robie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2005, 21:39
Posty: 426
Skąd: krakow
Auto: mazda 929 S 3.0 V6 24V DOHC

Postprzez zenith839 » 20 kwi 2006, 23:23

Temacik był poruszany tylko nie rozumiem jednego w nicku masz napisane 929 HD a jeździsz generacją HC czy to jakieś małe marzenie???
3.0 V6 24V DOHC JE-ZE <– co za dźwięk
Nie oddawaj autka do mechanika bo zrobisz mu krzywdę. Madzia lubi jak sam łapki wkładam.

NGK ZE, Iridium on board
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2004, 14:14
Posty: 258
Skąd: Kraków
Auto: Nissan Pathfinder R51 LE AT

Postprzez piotrek929 » 21 kwi 2006, 07:40

no własnie zenith, cos mi z tym HC i HD nie pasuje
moja mazda nie widziala od trzech lat mechanika, bo sam przy niej robie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2005, 21:39
Posty: 426
Skąd: krakow
Auto: mazda 929 S 3.0 V6 24V DOHC

Postprzez zenith839 » 21 kwi 2006, 08:36

HD była produkowana od 1992 do 1994 a nawet czasami zdarzają się modele z 1995 ale tylko w Australi.
3.0 V6 24V DOHC JE-ZE <– co za dźwięk
Nie oddawaj autka do mechanika bo zrobisz mu krzywdę. Madzia lubi jak sam łapki wkładam.

NGK ZE, Iridium on board
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2004, 14:14
Posty: 258
Skąd: Kraków
Auto: Nissan Pathfinder R51 LE AT

Postprzez piotrek929 » 21 kwi 2006, 09:18

no ja o tym wiem, ale nasz nowy kolega nie ma tej wiedzy uzupełnionej, nieodrobił zadania... :)
moja mazda nie widziala od trzech lat mechanika, bo sam przy niej robie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2005, 21:39
Posty: 426
Skąd: krakow
Auto: mazda 929 S 3.0 V6 24V DOHC

Postprzez zenith839 » 21 kwi 2006, 10:42

Dobrze pomóżmy koledze jak wiemy twój silnik to trzy litrowe JE w układzie V6 ale ma tylko 18 zaworów i jeden wałek rozrządu na głowicy (OHC). Gniazdo diagnostyczne powinieneś znaleźć w okolicach prawego amortyzatora i filtra powietrza.
3.0 V6 24V DOHC JE-ZE <– co za dźwięk
Nie oddawaj autka do mechanika bo zrobisz mu krzywdę. Madzia lubi jak sam łapki wkładam.

NGK ZE, Iridium on board
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2004, 14:14
Posty: 258
Skąd: Kraków
Auto: Nissan Pathfinder R51 LE AT

Postprzez piotrek929 » 21 kwi 2006, 12:55

gdybyś drogi kolego potrzebował pomocy, zakupem części w USA, mam kilka ciekawych kontaktów, kilka opisów serwisowych do zawieszenia etc. jak bedziesz potrzebował to wal, chyba mamy to samo auto, tylko ze ja mam nowszy silnik DOHC.pozdro
moja mazda nie widziala od trzech lat mechanika, bo sam przy niej robie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2005, 21:39
Posty: 426
Skąd: krakow
Auto: mazda 929 S 3.0 V6 24V DOHC

Postprzez 929 HD » 22 kwi 2006, 20:51

:) dziekuje za podpowiedz znalazlem i zaczela mrugac............................ . lepiej nie wiedziec ile mrugala.... pozdrawiam i dzieki
Początkujący
 
Od: 16 kwi 2006, 23:15
Posty: 4
Skąd: mysłowice
Auto: Mazda 929 88r. 3.0 V6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 929 / Xedos 9