Mazda 929 coupe HB 2,0 1984' – problem z ogrzewaniem

Mazda 929 1987–1991 (HC) / 1982–1987 (HB)

Postprzez liberum » 1 lis 2011, 17:44

Witam.
Problem jest następujący.
Nie można ustawić "temperatury" powietrza jakie ma lecieć z nawiewów. Leci tylko zimne. Po naciśnięciu strzałki góra/dół wskaźnik diodowy nie reaguje, cały czas pali się tylko jedna dolna zielona dioda.
Obstawiam na problem samego sterowania bo płyn wymieniony, wycieki zlikwidowane, silnik nagrzewa się bez problemu do odpowiedniej temperatury, wszystkie węże są ciepłe.
Byłbym wdzięczny za jakieś podpowiedzi jak dobrać się do kokpitu i na co zwrócić uwagę.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2009, 11:22
Posty: 105
Skąd: Gdańsk/Kowale/Piła
Auto: Mazda 929 Coupe HB 2,0 GLX, 84'
Mazda 626 GE FP, 95' + Koltec

Postprzez radar88 » 1 lis 2011, 21:17

Masz problem z przyciskami (konsolą środkową), dobierz się do środka tego ustrojstwa, przypuszczam że przepalił się jakiś scalak, bądź przerywa taśma. Obejrzyj dobrze płytkę, u mnie w Xedzie po pożarze nie reagował guzik od ogrzewania szyły tył, przyczyna była właśnie przepalona płytka lecz ja miałem część w garażu, nie wiem jak z dostępnością części u Ciebie.

Powodzenia i pozdrawiam
]
Kamil
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 24 kwi 2009, 19:24
Posty: 5558 (23/27)
Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap

Postprzez liberum » 2 lis 2011, 18:55

Witam. Czy któryś z posiadaczy tego modelu może zobaczyć, czy rurki z grodzi są podłączone do węży czy po prostu sobie wystają. Widzę kilka zdjęć i na każdym wygląda to inaczej.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Próbowałem zlokalizować nagrzewnicę, ale w grodzi wystają dwie rurki i to dość mocno oddalone od siebie.
Pozdrawiam

EDIT: 05.11.2011
Sterowanie sprawne.
Okazało się, że te rurki to nagrzewnica. Po wlaniu tam szklanki wody destylowanej okazało się że jest dziurawa <płacze> . Czy ktoś może demontował kokpit, bo topornie mi to idzie. Ściągnąłem środkowy tunel ale nie mogę dobrać się do licznika. Odkręciłem wszystkie możliwe śruby a on nadal siedzi i ani drgnie. A nie chcę na siłę ciągnąć by czegoś nie ułamać. Wdzięczny byłbym, za jakąś instrukcje bądź schemat kokpitu.
Pozdrawiam

EDIT: 07.11.11
Znalazłem schemat jak demontować deskę rozdzielczą, może komuś się przyda:
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2009, 11:22
Posty: 105
Skąd: Gdańsk/Kowale/Piła
Auto: Mazda 929 Coupe HB 2,0 GLX, 84'
Mazda 626 GE FP, 95' + Koltec

Postprzez liberum » 27 lis 2011, 13:50

Problem rozwiązany. Oddałem nagrzewnicę do specjalisty od spawania plastiku. Po złożeniu w całość, wszystko działa jak należy.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2009, 11:22
Posty: 105
Skąd: Gdańsk/Kowale/Piła
Auto: Mazda 929 Coupe HB 2,0 GLX, 84'
Mazda 626 GE FP, 95' + Koltec

Postprzez liberum » 23 sie 2012, 14:26

Hi,
You can find more detailed here:
heater
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2009, 11:22
Posty: 105
Skąd: Gdańsk/Kowale/Piła
Auto: Mazda 929 Coupe HB 2,0 GLX, 84'
Mazda 626 GE FP, 95' + Koltec

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 929 / Xedos 9