Kody błędów OBD2.
Kolego to ja pisałem o paliwie.Jeżdzę na 92 i dlatego pytałem czy może byc od tego?Wiem,że dolot musi byc szczelny i dlatego chcę zmierzyc ciśnienie.Pisałeś ,że układ dolotowy wytwarza jakieś ciśnienie.Jak jest nie szczelny,to może łapac lewe powietrze i wywala błąd.Myślałem,że jest pompa która wytwarza ciśnienie.I chodzi mi o wartośc.Czego tu nie rozumiec?Miałem zaślepic ale strasznie nurtuje mnie ta zagadka.Jeżeli ciśnienie lipa to problem z dolotem i wtedy tam szukam przyczyny błędu P0400.Dobrze rozumuję?
p.s.Dzięki jędrzej07.Potwierdzone-zrozumiane.Krótko i na temat.
p.s.Dzięki jędrzej07.Potwierdzone-zrozumiane.Krótko i na temat.
- Od: 10 maja 2014, 13:55
- Posty: 74
- Skąd: Terespol
- Auto: mondeo mk4 2.2 tdci 2009
mondeo mk3 2.2 tdci 2004
Dobra... czyli podsumowując:
1 Nie ma LPG
2 Problem zaczął się po grzebaniu z pokrywami zaworów przez jakiegoś fachura.
3 Silnik KL nie ma pompy podciśnienia, podciśnienie wytwarza kolektor ssący.
4 Dolot twierdzisz że jest szczelny, jak to sprawdziłeś? można to sprawdzić np preparatem typu samostart alboco...oczywiście na wolnych obrotach, psikasz, jeśli nieszczelne to obroty idą w górę albo silnik się dławi, różnie.
5 Pali w cholere za dużo
Teraz tak:
Czy wymienione były uszczelki kolektora?
Czy na 10000% podciśnienia są dobrze podłączone? Czy elektrozawory nie złapały syfu? można je przedmuchać sprężonym powietrzem z kompresora dla pewności, a naprawdę wystarczy drobny paproch na membranie żeby elektrozawór nie działał prawidłowo, często jest to rozwiązanie niewytłumaczalnych usterek.
Czy odkręcona była przepustnica od kolektora? i jeśli tak to czy jest poprawnie uszczelniona?
Gdyby EGR nie miał chłodzenia to występowałby też problem z wolnymi obrotami na ciepłym silniku, tzn trzymałby powyżej tysiąca zamiast 650.
1 Nie ma LPG
2 Problem zaczął się po grzebaniu z pokrywami zaworów przez jakiegoś fachura.
3 Silnik KL nie ma pompy podciśnienia, podciśnienie wytwarza kolektor ssący.
4 Dolot twierdzisz że jest szczelny, jak to sprawdziłeś? można to sprawdzić np preparatem typu samostart alboco...oczywiście na wolnych obrotach, psikasz, jeśli nieszczelne to obroty idą w górę albo silnik się dławi, różnie.
5 Pali w cholere za dużo
Teraz tak:
Czy wymienione były uszczelki kolektora?
Czy na 10000% podciśnienia są dobrze podłączone? Czy elektrozawory nie złapały syfu? można je przedmuchać sprężonym powietrzem z kompresora dla pewności, a naprawdę wystarczy drobny paproch na membranie żeby elektrozawór nie działał prawidłowo, często jest to rozwiązanie niewytłumaczalnych usterek.
Czy odkręcona była przepustnica od kolektora? i jeśli tak to czy jest poprawnie uszczelniona?
Gdyby EGR nie miał chłodzenia to występowałby też problem z wolnymi obrotami na ciepłym silniku, tzn trzymałby powyżej tysiąca zamiast 650.
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
1.Nie ma.
2.Tak.
3.ok.
4.Właśnie z tym dolotem mam wizję.Niczym nie psikałem,bo mechanior wiszczy ,że uszczelka metalowa ,nie trzeba wymieniac.i jest wszystko dobrze.chciałem zmierzyc to ciśnienie ale nici z tego.
5.sporo za dużo.
Czy odkręcał przepustnicę to nie wiem.Dziś się do niego wybieram więc zapytam.Z obrotami na ciepłym nie mam problemu tylko pierwsze odpalenie na zimnym to obroty ok.1500 póżnie są poniżej 1000.Tak też się zastanawiam na przepływomierzem.
2.Tak.
3.ok.
4.Właśnie z tym dolotem mam wizję.Niczym nie psikałem,bo mechanior wiszczy ,że uszczelka metalowa ,nie trzeba wymieniac.i jest wszystko dobrze.chciałem zmierzyc to ciśnienie ale nici z tego.
5.sporo za dużo.
Czy odkręcał przepustnicę to nie wiem.Dziś się do niego wybieram więc zapytam.Z obrotami na ciepłym nie mam problemu tylko pierwsze odpalenie na zimnym to obroty ok.1500 póżnie są poniżej 1000.Tak też się zastanawiam na przepływomierzem.
- Od: 10 maja 2014, 13:55
- Posty: 74
- Skąd: Terespol
- Auto: mondeo mk4 2.2 tdci 2009
mondeo mk3 2.2 tdci 2004
Mam problem z sonda. Jakiś czas po założeniu LPG sonda 2 przestała pracować. Gazownik który montował twierdzi że nie może dobrze wyregulować gazu bo z sondy nie może pobrać map. Żaden błąd się nie pokazywał, stwierdziłem że będę tak jeździł. Ostatnio zapaliła się check, na prace silnika ona nie wpłynęła. Kupiłem Interfejs ELM327 Bluetooth. Był jeden błąd, P0138: O2 Sensor Circuit High Voltage (Bank 1 Sensor 2) czyli za niskie napięcie sondy, tak dobrze to rozumie. Skasowałem go ale po chwili pojawił się znowu. Kilka dni padały dość intensywne deszcze, teraz gdy jest sucho błąd się nie pojawia. Mam kilka programów do diagnostyki auta, ale żaden nie chce mierzyć sond. Dziś zainstalowałem kolejny i coś niby pokazuje.
Może ktoś z Was mi przetłumaczyć co program mierzy i czy są to dobre wartości
Może ktoś z Was mi przetłumaczyć co program mierzy i czy są to dobre wartości
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Robert
Więc sprawdź szczelność dolotu, no i te nieszczęsne wężyki, VRISy działają? Mają się otwierać i zamykać w zależności od obrotów przy przepustnicy otwartej do końca. Może podciśnienie nie działa wcale a ty nawet o tym nie wiesz...
danmazda
Eeee, to do której sondy podłączył się gazownik? Bo jest przed i za katalizatorem, z tej za katalizatorem map nie zbierze... a od niej masz błąd jak rozumiem.
Więc sprawdź szczelność dolotu, no i te nieszczęsne wężyki, VRISy działają? Mają się otwierać i zamykać w zależności od obrotów przy przepustnicy otwartej do końca. Może podciśnienie nie działa wcale a ty nawet o tym nie wiesz...
danmazda
Eeee, to do której sondy podłączył się gazownik? Bo jest przed i za katalizatorem, z tej za katalizatorem map nie zbierze... a od niej masz błąd jak rozumiem.
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Wężyki są nówka sztuka.Kolego możesz mnie oświecic z tymi VRIS'ami?Gdzie to jest i jak to sprawdzic?Coś ma się ruszac na przepustnicy jak sprawdzam czy trzeba kompa podłączyc?Czy to są te dwie gruszki za kolektorem?Jeżeli tak to działają obie.Zamówiłem uszczelki pod kolektor i przepustnicę.Wymienię po nowym roku i zobaczymy co z tego wyniknie.Pozdrawiam.
Ostatnio edytowano 30 gru 2014, 21:06 przez ROBERTJ, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 10 maja 2014, 13:55
- Posty: 74
- Skąd: Terespol
- Auto: mondeo mk4 2.2 tdci 2009
mondeo mk3 2.2 tdci 2004
ProboszczV6 napisał(a):to do której sondy podłączył się gazownik
Podłączał jakimś skaner i miał podgląd na prace sond, pierwsza chodzi prawidłowo a druga (szerokopasmowa) raz stoi w miejscu a raz się ruszy ale bardzo powoli. Nie raz montował gaz w M6 i powiedział że nie miał problemu z pobraniem map. Pokazywał mi jak powinna chodzić właśnie sonda szerokopasmowa na innym aucie, wskaźnik tak szybko migał że nie nadążałem nad jej wartościami. I teraz nie wiem, może prawdy nie mówi a jest tak jak piszesz że nie można pobrać map z tej sondy.
ProboszczV6 napisał(a):a od niej masz błąd jak rozumiem
Tak, tak mi pokazał błąd z Interfejsu, sonda 2 i tak samo powiedział gazownik.
Gdyby sonda była nie droga to bym ją kupił i już, a tak mam mały problem. Nowa kosztuje 1,500 zł i trzeba czekać 4 tygodnie, w ASO 2,200. Zamienników nie ma. Znalazłem używaną za 300 zł.
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Panowie rozmowa ma być o błędach OBD2 a nie o podciśnieniach, wszędzie mam sprzątać bo nie można zacząć rozmowy w temacie o danym problemie Jeden będzie pisał o podciśnieniach inny może zacznie mi tu pisać o korozji na wydechu a inny jaki ma zalać olej do opon i jaki ma założyć wentylek do fotela, bo jak puści pierda to żeby gaz nie uciekał na kabinę, tylko najlepiej w fotel albo jeszcze lepiej w butlę LPG.
Jeżeli P0400 tyczy się EGR, to proszę tam dalej toczyć rozmowę, jeżeli chcemy porozmawiać o podciśnieniach to też, by wypadało w odpowiednim wątku, czyż nie Dalsze rozmowy proszę prowadzić w odpowiednich wątkach inne OT zostanie usunięte.
danmazda działy się nie zamieniły
Jeżeli P0400 tyczy się EGR, to proszę tam dalej toczyć rozmowę, jeżeli chcemy porozmawiać o podciśnieniach to też, by wypadało w odpowiednim wątku, czyż nie Dalsze rozmowy proszę prowadzić w odpowiednich wątkach inne OT zostanie usunięte.
danmazda działy się nie zamieniły
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Kamil jakiś ty drażliwy Przyczyną błedu P0400 mogą być właśnie podciśnienia i dolot, zwłaszcza jeśli w tym było grzebane i od tego czasu pojawia się problem. Numer błędu to nie wszystko, sterowniki są gupie i na samej diagnostyce komputerowej nie można polegać w 100%, czasami przyczyna może leżeć w takim miejscu że chyba tylko jasnowidz by to szybko znalazł. Z drugiej strony racja, robi się syf, ale prowadząc rozmowę w kilku tematach o jednym problemie można się pogubić... z resztą, ja sie nie znam
Robert –> http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=154&t=44206 wejdź tu i przewiń do końca, tam masz pełny schemat podciśnienia, interesuje cię silnik KL
danmazda napisz PW do Bananmina, on ci pomoże w sprawie LPG. Oczywiście nie zapomnij się podzielić rozwiązaniem na forum w odpowiednim dziale.
Robert –> http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=154&t=44206 wejdź tu i przewiń do końca, tam masz pełny schemat podciśnienia, interesuje cię silnik KL
danmazda napisz PW do Bananmina, on ci pomoże w sprawie LPG. Oczywiście nie zapomnij się podzielić rozwiązaniem na forum w odpowiednim dziale.
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
odpowiedziałem poszło na wp
napisałem tak
nie rozumiem "pobrać map sondy "
nie ma pojęcia map sondy
mówimy o 6ce?tak?
ale po kolei trochę postaram się wytłumaczyć
bank 1 sensor 2 to druga sonda nie szerokopasmowa, druga zawsze jest napięciowa
napięciówki się różnią od 1 do 4 przewodowych , i w każdym wypadku występują zamienniki
2 sonda sprawdza sprawność katalizatora jeśli katalizator nie dopala- traci sprawność czasem pojawia się błąd
to najczęściej się zdarza
i u Ciebie bym widział w tym problem
gdyby sonda padła check miał byś częściej , a jak opisujesz pojawia się sporadycznie w takim przypadku na początek sondę zemulował bym takim prostym sposobem
http://allegro.pl/emulator-drugiej-sond ... 38491.html
montowałem to w takich przypadkach
w m6 też powinno pomóc
nie wpłynie to w żadnym wypadku negatywnie na auto
więc
montuj
napisałem tak
nie rozumiem "pobrać map sondy "
nie ma pojęcia map sondy
mówimy o 6ce?tak?
ale po kolei trochę postaram się wytłumaczyć
bank 1 sensor 2 to druga sonda nie szerokopasmowa, druga zawsze jest napięciowa
napięciówki się różnią od 1 do 4 przewodowych , i w każdym wypadku występują zamienniki
2 sonda sprawdza sprawność katalizatora jeśli katalizator nie dopala- traci sprawność czasem pojawia się błąd
to najczęściej się zdarza
i u Ciebie bym widział w tym problem
gdyby sonda padła check miał byś częściej , a jak opisujesz pojawia się sporadycznie w takim przypadku na początek sondę zemulował bym takim prostym sposobem
http://allegro.pl/emulator-drugiej-sond ... 38491.html
montowałem to w takich przypadkach
w m6 też powinno pomóc
nie wpłynie to w żadnym wypadku negatywnie na auto
więc
montuj
Janusz626 napisał(a):Tomas2000 napisał(a):ale niebawem ma tez być na Droidziaka
A skąd taka informacja, jak dotąd to tylko "w rozwoju" ale czy ForsCan pójdzie przed rocznikami 2002 no nie wiem, ale jestem pełen optymizmu.
witajcie
No może faktycznie jeszcze chwile będziemy musieli zaczekać z wersją na Antka...
Jeśli chodzi o odczytywanie samochodów przed rokiem 2002 to na Windows nie ma problemu, bynajmniej moje dwie x9 w KL czyta elegancko, mało tego działa też podgląd parametrów silnika, czujników i etc... w czasie rzeczywistym, nie tylko samo DTC.
Twórcy Forscan zaznaczyli na stronie projektu że soft obsługuje 92% Samochodów wyprodukowanych po 1996r i 99% po roku 2000
http://forscan.org/home.html
Jak by co mogę podać kilka screenów
Witam.Dawno tu nie byłem,ponieważ myślałem,że mam spokój.A tu znowu jest P0400!!!!!!!!!!!!!!!
Wymienione uszczelki pod kolektorem,uszczelka przepustnicy (mechanik dorabiał bo zamówiona w carspeed nie pasowała), wyczyszczona przepustnica.Ręce opadają.I moje pytanie :czy to może być coś z przepływką (wartość na kompie na wolnych obrotach 2,07) lub ze świecami?Odpinałem wtyczkę od przepływki i auto pracowało bez zmian.Podłączyłem i zgasło.To prawidłowy objaw?Po podłączeniu znów wywaliło mi chceck przepływki.Pozdrawiam.
A może zapchany katalizator,bo wchłania mi ok.13,5 l (wg.kompa).
Wymieniłem świece.Zamówiłem u jędrzeja przepływkę w ziemskiej cenie w razie ''w''.I jest.Znów błąd.Chciałem przepływkę wymienic a tu....Jest.Dziursko jak w d... na rurze dolotowej.Na każdym żeberku.Zamówiłem nową w carspeed.Mam nadzieję ,że tylko ta rura mnie gnębiła.założę,polatam i zobaczymy...
Dolot wymieniony.Nic to nie pomogło.Ma ktoś jakieś pomysły?Sondy???
A te łączenia przy pokrywie rozrządu i między vrisami.U siebie 2 śruby dokręciłem o 1 obrót.I co jest pod kapturkiem przy lewym vrisie na kolektorze?Czy mógłby ktoś wrzucic lub podesłac kilka fotek z podłączonymi wężykami podciśnienia,bo ze schematu nie mogę się połapac.Ale znalazłem coś łatwiejszego: http://milleniatech.net/vachoses/kl/kl-vachose.gif .Czy elektrozawór od którego jeden z wężyków wchodzi do przepustnicy też ma wpływ na błąd P0400?
Ale koledzy zagwostka?
A czy pęknięta rura odmy też może skutkowac błędem P0400? I czy wszystkie elektrozawory sprawdza się na krótko?
Nikt nie pomoże?Nikt nawet nie pogdyba i nie posnuje domysłów?
Mam pytanie (pewnie nikt nie odpowie ale zaryzykuję):w którą stronę ma byc skierowany zawór zwrotny wychodzący z komory próżniowej? U mnie strzałka skierowana jest od komory do kolektora?Czy to dobrze?I czy elektrozawory od vrisów to dwa 49099 czy jeden ma inne oznaczenie?
Witam.jestem pewny na 100%,że mój post jest niewidzialny dla innych forumowiczów.Nowy problem.Moja furka przerywała,gasła,dławiła się.Bład raz się zapalał raz gasł.Ale dzisiaj byłem na kasowaniu -421:sprawność katalizatora wstępnego (rząd cylindrów 1) za mała.I pytanie:
– który to rząd cylindrów ten od przodu czy od ściany auta;
-i czyścic kata czy wymienic sondy?
Wymienione uszczelki pod kolektorem,uszczelka przepustnicy (mechanik dorabiał bo zamówiona w carspeed nie pasowała), wyczyszczona przepustnica.Ręce opadają.I moje pytanie :czy to może być coś z przepływką (wartość na kompie na wolnych obrotach 2,07) lub ze świecami?Odpinałem wtyczkę od przepływki i auto pracowało bez zmian.Podłączyłem i zgasło.To prawidłowy objaw?Po podłączeniu znów wywaliło mi chceck przepływki.Pozdrawiam.
A może zapchany katalizator,bo wchłania mi ok.13,5 l (wg.kompa).
Wymieniłem świece.Zamówiłem u jędrzeja przepływkę w ziemskiej cenie w razie ''w''.I jest.Znów błąd.Chciałem przepływkę wymienic a tu....Jest.Dziursko jak w d... na rurze dolotowej.Na każdym żeberku.Zamówiłem nową w carspeed.Mam nadzieję ,że tylko ta rura mnie gnębiła.założę,polatam i zobaczymy...
Dolot wymieniony.Nic to nie pomogło.Ma ktoś jakieś pomysły?Sondy???
A te łączenia przy pokrywie rozrządu i między vrisami.U siebie 2 śruby dokręciłem o 1 obrót.I co jest pod kapturkiem przy lewym vrisie na kolektorze?Czy mógłby ktoś wrzucic lub podesłac kilka fotek z podłączonymi wężykami podciśnienia,bo ze schematu nie mogę się połapac.Ale znalazłem coś łatwiejszego: http://milleniatech.net/vachoses/kl/kl-vachose.gif .Czy elektrozawór od którego jeden z wężyków wchodzi do przepustnicy też ma wpływ na błąd P0400?
Ale koledzy zagwostka?
A czy pęknięta rura odmy też może skutkowac błędem P0400? I czy wszystkie elektrozawory sprawdza się na krótko?
Nikt nie pomoże?Nikt nawet nie pogdyba i nie posnuje domysłów?
Mam pytanie (pewnie nikt nie odpowie ale zaryzykuję):w którą stronę ma byc skierowany zawór zwrotny wychodzący z komory próżniowej? U mnie strzałka skierowana jest od komory do kolektora?Czy to dobrze?I czy elektrozawory od vrisów to dwa 49099 czy jeden ma inne oznaczenie?
Witam.jestem pewny na 100%,że mój post jest niewidzialny dla innych forumowiczów.Nowy problem.Moja furka przerywała,gasła,dławiła się.Bład raz się zapalał raz gasł.Ale dzisiaj byłem na kasowaniu -421:sprawność katalizatora wstępnego (rząd cylindrów 1) za mała.I pytanie:
– który to rząd cylindrów ten od przodu czy od ściany auta;
-i czyścic kata czy wymienic sondy?
- Od: 10 maja 2014, 13:55
- Posty: 74
- Skąd: Terespol
- Auto: mondeo mk4 2.2 tdci 2009
mondeo mk3 2.2 tdci 2004
Witam.Wiem,że nie można tak robic ,ale inaczej nikt by tu nie zajrzał.jestem pewny na 100%,że mój post jest niewidzialny dla innych forumowiczów.Nowy problem.Moja furka przerywała,gasła,dławiła się.Bład raz się zapalał raz gasł.Ale dzisiaj byłem na kasowaniu -421:sprawność katalizatora wstępnego (rząd cylindrów 1) za mała.I pytanie:
– który to rząd cylindrów ten od przodu czy od ściany auta;
– czyścic/wymieniac kata (czy kat z przedlifta i polifta jest identyczny?)czy wymienic sondy?
– który to rząd cylindrów ten od przodu czy od ściany auta;
– czyścic/wymieniac kata (czy kat z przedlifta i polifta jest identyczny?)czy wymienic sondy?
- Od: 10 maja 2014, 13:55
- Posty: 74
- Skąd: Terespol
- Auto: mondeo mk4 2.2 tdci 2009
mondeo mk3 2.2 tdci 2004
Cylindry nieparzyste są od ściany grodziowej o ile pamiętam.
Błąd P0400 często pojawiać się może przy zbyt ubogiej mieszance co m.in. powoduje przegrzewanie katów.
Każdy elektrozawór możesz sprawdzić czy się przełącza podając na niego napięcie.
Nie wiem czy katalizatory główne politf/przedlift sie różnią ale sądzę, ze mogą być takie same bądź zamienne. W polifcie masz przecież jeszcze prekaty, które ktoś na Forum już wydłubywał z powodu ich zapchania się.
Sondy zobacz jak działają – najlepiej patrząc na wykres (oscylogram) pracy 4 jednocześnie. Zwykle po tych kilkunastu sekundach od uruchomienia auta zaczynają już swoją pracę.
Tak więc zacznij od sprawdzenia pracy sond.
Co do błędu P0421 to popatrz też tutaj: viewtopic.php?f=398&t=109424
Błąd P0400 często pojawiać się może przy zbyt ubogiej mieszance co m.in. powoduje przegrzewanie katów.
Każdy elektrozawór możesz sprawdzić czy się przełącza podając na niego napięcie.
Nie wiem czy katalizatory główne politf/przedlift sie różnią ale sądzę, ze mogą być takie same bądź zamienne. W polifcie masz przecież jeszcze prekaty, które ktoś na Forum już wydłubywał z powodu ich zapchania się.
Sondy zobacz jak działają – najlepiej patrząc na wykres (oscylogram) pracy 4 jednocześnie. Zwykle po tych kilkunastu sekundach od uruchomienia auta zaczynają już swoją pracę.
Tak więc zacznij od sprawdzenia pracy sond.
Co do błędu P0421 to popatrz też tutaj: viewtopic.php?f=398&t=109424
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dzięki za odzew.Czytałem ten wątek o P0421 ,który mi podesłałeś. Apropo sond to po włączeniu silnika komputer widzi tylko 2 sondy.Nie wiem co się dzieje z pozostałymi dwoma.Są uwalone?
- Od: 10 maja 2014, 13:55
- Posty: 74
- Skąd: Terespol
- Auto: mondeo mk4 2.2 tdci 2009
mondeo mk3 2.2 tdci 2004
Może być uwalone skoro nie pracują.
Ja kiedyś miałem taką "leniwą" sondę, która dopiero po minucie czy dwóch zaczynała działać.
Po miesiącu zreszta padła całkiem.
Ja kiedyś miałem taką "leniwą" sondę, która dopiero po minucie czy dwóch zaczynała działać.
Po miesiącu zreszta padła całkiem.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Podłącz auto pod kompa i zobacz.jak one pracują.
Nie wymieniaj elementów w aucie ot tak jak leci.
A używana sonda nie musi być sprawna.
Nie wymieniaj elementów w aucie ot tak jak leci.
A używana sonda nie musi być sprawna.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Podłączałem pod kompa bo wywaliło mi błąd P0421.Koleś kombinował na różne sposoby.Ale pracują 2 sondy -a dwóch nie widac (nie wiem których).Więc raczej uwalone.Kolego a jak nowa to w carspeed czy polecisz coś?Bo w carspeed pewnie kosmos.
- Od: 10 maja 2014, 13:55
- Posty: 74
- Skąd: Terespol
- Auto: mondeo mk4 2.2 tdci 2009
mondeo mk3 2.2 tdci 2004
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości