SM ,dobrze mówisz ale sporo ludzi chce mieć jedno i drugie.....Albo rybki albo akwarium.
Kody błędów OBD2.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Panowie wydałem już nie jedne 300 zł na millenie (na starą 626 wydawałem więcej) – po prostu jestem typem kombinatora, ale i tak wszystko kończy się zimną kalkulacją...
-
Feeko
626 GD 2.2 mam mały problem z obrotami- ssaniem i spalaniem . Gdy odpalę na zimnym to obr\min są ok 1000 ale po krótkiej chwili skaczą do 2000obr\min poczym w przeciągu jakiegoś czasu spadają gdy następnie ruszę z miejsca to po jakimś czasie zauwazam żę na luzie utrzymuję ok1200obr\min a przeciętnie miałem ok 700\800 obr\min po czym na postoju spadają do tej wartości.Idzie to w parze ze spalaniem czasami wydaje mi się że mam dziurę w zbiorniku a tak wogule ile powinienem przejechać na rezerwie i ile to mniejwięcej literków pozdrowka
SIE SIE SIEMA
- Od: 17 sty 2005, 00:10
- Posty: 8
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 GD coupe 2.2
Tez jestem posiadaczem Mazdy Milleni tyle ze 2,5. Niestety mam podobne doswiadczenia z check engine
Wymienilem juz tyle rzeczy w tym samochodzie ze .... chlodnica (to chyba wszyscy przerabiali),....
A powracajac do check engine to jakis rok temu podjechalem do ASO i odczytali te bledy :
1) P 1195 – EGRPS-OPEN OR SHORT
2)1152 – VRIS2-OPEN OR SHORT
wiecie to to oznacza ...
Wymienilem juz tyle rzeczy w tym samochodzie ze .... chlodnica (to chyba wszyscy przerabiali),....
A powracajac do check engine to jakis rok temu podjechalem do ASO i odczytali te bledy :
1) P 1195 – EGRPS-OPEN OR SHORT
2)1152 – VRIS2-OPEN OR SHORT
wiecie to to oznacza ...
Pozdrawiam,
Paweł
Paweł
- Od: 16 sty 2005, 17:08
- Posty: 2553
- Skąd: Katowice
- Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG
Domniemam, ze to blad dotyczacy otwierania drugiego VRIS'a. Nie umiem podac szczegolow. O roznicach miedzy KL i KL-ZE poszukaj w archiwum forum.
Witam.
Mam probem z nieszcęsnym "checkiem". Na diagnostyce wykryło 2 błedy. Tam też (ASO) zresetowali komputer. Problem w tym, że po pewnym czasie chcek sam się zaświecił. Nie miałem potem czasu, aby wstąpić na diagnostykę. Zresetowałem go poprzez odłączenie akku. Poźniej problem się powtórzył. Nie miałem zamiaru tym razem go resetować. Ale pewnego dnia, poprostu sam zgasł, bez mojej ingerencji. Teraz czasem zaświeci się na 3 dni, a potem sam zgaśnie i jest spokój.
Rozumiecie coś z tego
Podejrzewam jakiś czujnik, który możiwe , ze jest uszkodzony i nie zwsze styka.
Może Wy macie jakiś sugestie lub propozycje ...
Najpewniej jak się znowu zapali to pojadę na diagnostykę ...
Poprzedni błedy były takie :
1) P 1195 – EGRPS-OPEN OR SHORT
2) P 1152 – VRIS2-OPEN OR SHORT
Mam probem z nieszcęsnym "checkiem". Na diagnostyce wykryło 2 błedy. Tam też (ASO) zresetowali komputer. Problem w tym, że po pewnym czasie chcek sam się zaświecił. Nie miałem potem czasu, aby wstąpić na diagnostykę. Zresetowałem go poprzez odłączenie akku. Poźniej problem się powtórzył. Nie miałem zamiaru tym razem go resetować. Ale pewnego dnia, poprostu sam zgasł, bez mojej ingerencji. Teraz czasem zaświeci się na 3 dni, a potem sam zgaśnie i jest spokój.
Rozumiecie coś z tego
Podejrzewam jakiś czujnik, który możiwe , ze jest uszkodzony i nie zwsze styka.
Może Wy macie jakiś sugestie lub propozycje ...
Najpewniej jak się znowu zapali to pojadę na diagnostykę ...
Poprzedni błedy były takie :
1) P 1195 – EGRPS-OPEN OR SHORT
2) P 1152 – VRIS2-OPEN OR SHORT
Pozdrawiam,
Paweł
Paweł
- Od: 16 sty 2005, 17:08
- Posty: 2553
- Skąd: Katowice
- Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG
Ha!
Witaj w klubie.. check engina :–) Nie wiem co to może być, ale chętnie podzielę się doświadczeniami, bo sam się z tym zmagam od 6 m-cy w mojej Madzi Protege.
Lampka świaci się od dawna, pprzedniemu włascicielowi swiaciła się kilkanaście miesięcy nie pamiętali dokładnie od kiedy. Podobno od wymiany przedniego tłumika, ale nie mieli pewnośći.
Ja postanowiłem zamiast zasłaniać lampkę wizytówką – zgłebić temat.
Nie tylko zresztą światełko mnie drażniło, ale głównie zuzycie paliwa (ok 11,5 l/100 , E95 w mieście, które jak podejrzewam ma z tym coś wspólnego), co przy poprzedniej Madzi 323 = 8L diesla, doprowadza mój portfel do rozpaczy.
Odwiedziłem w tej sprawie kilka warsztatów:
w 1. twierdzili, ze to kwestia paliwa (samochód to wersja amerykańska) które jest u nas za bogate i komputer się "buntuje.." ale nie mieli końcówki aby to sprawdzić. Udało im się natomiast zresetować komputer. Recznie podregulowali skład mieszanki "na słuch"
– po 2 dniach lampka radośnie zapaliła sie ponownie.
Koleiny 2. warsztat diagnoza – "to sonda" (auto ma dwie sondy).
Wpinali się w kable raz jednej raz drugiej.
Stwierdzili, ze po odłączeniu pierwszej – lamka "check 'a" gaśnie. Zaproponowali to jako rozwiązanie: "jak Pana ta lampka denerwuje to ja wyłaczymy". Znaleźli sposób na lampkę ale nie przyczynę – uciekłem stamtąd.
3. koleiny warsztat twierdzi, ze to też sonada – fachowiec nie ma opisów do kośći (wiadomo -amerykańska). Za pomocą voltomierza stwierdza, ze 1sza sonda jest OK za to druga "nie daje impulsów" – do wymiany. Proponuje rozcięcie wiązki i twierdzi żę ma sondę od toyoty i może wymienić..
Nie pytam o cenę. Postanawiam sam nieco więcej się dowiedzieć zanim zrobie z mojej Madzi toyotę..
4. warsztat. Kiedyś zmieniałem tam pompę w starej 323. Referuję moje dotychczasowe przygody. Sympatyczny pan znajduje urządzenie, wprawdzie jak mów,i do starszych modeli mazd, ale można przynajmniej wyregulować mieszankę (opowieść o ustawianiu na ucho go rozbawiła).
Proponuje aby pojechać na Puławską – oni mogą mieć odpowiednią kość do wersji amerykańskiej. Resetuje komputer.
Pewnie tam wrócę.
Mineło kilka dni a lampka check'a się nie zaświeciła..
Witaj w klubie.. check engina :–) Nie wiem co to może być, ale chętnie podzielę się doświadczeniami, bo sam się z tym zmagam od 6 m-cy w mojej Madzi Protege.
Lampka świaci się od dawna, pprzedniemu włascicielowi swiaciła się kilkanaście miesięcy nie pamiętali dokładnie od kiedy. Podobno od wymiany przedniego tłumika, ale nie mieli pewnośći.
Ja postanowiłem zamiast zasłaniać lampkę wizytówką – zgłebić temat.
Nie tylko zresztą światełko mnie drażniło, ale głównie zuzycie paliwa (ok 11,5 l/100 , E95 w mieście, które jak podejrzewam ma z tym coś wspólnego), co przy poprzedniej Madzi 323 = 8L diesla, doprowadza mój portfel do rozpaczy.
Odwiedziłem w tej sprawie kilka warsztatów:
w 1. twierdzili, ze to kwestia paliwa (samochód to wersja amerykańska) które jest u nas za bogate i komputer się "buntuje.." ale nie mieli końcówki aby to sprawdzić. Udało im się natomiast zresetować komputer. Recznie podregulowali skład mieszanki "na słuch"
– po 2 dniach lampka radośnie zapaliła sie ponownie.
Koleiny 2. warsztat diagnoza – "to sonda" (auto ma dwie sondy).
Wpinali się w kable raz jednej raz drugiej.
Stwierdzili, ze po odłączeniu pierwszej – lamka "check 'a" gaśnie. Zaproponowali to jako rozwiązanie: "jak Pana ta lampka denerwuje to ja wyłaczymy". Znaleźli sposób na lampkę ale nie przyczynę – uciekłem stamtąd.
3. koleiny warsztat twierdzi, ze to też sonada – fachowiec nie ma opisów do kośći (wiadomo -amerykańska). Za pomocą voltomierza stwierdza, ze 1sza sonda jest OK za to druga "nie daje impulsów" – do wymiany. Proponuje rozcięcie wiązki i twierdzi żę ma sondę od toyoty i może wymienić..
Nie pytam o cenę. Postanawiam sam nieco więcej się dowiedzieć zanim zrobie z mojej Madzi toyotę..
4. warsztat. Kiedyś zmieniałem tam pompę w starej 323. Referuję moje dotychczasowe przygody. Sympatyczny pan znajduje urządzenie, wprawdzie jak mów,i do starszych modeli mazd, ale można przynajmniej wyregulować mieszankę (opowieść o ustawianiu na ucho go rozbawiła).
Proponuje aby pojechać na Puławską – oni mogą mieć odpowiednią kość do wersji amerykańskiej. Resetuje komputer.
Pewnie tam wrócę.
Mineło kilka dni a lampka check'a się nie zaświeciła..
-
Novo
Puhcio napisał(a):1) P 1195 – EGRPS-OPEN OR SHORT
2) P 1152 – VRIS2-OPEN OR SHORT
a co oznaczaja te bledy?
gdy ASO egzaminowalo komputerek, goscie powinni powiedziec co to za bledy...
ja /inne auto/ jezdze z radosnie poswiecajaca co jakis czas /nie to zeby zaraz caly czas, tylko co pare/parenascie godzin jezdzenia/ lampa wtrysku /tak w /F/I/A/T/cie oznaczony jest CHECK/, egzaminer powiedzial: sonda lmbda, mechanik powiedzial: kiepskie paliwo...
i cos w tym jest, lampa zapala sie jak zaleje Pb95, a nie 98/99, i gdy zatankuje na jakiejsc podejrzanej stacji paliw...
generalnie nie wplywa to bezposrednio na prace silnika, ale zastanawiam sie jak bardzo na zuzycie paliwa...
mazda 121 DB08 1.3 16v Canvas Top laguna blue
I miejsce 1/4mili mazdamini 10-XI-2007
z madzia bylismy juz w: D CZ A I LT LV EST UA MD TMR SK
jak szalec, to szalec
I miejsce 1/4mili mazdamini 10-XI-2007
z madzia bylismy juz w: D CZ A I LT LV EST UA MD TMR SK
jak szalec, to szalec
- Od: 15 mar 2005, 14:21
- Posty: 400
- Skąd: nowa praga
- Auto: kosmetyczka
yari napisał(a):Puhcio napisał(a):1) P 1195 – EGRPS-OPEN OR SHORT
2) P 1152 – VRIS2-OPEN OR SHORT
a co oznaczaja te bledy?
gdy ASO egzaminowalo komputerek, goscie powinni powiedziec co to za bledy...
ad 1 Czujnik położenia zaworu EGR obwód otwarty lub zwarcie
ad 2 VRIS nr 2 obwód otwarty lub zwarcie
Pozdrawiam,
Paweł
Paweł
- Od: 16 sty 2005, 17:08
- Posty: 2553
- Skąd: Katowice
- Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości