Kody błędów OBD2.
Że niby tym paliwo przepływa?
Wykręcaliśmy ten zaworek w serwisie (suche to było – jak od samoego powietrza) – myślę że od benzyny było by to jakoś wilgotne...
No i myślę że to by miało jakieś większe znaczenie i było by opisane....
Wykręcaliśmy ten zaworek w serwisie (suche to było – jak od samoego powietrza) – myślę że od benzyny było by to jakoś wilgotne...
No i myślę że to by miało jakieś większe znaczenie i było by opisane....
-
Feeko
Nie. Ten zaworek ma wplyw na otwarcie linii podcisnienia z kolektora ssacego. Czyli zaworek przewodu powietrznego. Wyglada jak owalna, plastikowa puszeczka z trzema wyjsciami, gdzie jedno jest zaslepione gumowym/plastikowym korkiem – filterkiem, wyjscie ustawione prostopadle do dwoch pozostalych laczy ten solenoid z puszeczka na listwie zasilania wstryskiwaczy, a trzecie wyjscie jest skierowane do kolektora ssacego i czujnika podcisnienia.
Blad P1250 polega na odczycie obwodu elektrycznego tego zaworka jako zamknietego lub przerwanego podczas wlaczenia zaplonu.
Nie znalazlem dokladnego opisu, ale na pewno P1250 nie powoduje zapalenia sie kontrolki MIL.
Blad P1250 polega na odczycie obwodu elektrycznego tego zaworka jako zamknietego lub przerwanego podczas wlaczenia zaplonu.
Nie znalazlem dokladnego opisu, ale na pewno P1250 nie powoduje zapalenia sie kontrolki MIL.
the right man in the wrong place...
1250 – to jest właśnie kod błędu odczytany z komputera więc chyba jednak zapala lampkę check...
-
Feeko
Dzięki zaworkowi PRC podnoszone jest ciśnienie paliwa przy rozruchu zimnego lub bardzo gorąego silnika. Puszeczka o której pisze tco to regulator ciśnienia paliwa. MIL może się zaświeczić bo Short fuel trim i long fuel trim mogły osiągnąć limit.
pzdr
pzdr
- Od: 22 lis 2003, 09:35
- Posty: 452
- Skąd: gorzów
A to jest uniwersalny zaworek stosowany praktycznie przy wszystkich elementach sterowanych podcisnieniem (np. rowniez EGR), wiec moze uda sie go kupic taniej na szrocie. Wszystko zalezy od tego na co kogo stac :–).
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
the right man in the wrong place...
tco_tm napisał(a):A to jest uniwersalny zaworek stosowany praktycznie przy wszystkich elementach sterowanych podcisnieniem (np. rowniez EGR), wiec moze uda sie go kupic taniej na szrocie. Wszystko zalezy od tego na co kogo stac :–).
Pozdrawiam.
G.... prawda są zaworki on/off i są sterowane duty cycle
- Od: 22 lis 2003, 09:35
- Posty: 452
- Skąd: gorzów
Akurat tu może to być ten sam zaworek (on/off) tam po włączeniu zapłonu mierzone jest ciśnienie atmosferyczne a w czasie pracy silnika feedback z EGR.
Natomiast do sterowania zaworem EGR lub upustem ciśnienia doładowania zajmują się zaworki sterowane duty cycle
Natomiast do sterowania zaworem EGR lub upustem ciśnienia doładowania zajmują się zaworki sterowane duty cycle
- Od: 22 lis 2003, 09:35
- Posty: 452
- Skąd: gorzów
Ja tez nie rozumiem co to jest "duty cycle", ale ten zaworek o ktorym mowa jest uniwersalny. Wystarczy znalezc taki sam, ktory pod wplywem podanego napiecia przelacza przeplyw z koncowek 1-2 na 2-3.
the right man in the wrong place...
Najprawdopodobniej. Chociaz przelacznik przeciwmgielnych do GE kosztuje podobno okolo 300PLN, a niemal identyczny do BA (naprawde minimalna roznica w wyprofilowaniu wglebienia na piktogram) kosztuje 30PLN.
Jesli chodzi o uniwersalnosc, to raczej chodzilo mi o to, ze latwiej taka czesc znalezc na szrocie.

Jesli chodzi o uniwersalnosc, to raczej chodzilo mi o to, ze latwiej taka czesc znalezc na szrocie.
the right man in the wrong place...
Stary, jak jeździsz millerem i nie masz trzech stów na zaworek, to lepiej zmień samochód :–)
Mówię serio, akurat do Millenii używane częsci albo jakieś "prawie pasujące" wyszukane na szrocie to nie jest dobry pomysł.... Ten samochód wymaga dbania i wymiany wszystkiego od razu, a to niestety kosztuje.
A co do check engine – u mnie taka była reakcja na włączenie się alarmu / antynapadu – zapalała się lampka i po ok. jednym dniu gasła. Ale pewnie była to wina zamontowania antynapadu własnie lub autostartu, bo nie sadze żeby tak było standardowo. Ale może....?
Tyle, że u Ciebie wyskoczyły błedy, więc to pewnie nie to.
Mówię serio, akurat do Millenii używane częsci albo jakieś "prawie pasujące" wyszukane na szrocie to nie jest dobry pomysł.... Ten samochód wymaga dbania i wymiany wszystkiego od razu, a to niestety kosztuje.
A co do check engine – u mnie taka była reakcja na włączenie się alarmu / antynapadu – zapalała się lampka i po ok. jednym dniu gasła. Ale pewnie była to wina zamontowania antynapadu własnie lub autostartu, bo nie sadze żeby tak było standardowo. Ale może....?
Tyle, że u Ciebie wyskoczyły błedy, więc to pewnie nie to.
- Od: 3 mar 2004, 13:10
- Posty: 7
Stary, jak jeździsz millerem i nie masz trzech stów na zaworek, to lepiej zmień samochód :–)
Mówię serio, akurat do Millenii używane częsci albo jakieś "prawie pasujące" wyszukane na szrocie to nie jest dobry pomysł....
O czym ty mowisz!? Ten zaworek to pewnie moglby wziac rownie dobrze z Mitsubishi i mialby dokladnie to samo.
the right man in the wrong place...
Gonzo nie sztuką jest wydawać kasę na lewo i prawo...
A mam milerka właśnie dlatego że umiem nazbierać na niego kasę...
A mam milerka właśnie dlatego że umiem nazbierać na niego kasę...
-
Feeko
Heh, szczerze powiedziawszy zawsze powtarzam, ale powiem to jeszcze raz : nie sztuką jest zakupić auto, ale go utrzymać i mieć za co serwisować, opłacać i paliwo lać. Z mojego punktu widzenia, wydatek rzędu 300pln nie jest niczym szokującym w historii posiadacza jakiegokolwiek modelu mazdy i nad taką kasą nie ma co się tak bardzo zastanawiać. Auto ma być sprawne, więc co siądzie to trzeba wymienić i bez żalu czy stresu. Albo rybki albo akwarium.
Pozdro
SM
Pozdro
SM
- Od: 20 paź 2003, 17:16
- Posty: 1008
- Skąd: Loobleen City
- Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość