Jaki silnik polecacie przy zakupie (TA)

Xedos 9 / Millenia 1993–2002

Postprzez Manieko i Kasor1 » 21 lis 2006, 23:06

instalacja gazowa zawsze się będzie opłacać nawet jak gaz będzie kosztował 3 zł niska cena benzyny to tylko przejściowe a jeśli chodzi o cene instalacji to mogę już mieć ją za około 3000 robiąc średnio 3000 km miesięcznie i tak szybko się spłaci co do kręcenia licznników wszystko idzie sprawdzić wiele osób nie wie że w niektórych samochodach np BMW 540 stan licznika zapisany jest nawet w 8 miejscach koszt wymazania wszystkich to ok 1000 zł (mało opłacalne) w BMW stan licznika zapisany jest nawet w przednich lampach (chip sterujący położeniem xenonów)
MADZIA I CHCE SIĘ ŻYĆ
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2004, 12:59
Posty: 238
Skąd: Wałbrzych
Auto: 323F BA 1.5 96

Postprzez wiesiek5 » 21 lis 2006, 23:41

A w xedosach masz kilometry zapisane w pamięci , kółek zębatych licznika. hahaha
Naprawie wyremontuje każdy silnik do mazdy , KJ.KL.KF.M6.CX7
Posiadam własne części specjalizacja Mazdy.
Forumowicz
 
Od: 31 lip 2005, 17:04
Posty: 331

Postprzez Manieko i Kasor1 » 22 lis 2006, 09:22

w licznikach zębatkowych (tych zwykłych) sprawa jest jeszcze prostrza widać gołym okiem nierówno poustawiane cyferki
MADZIA I CHCE SIĘ ŻYĆ
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2004, 12:59
Posty: 238
Skąd: Wałbrzych
Auto: 323F BA 1.5 96

Postprzez Reagan » 22 lis 2006, 14:48

wiesiek5 napisał(a):A w xedosach masz kilometry zapisane w pamięci , kółek zębatych licznika.



hahaha hahaha hahaha się uśmiałem dobre <lol>


Manieko i Kasor1 napisał(a):w licznikach zębatkowych (tych zwykłych) sprawa jest jeszcze prostrza widać gołym okiem nierówno poustawiane cyferki


No właśnie u mnie są trochę nierówno przed pezskoczeniem tysiąca lub 10 tys. A jak przeskoczą to równiusieńko. I co tyż mam kręcony? Mnie sie wydaje, że na 90% tak bo mam też inne źrodło do porównania.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2005, 15:39
Posty: 127
Skąd: Legionowo
Auto: millenia KL

Postprzez Manieko i Kasor1 » 22 lis 2006, 22:41

Generalnie to wielu przypadkach uważne oko dostrzeże też i inne sygnały wygląd kierownicy czy siedzeń orazd ogólny stan samochodu
MADZIA I CHCE SIĘ ŻYĆ
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2004, 12:59
Posty: 238
Skąd: Wałbrzych
Auto: 323F BA 1.5 96

Postprzez swid » 20 sty 2007, 02:15

Też zastanawiam nad Xedosem 9 ?? 2.5 z manualem. Trochę nastraszyliście mnie braniem oleju przez silniki ??
Zastanawiam nad jakością części mechanicznych czy jest ona zbliżona do Hondy , oczywiście tej z Japonii a nie z Brytanii.

a właśnie xedos ( 6 i 9 ) przypływał do nas z Japonii czy był składany gdzieś w Europie ?

Pozdrawiam
swid
 

Postprzez Manieko i Kasor1 » 20 sty 2007, 11:44

ja zostane chyba jednak przy xedosie 6 przeglądałem ceny i dostępność części to jest kosmos do xedos 9
MADZIA I CHCE SIĘ ŻYĆ
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2004, 12:59
Posty: 238
Skąd: Wałbrzych
Auto: 323F BA 1.5 96

Postprzez brii » 20 sty 2007, 13:51

swid napisał(a):xedos ( 6 i 9 ) przypływał do nas z Japonii czy był składany gdzieś w Europie ?

W Japonii :D
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 22:46
Posty: 8744 (110/232)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes

Postprzez Puhcio » 20 sty 2007, 14:19

Manieko i Kasor1 napisał(a):dostępność części to jest kosmos do xedos 9


E tam. Z dostępnościa nie ma problemów ... czasem problemem bywa cena. :)
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 16:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez voytecku » 21 sty 2007, 10:52

Puhcio napisał(a):Z dostępnościa nie ma problemów


Na szrotach jest wiele xedosow z lat 94-98, uzywane czesci to nie problem, a cena tez nie odstrasza.

Kosmos to dopiero w ASO :)

Pozdrawiam,
voytecku.
ex Mazda Millenia S 2.3L V6 Miller Cycle Engine
Mazda 626 GE KL 2.5i V6 24V 2WD 4WS 1992
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2005, 21:00
Posty: 1433 (0/5)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL 4WS 1992

Postprzez swid » 22 sty 2007, 18:45

zapytam wprost 200000 km to kosmos dla silnika 2.5 w xed 9 czy normalka.
po takim przebiegu robimy duży przegląd i ognia czy trzeba nastawić się na wymianę czegoś poważnego?
czy po przekroczebiu jakiegoś przebiegu jest pewne , że w takie auto ( silnik ) będziemy ładować jak w "studnię bez dna" ?
zdaję sobie sprawę ile zależy od wcześniejszych użytkowników !

Dzięki za odp.
swid
 

Postprzez Puhcio » 22 sty 2007, 19:22

Tak ... duży przegląd, czyli rozrząd, uszczelki, sprężynki na wałkach. Koło 3,000 zł w dobrym, warszawskim zakładzie. Duża część (ok. 1000 zł) to sama robocizna.

200.000 nie powinno stanowić problemu, jeśli silnik był prawidłowo eksploatowany. Zobacz czy nie dymi przy zimnym odpaleniu i przy wysokich obrotach (niebieski dym – olej).
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 16:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez voytecku » 22 sty 2007, 20:04

swid,
Najwiekszy wydatek to rozrzad+pompa wody. Komplet uszczelek do KL mozna dostac bardzo tanio z usa, sprzedawcy na eBay wysylaja do Polski. Pompe wody tez mozna z usa: pompa+transport=ok 80$.

bedziesz musial pewnie wymienic poduszki amortyzujace skrzynie i silnik.

Puhcio,
Puhcio napisał(a):w dobrym, warszawskim zakładzie


A ktory to? :)

Ja rozrzad chce zrobic u wieska.

Pozdrawiam,
voytecku.
ex Mazda Millenia S 2.3L V6 Miller Cycle Engine
Mazda 626 GE KL 2.5i V6 24V 2WD 4WS 1992
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2005, 21:00
Posty: 1433 (0/5)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL 4WS 1992

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 929 / Xedos 9