Paweł-Gołembiewski napisał(a):Tak

to zmieniam cały samochód od razu

Ciesze sie, bardzo chcialem pomoc

Pomysl o MB, bardzo udane samochody

A tak na powaznie, najwazniejsze sa dwe rzeczy, jaki auto ma przebieg i gdzie stalo przez te 10 lat. Jesli ma do 40-60Kkm przebiegu i stalo w garazu, to mozna sie nim zainteresowac. Wtedy wlasciwie skupiasz sie na filtrach, olejach, gumach w zawieszeniu i samym zawieszeniu (tak w skrocie).
Natomiast jesli ma wiekszy przebieg (ale nie o 2-5Kkm) i ten X9 stal gdzies w krzakach z otwartym dachem, to w takim egzemplarzu bedzie juz wszystko, wszystko do wymiany.
Masz dostep do EPC, wiec zerknij na ceny czesci, czy w ogole oplaca sie inwestowac w takie auto. Same amortyzatory to pewnie ze 2000zl (przod ASO, tyl KYB). Swiece potanialy, ale pewnie wciaz sa po ok 30-40zl/szt, do tego kompletny rozrzad, paski i pewnie przewody gumowe ukladu chlodzenia, elastyczne przewody hamulcowe i te metalowe, nie wspominajac jeszcze o skrzyn (uszczelki z filtrem pewnie trzeba zamawiac znowu z drugiego konca swiata). Sam kompresor to najmniejszy problem, olej zawsze mozna wymieniac na biezaco

Napisz cos wiecej o tym samochodzie:)
Pozdrawiam,
voytecku.