O, a to dziwne że sporo włożyłeś bo akurat poprzedni właściciel wydawał się dbającym o auta, ale .....
Napisz co trzeba było zrobic przy aucie.
Mazda Xedos 9 / Millenia (TA) – Opinie i Informacje
No tez wlasnie auto bralem na pewniaka i tez troche sie zaskoczylem. Nie to ze byla jakos specjalnie zniszczona, ale wszystkie laczniki do wymiany, gumy stabilizatora, cewka zaplonowa, tarcze z tylu, oslony 2 przegubow, centralny nie dzialal z pilota, rozrusznik byl na wykonczeniu, filtra przeciwpylkowego nie bylo, i najbardziej mnie z kieszeni pociagnal reduktor ktory puszczal gaz na postoju i na zimno odpalal po minucie krecenia przynajmniej. Do tego trojniki i weze wodne od gazu bo kapal plyn i weze gazowe bo tez puszczaly gaz... Do tego jeszcze uszczelki pod pokrywami ale o tym akurat juz widzialem wczesniej. I takie jeszcze drobnostki, tu oslonki brakowalo tu klosika od lampki, zaslepki haka nie ma. Ale to juz szczegoly.
Fakt ze ponad 2tysiaki utopilem juz od grudnia... Ale oprocz tego to juz wszystko raczej bedzie ok.
Mimo tego jednak z samego auta jestem zadowolony bo teraz juz smiga wszystko jak trzeba i dopiero zaczyna sie przyjemnosc Komfort jazdy przedewszystkim, dzwiek silnika, moc, no i wiosna i porzadki umyta wyglada 1000% razy lepiej niz zima takze robi wrazenie no i kazdy sie oglada a znajomi napatrzec sie nie moga
Fakt ze ponad 2tysiaki utopilem juz od grudnia... Ale oprocz tego to juz wszystko raczej bedzie ok.
Mimo tego jednak z samego auta jestem zadowolony bo teraz juz smiga wszystko jak trzeba i dopiero zaczyna sie przyjemnosc Komfort jazdy przedewszystkim, dzwiek silnika, moc, no i wiosna i porzadki umyta wyglada 1000% razy lepiej niz zima takze robi wrazenie no i kazdy sie oglada a znajomi napatrzec sie nie moga
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
no tez wlasnie bylem troche zaskoczony. Tymbardziej ze nie przewidywalem tyle kasy jeszcze dodatkowo... Wszystko poszlo na zakup i sprawy z nim zwiazane. Najbardziej odczulem ten reduktor i inne duperele od gazu bo tego nie przewidywalem wogole... No ale coz. Wychodze na prosta i dopiero bedzie mozna inwestowac w pielegnacje
Poza tym to wszystko narazie smiga, troche rzeczy tez bylo w nia wlozone, wymienione, troche gratow tez dostalem, przydaly sie mniej lub bardziej ale cos tam bylo. Np rozrusznik dostalem. Mialy byc jeszcze tarcze na tyl, uszczelki, cewka, zaslepka na hak i rozne drobne graty ale narazie czekam...
Poza tym to wszystko narazie smiga, troche rzeczy tez bylo w nia wlozone, wymienione, troche gratow tez dostalem, przydaly sie mniej lub bardziej ale cos tam bylo. Np rozrusznik dostalem. Mialy byc jeszcze tarcze na tyl, uszczelki, cewka, zaslepka na hak i rozne drobne graty ale narazie czekam...
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Informacja dla potomnych: łożysko podpory półosi napędowej to standardowy typ 6206 2RS (obustronnie kryte plastikiem).
Problemów z wymianą nie ma (jak się posiada już zdemontowaną podporę).
Taki wymiar łożyska występuje w KL ale podejrzewam, że w KJ czy KF japońce zastosowali chyba to samo.
Problemów z wymianą nie ma (jak się posiada już zdemontowaną podporę).
Taki wymiar łożyska występuje w KL ale podejrzewam, że w KJ czy KF japońce zastosowali chyba to samo.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Marek 161BD081 napisał(a):Problemów z wymianą nie ma (jak się posiada już zdemontowaną podporę).
Niestety samo wymontowanie jest bardzo karkołomne... Ostatnio to przerabiałem jak się śruby same odkręciły i wysunęła się półoś
- Od: 18 paź 2010, 09:45
- Posty: 185
- Skąd: Poznań
- Auto: Xedos 9, 2001 2,5 V6
Miałem to samo
U mnie dodatkowo gwinty w bloku silnika pouszkadzaly się
U mnie dodatkowo gwinty w bloku silnika pouszkadzaly się
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Jaka jest dopuszczalna masa całkowita TA KL i o jakiej masie przyczepę może to auto ciągnąc (a konkretniej to czy można do TA KL podpiąc lawetę z samochodem)?
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...
Mój X9 jak był kiedyś wazony to wyszło mi coś ok 1700kg.
Dodasz to tego masę lawety i auta na niej to zapewne 3,5t przekroczysz więc niezbędne byłoby prawko inne niż tylko kat. B
Dodasz to tego masę lawety i auta na niej to zapewne 3,5t przekroczysz więc niezbędne byłoby prawko inne niż tylko kat. B
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Z kategoriami nie ma problemu. Chodzi mi tylko o to czy legalnie mogę tym autem ciągnąc lawetę z samochodem. Do tego potrzebny jest wpis w d.r. dmc i dmc przyczepy. Podrzuci ktoś?
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości