Puhcio napisał(a):obawiam się sporej ilości zepsutych skrzyń
musisz od razu psuc wszystkim humor?
www.mazdaspeed.pl
voytecku napisał(a): Nie sadzilem, ze zywotnosc skrzyni jest tak niska
Niestety kultura obsługi ASB w naszym kraju jest marna. Aby dłuuugo ASB służyła powinno się ją trakotować jak silnik. Tj.
– Nie katować (szczególnie gdy jest zimna) – to nie auto do wyścigów.
– Wymieniać olej co rok lub 30 k km. Filtr wymieniać minimum raz na dwie wymiany oleju.
– Kontrolować poziom i stan oleju
– Rozgrzewać skrzynię w zimie
– Samochód MUSI STAĆ przy przełącaniu z R na D i odwrotnie.
– Powinno się chwile poczekać po właczeniu biegu.
– Nie bawić się biegami podczas jazdy. D i koniec.
– Nie ruszać z pełnego "gazu", ale stopniowo
– Na czas dokonywać napraw skrzyni zalecanych przez producenta
voytecku napisał(a):Czy po dlugiej jezdzie koniecznie jest zatrzymanie samochodu na kilka minut, aby kompresor "odpoczal" sobie
voytecku napisał(a):Jesli chodzi o krakanie, to tak jakby starter nie mogl dobrze sie rozkrecic. W ASO mowia, ze to normalne. A dzis na mrozie chyba z pol minuty go odpalalem, zanim zaskoczyl:)
voytecku napisał(a):Przy zmianie biegow strzalka w ogole nie idzie w gore, tylko zawsze w dol – to jest chyba naturalna i calkiem normalna reakcja ukladu na zmiane biegu.
voytecku napisał(a):Czy znacie moze jakis dobry i rzetelny warsztat w warszawie i/lub okolicach, ktory zajmuje sie skrzyniami? Chodzi mi o taki, w ktorym nie wybule za byle blahostke.
voytecku napisał(a):Wczoraj zapalila sie kontrolka CEL, wiec mam dodatkowa motywacje aby odwiedzic AZ.
voytecku napisał(a):PS: nie jestem az takim masochista, aby kupowac autko z przebiegiem 200Kkm
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości