Strona 1 z 5

Różnice między Millenią i Xedosem 9

PostNapisane: 11 paź 2005, 21:24
przez michal_krakoof
Witam,
Zastanawiam się nad kupnem Milleni lub X9 (w Millerze). Chciałbym jednak od Was szanowni użytkownicy tychże aut uzyska tych info. Prócz pewnych różnic wizualnych (to wiem) co jeszcze... No i oczywiście Wasze rady. Gdzie są tańsze/droższe części (blachy, światła, mechanika itp.)?
Za wszelką pomoc z góry dziękuję.
Pozdrawiam.

PostNapisane: 11 paź 2005, 21:31
przez Puhcio
Róźnic jest kilka.

Co by nie było cześci do X9/millenia są baaardzo drogie ;)

Różnic jest kilka w blacharce głownie przedni zderzak, oraz przednie błotniki.
Inne są przednie lampy.
X9 miały szarą tapicerkę skórzaną, a Millenie beżową.
X9 ma komputer pokładowy Millenia nie.
Jakieś tam dorbne specyfikacje wyposażeń (X9 ma el. składane lusterka, millenia nie. Millenia ma el. sterowaną kolumnę kierowczniczą X9 nie.) Tak można długo wymieniać ;)

Jeszce tylko sprecyzuj +– jakiego rocznika szukasz :D

Ps. Poszukaj w tym dziale .... gdzieś już podobny temat był :]

PostNapisane: 11 paź 2005, 21:39
przez ptrklm
Puhcio napisał(a):Millenia ma el. sterowaną kolumnę kierowczniczą X9 nie


a ja mam regulacje kierownicy (ale tylko w pionie) :D taki fajny przycisk po lewej stronie kolumny. tylko problem w tym ze tam sa dwa i jeden dziala a drugi nie i nawet nie jest opisany w manualu :| po prostu taki pstryczek-elektryczek ktory mozna wcisnac. myslalem ze to jakas pamiec ale nie bardzo cos sie dzieje po jego wlaczeniu/wylaczeniu

PostNapisane: 11 paź 2005, 21:48
przez Puhcio
ptrklm napisał(a):
Puhcio napisał(a):Millenia ma el. sterowaną kolumnę kierowczniczą X9 nie


a ja mam regulacje kierownicy (ale tylko w pionie) :D taki fajny przycisk po lewej stronie kolumny. tylko problem w tym ze tam sa dwa i jeden dziala a drugi nie i nawet nie jest opisany w manualu :| po prostu taki pstryczek-elektryczek ktory mozna wcisnac. myslalem ze to jakas pamiec ale nie bardzo cos sie dzieje po jego wlaczeniu/wylaczeniu


Hyhy .... a masz skórę czy alcantrę ? Bo Italiano w swoim X9 KL ATX nie ma el. kierownicy :P

U mnie regulowana też tylko w pionie. Jednym przyciskiem reguluje się położenie kolumny (góra – dół), drugi to przycisk "auto"(bardzo fajna funkcja). Po wyjęciu kluczyka ze stacyjki kolumna podjeżdzą maksymalnie do góry, aby ułatwić wysiadanie. Zostaje w tej pozycji, az do ponowengo włożenia kluczyka do stacyjki :D

PostNapisane: 12 paź 2005, 11:40
przez michal_krakoof
szukam w sumie x9 (bo takich więcej... a i bajer ze składanymi lusterkami jest cool) w roczinku co najmniej 1996, tak do 1998-1999...Tylko w Millerze.
Oglądałem ostatno X9 bez podgrzewanych foteli i skóry, ale z 4WS...

Dzięki za info.

PostNapisane: 12 paź 2005, 11:50
przez Puhcio
michal_krakoof napisał(a):tak do 1998-1999...Tylko w Millerze.


W katowicach stoi taka.

'99 miller. 120 k przebiegu.
Full opcja – cena : 49 900.
Ale stoi dość długo już, więc sądzę, ze morze troche spuszczą z ceny :]


EDIT : Jest to X9. Ma jeszce solar dach, i jest w ładnym stanie. Kolor butelkowa zieleń, stoi na moto.onet :]

PostNapisane: 12 paź 2005, 11:54
przez michal_krakoof
to droooogo
X9 w cenie 27-30 z 1998 z podobnym przebiegiem...to jest to!– a taką ofertę mam...

PostNapisane: 12 paź 2005, 11:59
przez Puhcio
michal_krakoof napisał(a):X9 w cenie 27-30 z 1998 z podobnym przebiegiem...to jest to!


Hmmm. Ale '99 przeszedł lifting i jest jeszce bardziej elegancki (białe kierunki, lekki lifting zderzaków, oraz ładnieszjszy środek)

Mowa o tym : http://mototrader.onet.pl/details.asp?C ... 0051213433

Ja na Twoim miejscu poszukałbym czegoś z '99 – '00 w niemczech z przebiegiem 30 – 40 k. Ale to moje zdanie. Pamiętaj, że z millerkiem trzeba być ostrożnym. Jak się wpakujesz w bagno, to miller pochłonie niesamowite pieniądze :]

PostNapisane: 12 paź 2005, 12:06
przez michal_krakoof
no tak, ale to prawie drugie tyle...
Szukam te roczniki, bo to związane z moimi możliwościami finansowymi.
W NIemczech nic specjalnego nie ma (albo nie wiem gdzie szukać :)), no chyba że macie jakieś namiary lub znacie kogoś tam.

PostNapisane: 12 paź 2005, 12:38
przez Puhcio
Klubowy kolega krzyś_millenia_2.3 sprzedaje taką z kanady '95.

PostNapisane: 12 paź 2005, 12:50
przez michal_krakoof
no ale prawie 10 lat po Polskich drogach... a przebieg nie mały... :(

PostNapisane: 12 paź 2005, 15:46
przez KrystuŚ
ja w swoim Xedosie 9 nie mam el. kierownicy. Jest tylko dżwigieńka

PostNapisane: 12 paź 2005, 16:17
przez michal_krakoof
Puhcio napisał(a):Pamiętaj, że z millerkiem trzeba być ostrożnym. Jak się wpakujesz w bagno, to miller pochłonie niesamowite pieniądze

A na co trzeba zwrócić uwagę (poza kompresorem) ??

PostNapisane: 12 paź 2005, 17:37
przez Puhcio
michal_krakoof napisał(a):
Puhcio napisał(a):Pamiętaj, że z millerkiem trzeba być ostrożnym. Jak się wpakujesz w bagno, to miller pochłonie niesamowite pieniądze

A na co trzeba zwrócić uwagę (poza kompresorem) ??


Pytaj kolegę TROJANROB :]

On wie chyba wszystko o millerkach :]

PostNapisane: 12 paź 2005, 18:51
przez Italiano
KrystuŚ napisał(a):ja w swoim Xedosie 9 nie mam el. kierownicy.

A składane el. lusterka?

róznice

PostNapisane: 12 paź 2005, 19:07
przez Gość
z technicznych spraw to instalacja elektryczna w xedosie jest inna niz w milenii
inny jest tez układ abs

PostNapisane: 12 paź 2005, 21:02
przez KrystuŚ
mam składane el. lusterka

Xedos a Millenia – różnice

PostNapisane: 23 sie 2011, 07:08
przez l3mur91
Kolejny mądry temat również z mojej strony.

Starałem sobie wybić X9 z głowy, ale nie potrafię i z każdym razem wraca do mnie z zwiększona chęć posiadania. <serduszka>

Jakie są różnice między Xedosem 9 a Millenią z tych samych lat ?

– zegary w mph
– inna kierownica
– coś było jeszcze z tylną klapą ?

Jakieś techniczne kwestie ?

BTW. Można by scalić i podkleić temat razem z moim poprzednim Przedlift a polift – różnice, co by następny ciekawski nie musiał już pytać jak ja.

Re: Xedos a Millenia – różnice

PostNapisane: 23 sie 2011, 15:15
przez j4ku3
Xedos ma dzielone lampy przednie / Millenia ma zespolone jako jedna całość. Klapa w X9 na szeroką tablicę i ma zamek, który można wcisnąć aby otworzyć klapę / Millenia ma miejsce na mała rejestrację i klapę otwiera się tylko ze środka guzikiem lub przekręcając kluczyk w zamku.
Liczniki nie jestem pewien, ja w mojej milleni mam i MPH i KMH. X9 ma przeciwmgłowe tył, a Milly nie ma. W X9 składają się automatycznie lusterka, a Millenia tego nie ma. W X9 jest chyba komputer pokazujący spalanie / Millenia pokazuję tylko temperaturę. W X9 silnik tylko 167 KM, a w Milleni pakowali również silniki KL-ZE blisko 200 KM (nie wiem czy w każdej, ale moja z Kanady posiada ZE). Chyba wszycho ;)

Re: Xedos a Millenia – różnice

PostNapisane: 23 sie 2011, 16:17
przez radar88
Heh co do pokazywania spalania oraz składanych lusterek to nie do końca. Nie które X9 miały takie zestawy a nie które nie. Zegary tak mph i km – Xedos nie (mój ma bo sam założyłem) Milenia na obrotomierzu ma napis ONLY UNLEAD FUEL czy jakoś tak, lecz nie wszystkie (miller na obrotomierzu – Miller Cycle Engine na zielono też nie w każdej), Millenia ma obrysówki na błotnikach – Xedos przeciwmgłowe, millenia w tym miejscu ma również światła drogowe, Millenia ma system Bosse – Nie wiem jak Xed, Nie koniecznie co do silnika KL-ZE ponieważ milli miały KL-ki również tak samo jak KJ-ty, Milly – elektrycznie ustawiana kierownica, Xedos albo do siebie i od, lub góra dół. Amerykańskie Milly w większości przypadków mają spojler na klapie, Xedos nie.
Xedos/Millenia czasami występowały spryskiwacze kloszy, w niektórych wersjach były podgrzewane spryskiwacze szyb lecz nie we wszystkich.

Heh więcej grzechów nie pamiętam jak się coś przypomni to dopiszę.

Pozdrawiam