Kody błędów OBD2.
Trochę to dziwne, że masz poprawne odczyty wszystkich sond i problem nadal występuje.
Zakładam, że na bank przejrzałeś instalację pod kątem nieopatrznie zdjętych rurek od podciśnień itd?
Jak wygląda temat z przyspieszeniem auta? Nie stało się jakieś bardziej mulaste?
Zakładam, że na bank przejrzałeś instalację pod kątem nieopatrznie zdjętych rurek od podciśnień itd?
Jak wygląda temat z przyspieszeniem auta? Nie stało się jakieś bardziej mulaste?
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dzięki adminowi ,że nie wywalił mojego postu z p0400 tylko go tutaj skitrał.Znów mi wywaliło p0400.Wymieniłem wężyki i egr.I lipa.I moje pytanie:słyszał ktoś z was o wyłączeniu egr-może ktoś robił to?I obiło mi się o uszy ,że błąd wywala przy słabej jakości paliwa , a także słabe napięcie akumulatora.Pozdrawiam.
Ostatnio edytowano 23 gru 2014, 16:05 przez ROBERTJ, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 10 maja 2014, 13:55
- Posty: 74
- Skąd: Terespol
- Auto: mondeo mk4 2.2 tdci 2009
mondeo mk3 2.2 tdci 2004
Ja jeżdżę na lpg i tak jakoś nie mam kiedy się zebrać aby zrobić małe korekty mapek (ciut dodać gazu) bo też mi często wywala P0400 więc kto wie czy słabej jakości paliwo jednak nie powodowałoby takiego błędu.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Ja zaślepiłem EGR i żadnego błędu ani problemu nie mam.
Moderatorowi Kasować jest bardzo łatwo, ja wolę jak najwięcej przenosić w odpowiednie miejsceROBERTJ napisał(a):Dzięki adminowi ,że nie wywalił mojego postu z p0400 tylko go tutaj skitrał.
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
To i to, nawet błędu nie wywala no i syf nie dostaje się do dolotu.
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Można ją zaklepać z jednej i z drugiej strony i zaspawać, można użyć sylikonu i wkręcić śrubę z jednej i z drugiej.
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
W X9 nie ma czegoś takiego jak pompa vacuum.
Podciśnienie wytwarza układ dolotowy.
Podciśnienie wytwarza układ dolotowy.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
A co chcesz w zasadzie sprawdzić?
Razem z alternatorem masz napędzana pompę wody.
PS. Te pytania trochę odbiegają.chyba od tematyki diagnostyki i OBD2
Razem z alternatorem masz napędzana pompę wody.
PS. Te pytania trochę odbiegają.chyba od tematyki diagnostyki i OBD2
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Jeden pasek alternator a na drugim to nie jest pompa podciśnienia?Idzie do niego przwód prawdopodobnie z płynem lub olejem i jest wpięty jakiś kabel więc bankowo to nie pompa wody.Chcę zmierzyć ciśnienie na dolocie , bo może ma związek z błędem p0400?Może jest nie szczelny i wywala mi błąd?
- Od: 10 maja 2014, 13:55
- Posty: 74
- Skąd: Terespol
- Auto: mondeo mk4 2.2 tdci 2009
mondeo mk3 2.2 tdci 2004
Pompe vacuum znajdziesz co najwyżej w dieslu
PS. Jeździsz na lpg?
PS. Jeździsz na lpg?
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
W dieslu ale i w Millerze jest taka pompa.
Wspomaganie i pompa wody chodza na jednym pasku, a na drugim alternator i klima
Wspomaganie i pompa wody chodza na jednym pasku, a na drugim alternator i klima
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Silnik masz KL (o ile dobrze napisałeś w profilu) więc jest to motorek BEZ doładowania dlatego nie bardzo wiem co chcesz tam mierzyć?
W takim silniku NIE MA pompy vacuum ani innej sprężarki poza tą od klimatyzacji.
A dolot po prostu musi być szczelny i tyle.
Błąd P0400 możesz też załapać (ktoś tutaj wspominał już o tym!) nawet po paliwie słabszej jakości.
W takim silniku NIE MA pompy vacuum ani innej sprężarki poza tą od klimatyzacji.
A dolot po prostu musi być szczelny i tyle.
Błąd P0400 możesz też załapać (ktoś tutaj wspominał już o tym!) nawet po paliwie słabszej jakości.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości