Mazda Xedos 9 / Millenia (TA) – Opinie i Informacje
Przesuwasz dzwignie do siebie i chwile przytrzymujesz i wtedy dopiero leci płyn....
Witam
Jestem tutaj nowy na forum, o xedosiku dowiedzialem sie jak zobaczylem okazje przy drodze w anglii( bo tutaj mnie wywiało) Stoi sobie takie lagodne zlote cos bardzo ladne za 1000funtow, z rejestracji wynika ze jest to rocznik 99, z dalszego rozeznania wychodzi mi ze to siliczek millera 2.3 posiada. Autko mnie urzeklo. Niby jest serwisowane przez mazde ale jest problem 155000 mil czyli jakies 260000 kilometrow, Ja wiem ze to mazda, ale czytam tutaj o jakichs kompresorach i innych rzeczach i nie wiem jescze czy warto. Moze w razie czego do polski na czesci przytargam. Prosze o porady i pozdrawaim
Jestem tutaj nowy na forum, o xedosiku dowiedzialem sie jak zobaczylem okazje przy drodze w anglii( bo tutaj mnie wywiało) Stoi sobie takie lagodne zlote cos bardzo ladne za 1000funtow, z rejestracji wynika ze jest to rocznik 99, z dalszego rozeznania wychodzi mi ze to siliczek millera 2.3 posiada. Autko mnie urzeklo. Niby jest serwisowane przez mazde ale jest problem 155000 mil czyli jakies 260000 kilometrow, Ja wiem ze to mazda, ale czytam tutaj o jakichs kompresorach i innych rzeczach i nie wiem jescze czy warto. Moze w razie czego do polski na czesci przytargam. Prosze o porady i pozdrawaim
-
szczeniak83
a My forumowicze radzimy poszukac i pozniej poczytac a na koncu zadac pytania... Wszystkie Twoje obawy byly poruszane juz przez 10 osob... tak wiec zapraszam do szukadla
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Zbieram na MM (jak długo nie wie nikt)
Witam
Szukalem i dzieki temu wiem ze mazda moze miec jakies problemy i to poważne. A napisalem posta bo chcialbym otrzymac informacje w jednym miejscu. Licze na zyczliwość doświadczonych posiadaczy tego ładnego autka.Pozdrawaim
Szukalem i dzieki temu wiem ze mazda moze miec jakies problemy i to poważne. A napisalem posta bo chcialbym otrzymac informacje w jednym miejscu. Licze na zyczliwość doświadczonych posiadaczy tego ładnego autka.Pozdrawaim
-
szczeniak83
szczeniak83 napisał(a):A napisalem posta bo chcialbym otrzymac informacje w jednym miejscu.
I dlatego przeniosłem twój temat do Opini o tym modelu...są tu już zawarte wszystkie opinie,problemy. Myślę że więcej sie nie dowiesz niż tu jest opisane.
W oczekiwaniu na nowy podpis...
Wie ktoś gdzie mogę dostać (może być internet albo w Krakowie/okolicach) takie części do x9 2.5:
– Końcówki drążków kierowniczych L+P
– linki hamulca ręcznego
– szczęki hamulca ręcznego
za wszelką pomoc z góry dziękuje. szukałem na allegro i w necie. nie trafiłem na żaden egzemplarz ;/
– Końcówki drążków kierowniczych L+P
– linki hamulca ręcznego
– szczęki hamulca ręcznego
za wszelką pomoc z góry dziękuje. szukałem na allegro i w necie. nie trafiłem na żaden egzemplarz ;/
- Od: 9 mar 2008, 22:39
- Posty: 11
- Skąd: kraków
- Auto: Xedos 9 2.5l V6 24V 94'
Odpowiedź na wszystkie twoje pytanie brzmi... genialna...
Jeździlem 6 z 2006r. pomimo iż moja madzia jest o 6 lat starsza, to bije 6 na głowę... nie ważne który to rocznik porównywanie Xedos9 do innych mazd nie ma sensu. pozdrawiam borofik
Jeździlem 6 z 2006r. pomimo iż moja madzia jest o 6 lat starsza, to bije 6 na głowę... nie ważne który to rocznik porównywanie Xedos9 do innych mazd nie ma sensu. pozdrawiam borofik
forewer tugeder
- Od: 28 lip 2008, 21:24
- Posty: 52
- Auto: ???
Czesc,
http://allegro.pl/item432526792_xedos_9 ... dzony.html
Czy ktoś z grupowiczów posiada taką mazdę? Jak to się sprawuje?

Czy ktoś z grupowiczów posiada taką mazdę? Jak to się sprawuje?
- Od: 20 lut 2004, 01:28
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 GD 2.0 FE4 GF 2.0 TDsI 16V
Adam626GD napisał(a):Czy ktoś z grupowiczów posiada taką mazdę? Jak to się sprawuje?
Jest kilku posiadaczy
Sprawuje sie calkiem dobrze, na pewno nie gorzej niz poprzednie modele. Dodatkowo ma kilka udogodnien (np. OBD2).
To jest praktycznie ten sam model, tylko po liftingu przodu i kilku zmianach we wnetrzu. Mazda tylko nieznacznie udoskonalala te modele (np EBD od roku 2001).
Jestes zainteresowany tym egzemplarzem?
Pozdrawiam,
voytecku.
Wojtek,
Tym konkretnie jeszcze nie. Zastanawiam się czy w ogole wchodzic w ten model. Przesiadka z GD do GF nie bedzie jakoś super na plus (słabsze wnetrze w GF) wiec rozwazam xedosa 9.
Widze ze w swojej masz podobny tył ale inny przód.
Jesli auto po lifcie jest prawie takie samo jak przed to moze nie warto sie napinac na 2002r tylko uderzyc w okolice 98?
Jak z zawieszeniem w tych autach i automatami?
Tym konkretnie jeszcze nie. Zastanawiam się czy w ogole wchodzic w ten model. Przesiadka z GD do GF nie bedzie jakoś super na plus (słabsze wnetrze w GF) wiec rozwazam xedosa 9.
Widze ze w swojej masz podobny tył ale inny przód.
Jesli auto po lifcie jest prawie takie samo jak przed to moze nie warto sie napinac na 2002r tylko uderzyc w okolice 98?
Jak z zawieszeniem w tych autach i automatami?
- Od: 20 lut 2004, 01:28
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 GD 2.0 FE4 GF 2.0 TDsI 16V
Adam626GD napisał(a):wiec rozwazam xedosa 9.
X9 to dobry wybor. Moim zdaniem oferuje wiecej frajdy z jazdy niz GF, nie wspominajac o wygladzie. GF w tym porownaniu nie jest tak atrakcyjnym autem.
Adam626GD napisał(a):Widze ze w swojej masz podobny tył ale inny przód.
Roznice w tylnych lampach sa subtelne. W modelu 2001 kierunki sa czerwonawe. Nie wiem, czy zwrociles uwage, ale juz mam inne tylne lampy. One moim zdaniem wygladaja najladniej.
Adam626GD napisał(a):Jesli auto po lifcie jest prawie takie samo jak przed to moze nie warto sie napinac na 2002r tylko uderzyc w okolice 98?
To dobry wybor. Ale jesli juz, to lepiej z lat 99-00 wtedy auta byly juz po liftingu (inny grill, biale kierunki, inne tylne lampy).
Adam626GD napisał(a):Jak z zawieszeniem w tych autach i automatami?
Nie ma problemow na polskich drogach, jezdzi sie przyjemnie i komfortowo. Jest dosc trwale. Jedyny minus, to przednie amortyzatory, ktore mozna nabyc tylko w ASO (na tyl sa zamienniki KYB).
Automat calkiem sprawnie przelacza biegi i jest trwaly (jesli nie byl katowany). Natomiast wersje z silnikiem 2.5 lepiej kupic z reczna skrzynia, bo automat nie zagwarantuje dobrych osiagow.
Pozdrawiam,
voytecku.
voytecku napisał(a):To dobry wybor. Ale jesli juz, to lepiej z lat 99-00 wtedy auta byly juz po liftingu (inny grill, biale kierunki, inne tylne lampy).
Czyli był mały lift w 99 i większy w 01?
voytecku napisał(a):Nie ma problemow na polskich drogach, jezdzi sie przyjemnie i komfortowo. Jest dosc trwale. Jedyny minus, to przednie amortyzatory, ktore mozna nabyc tylko w ASO (na tyl sa zamienniki KYB).
A jak z wahaczami, końcówkami itp. Trzeba to w kółko wymieniać czy jest szansa że na oryginalnych bedzie jeszcze mozna długo jezdzic?
voytecku napisał(a):Natomiast wersje z silnikiem 2.5 lepiej kupic z reczna skrzynia, bo automat nie zagwarantuje dobrych osiagow.
Pasuje mi automat i manual. miller troche egzotyczny by w to się bawić – chyba ze masz inną opinię na ten temat?
Z którego roku jest Twoja Mazda?
Ile szykować kasy na dobrą X9?
- Od: 20 lut 2004, 01:28
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 GD 2.0 FE4 GF 2.0 TDsI 16V
Adam626GD napisał(a):Czyli był mały lift w 99 i większy w 01?
Pierwszy lift w 99-00 i wiekszy w modelach od 01 (zmieniony przod i kolorystyka wnetrza).
Adam626GD napisał(a):A jak z wahaczami, końcówkami itp. Trzeba to w kółko wymieniać czy jest szansa że na oryginalnych bedzie jeszcze mozna długo jezdzic?
To wszystko zalezy od przebiegu i stanu auta. I najwazniejsze, jakie Ty przebiegi robisz. Wiadomo, ze zawieszenie zuzywa sie na polskich drogach, ale w Warszawie nawierzchnie sa co raz lepsze.
Adam626GD napisał(a):Pasuje mi automat i manual
Do 2.5L sugeruje manual. 2.3L tylko z automatem.
Adam626GD napisał(a):miller troche egzotyczny by w to się bawić – chyba ze masz inną opinię na ten temat?
Dlatego wlasnie bawie sie millerem
Adam626GD napisał(a):Z którego roku jest Twoja Mazda?
Pierwsza generacja (najlepsza, najlepiej wykonana) 95-96.
Adam626GD napisał(a):Ile szykować kasy na dobrą X9?
To zalezy od rocznika, ktory Cie interesuje.
Pozdrawiam,
voytecku.
Adam626GD
Jak chcesz to moge Ci moja sprzedac
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Jak chcesz to moge Ci moja sprzedac
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
ja mam inny problem nie wiem do czego sluzy przycisk kolo biegow tcs i przycisk maine cruse pomozcie
-
sroka11
main cruse to przycisk do tempomatu (wciskasz go a potem naciskasz na kierownicy dolny przycisk powyzej 45 na h- i jedzie ciagle tyle samo) ,a ten przy skrzyni biegów to chyba tryb sport w skrzyni biegów jak sie nie myle
- Od: 5 wrz 2008, 13:33
- Posty: 15
- Skąd: Słupsk
- Auto: mazda 6 2,0 2004r
ycs to ch ba nie sport ale dzieki aco do tempomatu to ktory na kierownicy coast set accel czy resume
-
sroka11
sroka11 napisał(a):ja mam inny problem nie wiem do czego sluzy przycisk kolo biegow tcs i przycisk maine cruse pomozcie
sroka11...coś mi sie wydaje że napisałeś w niewłaściwym temacie dlatego przenoszę do Opini.
Jak byś poszukał troche po Forum to byś znalazł odpowiedzi na twoje pytania.
TCS to system kontroli trakcji. W momencie wyłaczenia przycisku zapali ci sie kontrolka bodajże w zegarach i auto przy mocnym przyspieszaniu będzie boksowało kołami. System po prostu zapobiega boksowaniu kół.
Cruise Main to jak pisał zige22, a co do obsługi to tu masz troche :
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... t=tempomat
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... t=tempomat
W oczekiwaniu na nowy podpis...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość