Strona 6 z 6

Re: Prędkość maksymalna

PostNapisane: 30 lip 2010, 00:26
przez voytecku
Galas77 napisał(a):Xedos 9 Miller 96' predkosc 235 i wciaz chciał wiecej, ale miejsca nie było w PL

Tylko uwazaj na skrzynie, bo mimo ze sa wzmocnione, to nie lubia katowania.

Pozdrawiam,
voytecku.

Re: Prędkość maksymalna

PostNapisane: 12 lis 2010, 01:10
przez lega636
aaa:O

Re: Prędkość maksymalna

PostNapisane: 8 wrz 2011, 14:02
przez Galas77
voytecku napisał(a):
Galas77 napisał(a):Xedos 9 Miller 96' predkosc 235 i wciaz chciał wiecej, ale miejsca nie było w PL

Tylko uwazaj na skrzynie, bo mimo ze sa wzmocnione, to nie lubia katowania.

Pozdrawiam,
voytecku.[/quote]

Re: Prędkość maksymalna

PostNapisane: 8 wrz 2011, 20:52
przez gienkozaur
94r 2.5 gaz 230 tys najechane i ok 5200 obr/min 210 km/h i łokiec w moim boku budzącej się narzeczonej nie pozwolił mi na więcej, ale nie czułem by to był max <diabełek>. myślę że na pasie startowym można by się zbliżyć do zamknięcia licznika <faja>

Re: Przyspieszenie 0-100 km/h i V max

PostNapisane: 9 lut 2012, 15:42
przez Tomas2000
Moją mazdą leciałem 225 i do dziś było fajnie aż się starłem z kumplem passat b5 1.8 125km w automacie i co sie okazało ha! że nie miałem z nim szans <glupek2> wtf... do 100 zrobił mnie o całał długość samochodu i za chiny go nie mogłem dojść hahaha

A to padełko ma takie parametry:

Masa – 1300
Moment – 168nm
Moc – 125 km
0-100 – 12.4s

Xedos powinien miec jakieś 9.4 do 100

Nie żebym był słabym kierowca ale długa prosta but w podłoge a tu <dupa>

Możliwe ze mam padnięty czujnik spalania stukowego czy to ma aż tak wpływ na osiągi ??

PostNapisane: 9 lut 2012, 17:53
przez Wodzu
Tomas2000 napisał(a):Możliwe ze mam padnięty czujnik spalania stukowego czy to ma aż tak wpływ na osiągi ??

Tak

Re: Przyspieszenie 0-100 km/h i V max

PostNapisane: 10 lut 2012, 00:47
przez Tomas2000
Zmierzyłem czas na 0-100km/h dwukrotnie wyszło 9,8 / 9,7 więc chyba nie ma tragedii
Jutro zmierze czas paskowi bardzo jestem ciekaw co wyjdzie skoro nie mogłem go dogonić <co?>

Zastanawiam się jeszcze czy może być tak że ten czujnik raz działa a innym razem jest martwy ??

PostNapisane: 10 lut 2012, 18:13
przez Wodzu
Tomas2000 napisał(a):Zastanawiam się jeszcze czy może być tak że ten czujnik raz działa a innym razem jest martwy ??

Wiesz jak dziala i po co w silniku czujnik spalania stukowego? Mniemam, ze nie.
W momencie odczytu spalana stukowego (odczyt pewnej czestoliwosci drgan bloku) czujnik podaje male napiecie na ECU. Sterownik aby przeciwdzialac spalaniu stukowemu opoznia lub przyspiesza zaplon, co skutkuje spadkiem mocy, gdy walniety jest czujnik zaplon jest permanentnie opozniony skutki opisalem wyzej.

Re: Prędkość maksymalna

PostNapisane: 12 mar 2013, 00:40
przez efedryna

PostNapisane: 4 cze 2013, 11:30
przez mucha-1050
Nie sądzę aby więcej się dało...to nie jest silnik sportowy .....

PostNapisane: 4 cze 2013, 19:03
przez ProboszczV6
a właśnie że jest :] w przeciwieństwie do Millera

Re: Prędkość maksymalna

PostNapisane: 11 cze 2013, 10:27
przez Tomas2000
Potwierdzam 230 po prostej drodze bez górek, oczywiście na pb bo mój reduktor nie daje rady już powyżej 190 i robi się nie stabilny ciśnienie spada...

Aktualny przebieg 202000 i ostatnio z 4 osobami i zapakowanym kufrem 200 bez najmniejszy problemów...

Jaki masz przebieg?

Re: Prędkość maksymalna (TA KF/KL/KJ)

PostNapisane: 5 sie 2014, 08:16
przez dadan
Zdjęcie z ostatniej wyprawy przez Niemcy, wynik na LPG, mieszanka ustawiona troche za bogato, wtryskiwacze lały za bardzo. Droga prosta bez wzniesień, wydawało mi się że to max, na PB nie próbowałem.

Obrazek