Strona 3 z 3

PostNapisane: 22 lis 2006, 00:06
przez Manieko i Kasor1
instalacja gazowa zawsze się będzie opłacać nawet jak gaz będzie kosztował 3 zł niska cena benzyny to tylko przejściowe a jeśli chodzi o cene instalacji to mogę już mieć ją za około 3000 robiąc średnio 3000 km miesięcznie i tak szybko się spłaci co do kręcenia licznników wszystko idzie sprawdzić wiele osób nie wie że w niektórych samochodach np BMW 540 stan licznika zapisany jest nawet w 8 miejscach koszt wymazania wszystkich to ok 1000 zł (mało opłacalne) w BMW stan licznika zapisany jest nawet w przednich lampach (chip sterujący położeniem xenonów)

PostNapisane: 22 lis 2006, 00:41
przez wiesiek5
A w xedosach masz kilometry zapisane w pamięci , kółek zębatych licznika. hahaha

PostNapisane: 22 lis 2006, 10:22
przez Manieko i Kasor1
w licznikach zębatkowych (tych zwykłych) sprawa jest jeszcze prostrza widać gołym okiem nierówno poustawiane cyferki

PostNapisane: 22 lis 2006, 15:48
przez Reagan
wiesiek5 napisał(a):A w xedosach masz kilometry zapisane w pamięci , kółek zębatych licznika.



hahaha hahaha hahaha się uśmiałem dobre <lol>


Manieko i Kasor1 napisał(a):w licznikach zębatkowych (tych zwykłych) sprawa jest jeszcze prostrza widać gołym okiem nierówno poustawiane cyferki


No właśnie u mnie są trochę nierówno przed pezskoczeniem tysiąca lub 10 tys. A jak przeskoczą to równiusieńko. I co tyż mam kręcony? Mnie sie wydaje, że na 90% tak bo mam też inne źrodło do porównania.

PostNapisane: 22 lis 2006, 23:41
przez Manieko i Kasor1
Generalnie to wielu przypadkach uważne oko dostrzeże też i inne sygnały wygląd kierownicy czy siedzeń orazd ogólny stan samochodu

PostNapisane: 20 sty 2007, 03:15
przez swid
Też zastanawiam nad Xedosem 9 ?? 2.5 z manualem. Trochę nastraszyliście mnie braniem oleju przez silniki ??
Zastanawiam nad jakością części mechanicznych czy jest ona zbliżona do Hondy , oczywiście tej z Japonii a nie z Brytanii.

a właśnie xedos ( 6 i 9 ) przypływał do nas z Japonii czy był składany gdzieś w Europie ?

Pozdrawiam

PostNapisane: 20 sty 2007, 12:44
przez Manieko i Kasor1
ja zostane chyba jednak przy xedosie 6 przeglądałem ceny i dostępność części to jest kosmos do xedos 9

PostNapisane: 20 sty 2007, 14:51
przez brii
swid napisał(a):xedos ( 6 i 9 ) przypływał do nas z Japonii czy był składany gdzieś w Europie ?

W Japonii :D

PostNapisane: 20 sty 2007, 15:19
przez Puhcio
Manieko i Kasor1 napisał(a):dostępność części to jest kosmos do xedos 9


E tam. Z dostępnościa nie ma problemów ... czasem problemem bywa cena. :)

PostNapisane: 21 sty 2007, 11:52
przez voytecku
Puhcio napisał(a):Z dostępnościa nie ma problemów


Na szrotach jest wiele xedosow z lat 94-98, uzywane czesci to nie problem, a cena tez nie odstrasza.

Kosmos to dopiero w ASO :)

Pozdrawiam,
voytecku.

PostNapisane: 22 sty 2007, 19:45
przez swid
zapytam wprost 200000 km to kosmos dla silnika 2.5 w xed 9 czy normalka.
po takim przebiegu robimy duży przegląd i ognia czy trzeba nastawić się na wymianę czegoś poważnego?
czy po przekroczebiu jakiegoś przebiegu jest pewne , że w takie auto ( silnik ) będziemy ładować jak w "studnię bez dna" ?
zdaję sobie sprawę ile zależy od wcześniejszych użytkowników !

Dzięki za odp.

PostNapisane: 22 sty 2007, 20:22
przez Puhcio
Tak ... duży przegląd, czyli rozrząd, uszczelki, sprężynki na wałkach. Koło 3,000 zł w dobrym, warszawskim zakładzie. Duża część (ok. 1000 zł) to sama robocizna.

200.000 nie powinno stanowić problemu, jeśli silnik był prawidłowo eksploatowany. Zobacz czy nie dymi przy zimnym odpaleniu i przy wysokich obrotach (niebieski dym – olej).

PostNapisane: 22 sty 2007, 21:04
przez voytecku
swid,
Najwiekszy wydatek to rozrzad+pompa wody. Komplet uszczelek do KL mozna dostac bardzo tanio z usa, sprzedawcy na eBay wysylaja do Polski. Pompe wody tez mozna z usa: pompa+transport=ok 80$.

bedziesz musial pewnie wymienic poduszki amortyzujace skrzynie i silnik.

Puhcio,
Puhcio napisał(a):w dobrym, warszawskim zakładzie


A ktory to? :)

Ja rozrzad chce zrobic u wieska.

Pozdrawiam,
voytecku.