Strona 1 z 3

Jaki silnik polecacie przy zakupie (TA)

PostNapisane: 18 lis 2006, 16:11
przez Manieko i Kasor1
witam zamierzam kupić mazdę xedos 9 i mam dylemat z jakim silnikiem po zakupie chcę zamontować instalację gazową sekwencyjną BRC co radzicie czy z turbiną czy 2 lub 2,5 L?

PostNapisane: 18 lis 2006, 16:17
przez Puhcio
Bierz 2.5. Silnik Millera 2.3 jest boski, ale drogi w eksploatacji, natomiast 2.0 jest za słaby.

PostNapisane: 18 lis 2006, 18:23
przez wiesiek5
Jaki rocznik???

PostNapisane: 19 lis 2006, 00:32
przez Manieko i Kasor1
rocznik między 95 a 98,2,5 170 koni.....hm interesuje mnie pełna wersja automat ze skórą i klimą w Niemczech można tanio kupić z małym przebiegiem.

Edit by radar88

[Usunięte]

PostNapisane: 19 lis 2006, 00:34
przez Manieko i Kasor1
PostTen post został usunięty przez radar88 7 wrz 2011, 13:41.
Powód: Post pod postem

PostNapisane: 19 lis 2006, 15:52
przez voytecku
Manieko i Kasor1 napisał(a):2,5 170 koni

2.3 to dopiero rakieta :)

Puhcio napisał(a):ale drogi w eksploatacji

Wcale nie jest taki drogi. Koszty eksploatacji sa porownywalne. Jedyny wiekszy koszt, to regenaracja kompresora. Ale za to jaka frajda z jazdy gdy robisz redukcje 4->2 albo 2->1.

Manieko i Kasor1 napisał(a):Niemczech można tanio kupić z małym przebiegiem

W usa jeszcze taniej.

Pozdrawiam,
voytecku.

PostNapisane: 19 lis 2006, 19:40
przez Puhcio
voytecku napisał(a):Ale za to jaka frajda z jazdy gdy robisz redukcje 4->2 albo 2->1.


KL'em tez było fajnie.

voytecku napisał(a):Jedyny wiekszy koszt, to regenaracja kompresora.


1/2 wartości auta ... zawsze to kalkuluje :P

PostNapisane: 19 lis 2006, 20:19
przez voytecku
Puhcio napisał(a):KL'em tez było fajnie.


To nie to samo :)

Puhcio napisał(a):1/2 wartości auta ... zawsze to kalkuluje

To zalezy, ile kosztuje autko :) Regeneracje to ok. $1,8K. Ale zawsze mozna trafic na kompresor z malym przebiegiem na eBayu.

Kiedys licytowalem dwie takie zabaweczki. Jedna z przebiegiem 5K mil, ale nie chcieli puscic za $290.
A druga miala przebieg 1K mil, spoznilem sie o 7 sekund :) Ta druga poszla za $250.

Pozdrawiam,
voytecku.

PostNapisane: 20 lis 2006, 15:08
przez Manieko i Kasor1
Wcześniej się trochę zorjętowałem w częściach i chyba nie jest tak źle używke kompresor mogłem nabyś za 1000 zeta a silnik bez kompresora ale kompletny 2.3 L za 3900 do negocjacji trochę tych aut już jest na szrotach i zawsze można coś trafić a co do transportu z usa to mam tam rodzinę ale przeglądałem oferty z http://www.mobile.de i tam za 3500 do 4000 euro można śmiało wyrwać furę nawet 98 rocznik full wypas ze świetnymi felami i nawigacją o skórze już nie wspominam bo to jest w większości Wiem że 211 koni to nie 170 ale ma to być silnik do gazu a z turbinami jest różnie.

a co powiecie na coś takiego oczywiście to tylko przykład w dodatku ma walniętą skrzynię ale widziałem na tej stronce niezłe wypasy

Edit by radar88

[Usunięte]

PostNapisane: 20 lis 2006, 15:17
przez Manieko i Kasor1
PostTen post został usunięty przez radar88 7 wrz 2011, 13:42.
Powód: Post pod postem

PostNapisane: 20 lis 2006, 18:51
przez voytecku
Manieko...,
Kompresor za 1K zl to miedzy bajki mozna wsadzic jego sprawnosc :)

Cena 3,9K za sam silnik to tez smiechu warte. Za 3,9K to mozesz sobie sprowadzic silnik KJ z pelnym oprzyrzadowaniem, razem z kompresorem i przebiegiem ok. 50K mil.

Ten Xedos jest calkiem fajny i wyglada niezle, ale to nie millenia :)

A nie myslales o RX? Ja ostatnio tylko o RX mysle :)

Pozdrawiam,
voytecku.

PostNapisane: 20 lis 2006, 18:59
przez Manieko i Kasor1
ostatnio podobają mi się duże samochody myślałem o xedosie 6 2.0 ale deska w środku mi się nie podoba gdyby miała jak w 9 a ostatnio oglądałem na parkingu 9 i powiem szczerze że na zdjęciach wygląda jak kolumbryna ale wrzeczywistości nie jest taka duża a po drugie jestem dużym facetem i mam żone i dziecko 18 miesięczną córkę w rx to chyba za dużo wygody by nie było no i chyba o ile pamientam silnik wankla? W Polsce jak narazie fachowców brak zresztą za miedzą nie jest inaczej

PostNapisane: 20 lis 2006, 19:07
przez voytecku
Manieko...,
Jak jestes duzym facetem, to musisz miec duze autko. X9 ma chyba cos ok. 4.90cm.

Jak kupic automat, to bedziesz mogl polozyc zonie reke na kolanie w trakcie jazdy :)

Przed ostateczna decyzja rozwaz wszystkie za i przeciw dotyczace KL i KJ. Czesci do tych autek sa mimo wszystko dosc drogie (np. komplet poduszek amortyzujacych do silnika w KJ to ok 6,5K, mozliwe ze w KL troche taniej) Ale za to w KL swiece sa tanie, ok 20zl za sztuke a nie 90 jak w KJ :)

Pozdrawiam,
voytecku.

PostNapisane: 20 lis 2006, 19:11
przez Manieko i Kasor1
żal co prawda f-ki sprzedawać bo wszystko śmiga na 100 % zawiecha silnik – odać komuś takie autko za grosze? instalacja gazowa BRC ani jednego strzały przez 2 lata i 60 tyś przebiegu.....

PostNapisane: 20 lis 2006, 19:16
przez voytecku
Manieko i Kasor1 napisał(a):żal co prawda f-ki sprzedawać bo wszystko śmiga na 100 % zawiecha silnik – odać komuś takie autko za grosze? instalacja gazowa BRC ani jednego strzały przez 2 lata i 60 tyś przebiegu.....


To moze zostaw sobie efke. Ale z drugiej strony X9 to dopiero super autko i jakie przestronne :)

Pozdrawiam,
voytecku.

PostNapisane: 20 lis 2006, 19:17
przez Manieko i Kasor1
te ceny co podajecie są straszne pisząc wcześniej o silniku i sprężarce miałem na myśli gościa który ma szrot i ma rozbitki taką podał mi cenę zakupuzresztą na allegro są takie same o kolanie też oczywiście myślę jak najbardziej. myślę że wybór padnie na 2.5L w automacie ostatnio miałem okazję przejechać się toyotą Camry 2.2 automat 136 koni (skóra klima ) wersja kanadyjska i jak zobaczyłem jak szybko redukuje biegi to byłem w szoku w życiu tak szybko manuala nie zredukujesz he he....

na www.mobile.de jest ich dużo z małymi przebiegami aż podpadające ale rozmawiałem z kumplem który mieszka na stałe w niemczech to mówił że oni maja najczęściej po 2 samochody i tymi z dużymi silnikami ze względu na spalanie jeżdżą rzadziej stąd te przebiegi

Edit by radar88

[Usunięte]

PostNapisane: 20 lis 2006, 19:20
przez Manieko i Kasor1
PostTen post został usunięty przez radar88 7 wrz 2011, 13:43.
Powód: Post pod postem

PostNapisane: 20 lis 2006, 19:21
przez voytecku
Ceny niestety sa wysokie, ale placisz za jakosc. Zamiennikow do tych modeli niestety nie ma.

I co jest tez uciazliwe, trudno dostac jakies czesci eksploatacyjne. Ja do tej pory szukam sportowych tarcz brembo i zaciskow z ich logo, ale bez rezultatu.

Ew. mozesz sobie kupic 2.5L ze skrzynia manualna.

Pozdrawiam,
voytecku.

PostNapisane: 20 lis 2006, 19:21
przez Manieko i Kasor1
szwaby to skąpve

z manualemjest ich mało ale strasznie podoba mi się automat w końcu jak by nie patrzeć to luksus jak całe autko

Edit by radar88

[Usunięte]

PostNapisane: 20 lis 2006, 19:22
przez Manieko i Kasor1
PostTen post został usunięty przez radar88 7 wrz 2011, 13:45.
Powód: Post pod postem