Strona 4 z 5

Druga durbina

PostNapisane: 17 kwi 2008, 12:48
przez K4M1L
Witam! Może moje pytanie wyda się dziwne dla znawców ale mnie interesuje podniesienie mocy w Millerku <glupek2> ;P W jaki sposób to zrobić? Czy zamontowanie drugiej turbiny to by byo dobre rozwjązanie? A jeżeli tak to jaka? Taka jak jest seryjnie czy może być inna? Pozdrawiam i z gory dzięki za opd :D

PostNapisane: 17 kwi 2008, 21:58
przez voytecku
K4M1L napisał(a):Może moje pytanie wyda się dziwne dla znawców ale mnie interesuje podniesienie mocy w Millerku

To nie ten samochod/silnik na tuningowanie. :)

K4M1L napisał(a):W jaki sposób to zrobić?

Wiecej niz 20-30KM nie wyciagniesz bez modyfikacji skrzyni. Najprosciej jest pprzeprogramowac komputer, to podniesie moc o wlasnie jakies 20-30KM. To bedzie gorna granica wytrzymalosci skrzyni. Niestety dla naszych samochodow nie istnieja wzmocnione czesci do skrzyn.

Mozna sprobowac bawic sie troszke wiekszymi intercoolerami, ale przyrost mocy nie bedzie duzy.

Pozdrawiam,
voytecku.

PostNapisane: 17 kwi 2008, 23:34
przez Italiano
Przenosze do Opini odnośnie Millera.

PostNapisane: 18 kwi 2008, 18:26
przez mckoper
jakub23 napisał(a):Nie ma nikogo w Polsce kto wie jak to zregenerowac?



Znam jednego speca od regenerowania turbin w Wejherowie,jest to starszy gość po 50siątce,ale jest dobry :)

jakub23 może się gdzieś ustawimy w Gdyni bo chętnie bym obejrzał Twojego X9 a Ty moją Millenie :D

PostNapisane: 18 kwi 2008, 20:02
przez trojanrob
Hej

I regeneruje Lynsholma z Millera ??
Za ile i jak długo regeneruje.


Ja wczoraj gadałem z gościem z USA że może przełać SC do spedytora POLAMER w USA za free, a PLAMER wysyła za $12 za 10 funtów wagi plus $0,6 za każdy następny kilogram.

PostNapisane: 18 kwi 2008, 22:09
przez mckoper
trojanrob napisał(a):I regeneruje Lynsholma z Millera pytajnik
Za ile i jak długo regeneruje.


Regeneruje wszystkie, jest cały czas zawalony turbinami z całego 3miasta. Mogę Ci podesłac jego nr to się zapytasz :)

PostNapisane: 19 kwi 2008, 21:59
przez trojanrob
mckoper napisał(a): Mogę Ci podesłać jego nr to się zapytasz :)


poproszę.

PostNapisane: 21 kwi 2008, 00:09
przez K4M1L
trojanrob napisz na forum jak coś ustalisz.

PostNapisane: 21 kwi 2008, 07:54
przez trojanrob
K4M1L napisał(a):trojanrob napisz na forum jak coś ustalisz.

OK :)

PostNapisane: 28 kwi 2008, 09:14
przez K4M1L
Minął tydzień a tu cisza :|

Edit 28 kwi 2008 17:15
trojanrob napisał(a):Dożyje jak nie będzie zalewany syntetykami bo zjadają gumowe uszczelki.
Lać tylko 10W40 semisynt lub b.dobrej jakości mineralny i dodawać środek do poprawiania elastyczności uszczelek CYCLO-C89 przy każdej wymianie oleju.




I to mnie troche martwi <killer> Jeżeli ja leje Castrol Magnatic 5W-40 i superol tzn. że uszczelki mi polecą? Mam zmienić aolej na inny, czy jak? Jak ktos może to proszę napisać bo jestem przed wymiana oleju. <jelen>

Edit:29 kwi 2008 9:43
A i jeszcze jedno:jak nalałem olej to na bagdecie był na kresce F a po przejaechaniu prawie 3000 km ubyło tak 1/4 tzn że dużo? Szukać SC czy jeszcze troszke pojeżdże? :|

Edit by radar88

[Usunięte]

PostNapisane: 28 kwi 2008, 18:15
przez K4M1L
PostTen post został usunięty przez radar88 6 wrz 2011, 16:55.
Powód: Post pod postem

[Usunięte]

PostNapisane: 29 kwi 2008, 10:43
przez K4M1L
PostTen post został usunięty przez radar88 6 wrz 2011, 16:55.
Powód: Post pod postem

PostNapisane: 1 maja 2008, 23:23
przez Globy
To tylko 0,25 l – moim zdaniem bardzo dobry wynik, tak jakbys byl zdolny przejezdzic 10000 km bez dolewek (na bagnecie jest litr od L do F). Dolej jednak troche oleju, jak jego stan spadnie ponizej polowy skali.

PostNapisane: 2 maja 2008, 20:47
przez K4M1L
globy dzięki za pomoc :)

PostNapisane: 7 maja 2008, 13:19
przez trojanrob
*** W millerku pilnować poziom oleju ***

PostNapisane: 18 maja 2008, 23:47
przez Pejsmen
trojanrob napisał(a):*** W millerku pilnować poziom oleju ***

Z autopsji Po wymianie SC z Kanady nie bierze oleju-NIC.Ale!!! eksploatacyjnie z F do połowy po 10tys. km schodzi – to jakieś 0,5L.Turbina jaka by nie była przy uruchomieniu uszczelnia się, wtedy następują straty.Zależy jak często odpalamy samochód.Ten silnik tak ma.

PostNapisane: 4 maja 2009, 12:12
przez Janusz626
Odswieze temat.
trojanrob napisał(a):Dożyje jak nie będzie zalewany syntetykami bo zjadają gumowe uszczelki.
Lać tylko 10W40 semisynt lub b.dobrej jakości mineralny

K4M1L napisał(a):I to mnie troche martwi killer Jeżeli ja leje Castrol Magnatic 5W-40 i superol tzn. że uszczelki mi polecą?

wiesiek5 doradza 5W50, wybor nalezy do uzytkownika ale co wybrac syntetyk czy polsyntetyk, bo chyba mineralnego raczej nie do millera... nie wiem jestem w kropce :|

PostNapisane: 4 maja 2009, 14:41
przez Globy
Mnie na razie nie bierze oleju, a jeżdżę (tak jak voytecku/mckoper) na Mobil 1 5W50, jak zaleca Wiesiek. Jeszcze nie bierze (47k mil) ;) Kompresor się zregeneruje w razie potrzeby, a silnik chyba w dobrym stanie utrzymywany.

PostNapisane: 22 lut 2016, 13:53
przez gregor83
Witam. Szukalem tematu odnosnie czesci zmizernym skutkiem. chodzi mi o to co zostawic po rozbiorce xeda '96 aby w przyszlosci pasowalo do mojego xeda '2000. Silnik nie wiem czy cos podejdzie bo w starszym siedzialo 2.0. Zawieszenie? Zauwarzylem ze np. srodkowy wahacz przedni ma inny symbol bo probowalem go podmienic.
Chcizl bym wiedziec bo auto stoi na wpol rozebrane i zajmuje miejsce na podworku.

PostNapisane: 22 lut 2016, 14:35
przez jedrzej07
Zawieszenie jest niemal identyczne, środkowe wahacze również (górne są w polifcie trochę dłuższe ale można założyć i tylko kąty posprawdzać potem. Większość osprzętu sinika 2.0 podchodzi do 2.5 ale trzeba przejrzeć ewentualnie symbole. Na pewno elektrozawory, czujniki, wężyki i inne duperele są te same. Chłodnica wody o ile była automat to jest taka sama. Wyposażenie wnętrza, włączniki itd wszystkie pasują z tym, że różnią się kolorem (ale na czarną godzinę i takie mogą okazać się przydatne)
Jest masa rzeczy która jest taka sama, drzwi, klapa tylna, zderzak tył, szyba tył i przód wydech. Możnaby wymieniać <spoko>
Swoją drogą można by było założyć temat w którym będzie można wypisać różnice, lub zapytać co może podjeść między poliftem a przedliftem, bo często wiele osób tego nie wie i szuka tylko od swojej wersji mimo, że pasują od każdej