RYKI 2007 – wynikI konkurencji Zlotu Jesiennego

Postprzez Pit » 13 lis 2007, 17:59

Dlaczego nie można z tabeli wyników 1/4 mili odczytać, kto startował w półfinałach czy finałach? Chodzi mi o rozstawienie par.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 05:56
Posty: 6410 (0/2)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez BratCukierka » 13 lis 2007, 18:02

Piotruś napisał(a):Dlaczego nie można z tabeli wyników 1/4 mili odczytać, kto startował w półfinałach czy finałach?


Nie było finałów :( Były tylko półfinały i porównywane były z nich czasy :)
A tak w ogóle to było tak że z klasy I mógł jechać ktoś z kimś z klasy IV tak to wyglądało dlatego nie możesz tego odczytać :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 19:21
Posty: 3951 (0/1)
Skąd: Brodnica
Auto: Mazda Xedos 9 KF M/T '97 LPG SGI, Toyota Yaris '16

Postprzez Pit » 13 lis 2007, 18:03

BratCukierka napisał(a):
Piotruś napisał(a):Dlaczego nie można z tabeli wyników 1/4 mili odczytać, kto startował w półfinałach czy finałach?


Nie było finałów :( Były tylko półfinały i porównywane były z nich czasy :)
A tak w ogóle to było tak że z klasy I mógł jechać ktoś z kimś z klasy IV tak to wyglądało dlatego nie możesz tego odczytać :P

Acha, dzięki. To taka bardziej kontrola czasów, niż zawody. OK.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 05:56
Posty: 6410 (0/2)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Waluś » 13 lis 2007, 18:15

ochocho patrząc na wyniki w mojej klasie to ładnie mnie wkręciliście hehe
W obydwu eliminacyjnych przejazdach ( przejazd I i II) miałem najlepszy czas. Nie dopuściliście mnie do pucharówki ze względu na ten bardzo dobry czas. Tymczasem widzę że Voytecku miał obydwa czasy zdecydowanie gorsze, pojechał trzeci przejazd i udało mu sie wykręcić 16.01 (gratulacje <spoko>) ale mnie juz nie dopuszczono choćby z czystej ciekawości do trzeciego startu razem z Voytecku (co w tym wypadku było naturalnie logiczne). A poprzednie eliminacyjne czasy miałem zdecydowanie lepsze. najprawdopodobniej i tak by wygrał bo zjarałem sprzęgło, ale naturalnym było zorganizowanie jeszcze jednego przejazdu finałowego skoro czasy różniły się o 4 setne sekundy

Jestem bardzo zdegustowany. tak na przyszłość robimy coś dobrze lub w ogóle, bo to co tu widzę zakrawa na wysoką amatorszczyznę <lol> choć nie ukrywam że bawiłem sie świetnie <spoko>
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 19:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GH na zupę, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Badyl » 13 lis 2007, 18:17

Waluś napisał(a):hoć nie ukrywam że bawiłem sie świetnie

ja tez :D
Obrazek
Obrazek Mazda Premacy 2003 | CP DiTD RF4F | Badylowóz v4.0
| 323f BA 1,5->323f BA 2,0 GT->323f BA 2,5 KL-ZE->Premacy DiTD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2007, 14:28
Posty: 1650
Skąd: Lublin
Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003

Postprzez Grzyby » 13 lis 2007, 18:20

Waluś napisał(a):Jestem bardzo zdegustowany. tak na przyszłość robimy coś dobrze lub w ogóle, bo to co tu widzę zakrawa na wysoką amatorszczyznę

dzięki Waluś, na przyszłość się nauczymy
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 22:09
Posty: 16914 (77/191)
Skąd: KIELCE
Auto: Chrysler Town&Country 3.3l V6 FlexFuel
Renault Master 2.5D
Dacia DV 1.6 LPG
Burstner Amara 535TK
Nissan Micra K11 CG10DE

Postprzez Boris86 » 13 lis 2007, 18:26

Możecie podać kryteria podziału na klasy w wyścigach na Ćwiartke?
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
BMW 325i Coupe: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=154191
ZESTAWY DO REGENERACJI KOMPRESORÓW EATON M62 i INNYCH
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 gru 2004, 23:03
Posty: 1152 (0/6)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-7 FD3s
RX-8 Pandem
RX-8 HP
Viper GTS
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez Globy » 13 lis 2007, 18:28

Przykro mi Rafalku, poprawimy sie. Next time utarte klasy, po 2 przejazdy dla kazdego, najlepszy czas => 8 aut => 4 auta => 2 auta i po temacie. Dopilnuje osobiscie <usmiech>

Ciesze sie jednoczesnie, ze blysneli tez nowi bywalcy spotow, a wzgledy bezpieczenstwa zostaly zachowane i nawet ravo nie narzeka ;)
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 21:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Waluś » 13 lis 2007, 18:30

Globy napisał(a):2 przejazdy dla kazdego, najlepszy czas => 8 aut => 4 auta => 2 auta i po temacie

ooo i to mi sie podoba hehe
Globy napisał(a):nawet ravo nie narzeka

hahaha hahaha wykładnik udanej imprezy <lol> <spoko>
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 19:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GH na zupę, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Dudson » 13 lis 2007, 18:34

Waluś i dobrze się stało że Cię nie dopuścili, bo Nemi był bez auta i to pewnie mi by wtedy przypadło w zaszczycie doholowac Was do Włodawy, jakby Ci w tym ostatnim przejeździe sprzęgło bokiem wylazło hahaha

edit : żart oczywiście bez fochów mie tu :P
<<<<Nie ma ludzi niezastąpionych... ... ale są niezastąpione samochody!!:)>>>>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 gru 2005, 11:50
Posty: 945
Skąd: Izbica/Krasnystaw
Auto: 323F BA KF ;)

Postprzez spike72 » 13 lis 2007, 18:39

A ja jestem bardzo mile zaskoczony, 2 litrowym (85 kW), fabrycznym automatem na ćwiartkę w 19,19 to całkiem nieźle !!!
Na lotnisku nawet nie sprawdzałem czasu i nie podchodziłem do drugiego przejazdu żeby wstydu sobie nie robić. :)
Najważniejsze że zabawa była przednia !!!
Globy, plisss POKAŻ CYCKI!! :)
Każdy ma prawo do szczęścia, nie każdy ma szczęście do prawa. Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2007, 23:55
Posty: 412
Skąd: Łódź

Postprzez Waluś » 13 lis 2007, 18:44

sprzęgło czuje się na szczęście dobrze, testowałem dziś na nowych zimóweczkach, bo jak zobaczyłem zeszłoroczne to mi sie włosy zjeżyły – zjarały sie bidne na wiosennych Rykach <lol>
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 19:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GH na zupę, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Gość » 13 lis 2007, 21:17

NBR napisał(a):a wiecie może jak poradzily sobie 323F BJ, na zdjęciach widać jak stoja na starcie obok siebie...


wydaje mi się że sobie dobrze poradziły Janek323f 3 miejsce w klasie Mazdamini, mojego wyniku niestety niema.... niewiem dlaczego?.... chociaż jak jechaliśmy razem to Janek 323f wygrał (niedużo ale wygrał) u mnie niestety diesel się wolno rozkręcał na początku ale potem doganiał, tylko trasy zabrakło... :]

Globy napisał(a):Jedna z nich byla B3, drugiej nie kojarze. Niemniej gratuluje wszystkim wynikow i tego, ze odwazyli sie wziac udzial w konkurencjach!


to była moja :( ... a tak się starałem i dzieciak z tyłu siedząc pomagał nogami...

szkoda że nie było więcej BJ-ek może następnym razem...
Gość
 

Postprzez gazparts » 13 lis 2007, 22:31

A ja miałem czas podobny do dwóch Mazdek 6 Schlosser`a i Szanti`a <jupi>
tylko mi nicka pomylili "baniamin" :|
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 10:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez Bimbak » 13 lis 2007, 23:35

coś krótka ta ćwiartka była patrząc po czasach :P
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 19:55
Posty: 3055 (23/163)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i padaka, Moto: liter

Postprzez voytecku » 13 lis 2007, 23:37

Waluś napisał(a):Tymczasem widzę że Voytecku miał obydwa czasy zdecydowanie gorsze, pojechał trzeci przejazd i udało mu sie wykręcić 16.01 (gratulacje spoko) ale mnie juz nie dopuszczono choćby z czystej ciekawości do trzeciego startu razem z Voytecku (co w tym wypadku było naturalnie logiczne)

Walus,
Bylem nie mniej zaskoczony od Ciebie, gdy uslyszalem w glosnikach, ze jestem proszony do wziecia udzialu w ostatniej probie. Moje poprzednie przejazdy to byla tylko zabawa, bo chcialem sprawdzic jak poradzi sobie w starciu z MPSem i nie zawiodlem sie :) To 16.01s tylko dzieki szybkiej recznej zmianie biegow. Mimo wszystko jestem zaskoczony, ze taka wielka krowa poradzila sobie tak dobrze z lekkim i wzglednie mocnym autkiem (mazda3) :) Dziekuje za gratulacje :)

Waluś napisał(a):A poprzednie eliminacyjne czasy miałem zdecydowanie lepsze. najprawdopodobniej i tak by wygrał bo zjarałem sprzęgło, ale naturalnym było zorganizowanie jeszcze jednego przejazdu finałowego skoro czasy różniły się o 4 setne sekundy

To ten ostatni pewnie bys wygral, gdyz nie chcialm forsowac skrzyni. To nie jest bolid do scigania sie.

Nastepnym razem we dwojke sie zmierzymy :)

Pozdrawiam,
voytecku.
ex Mazda Millenia S 2.3L V6 Miller Cycle Engine
Mazda 626 GE KL 2.5i V6 24V 2WD 4WS 1992
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2005, 21:00
Posty: 1443 (0/5)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL 4WS 1992

Postprzez ravo » 13 lis 2007, 23:47

Bimbak napisał(a):coś krótka ta ćwiartka była patrząc po czasach

popatrz na wyniki z konina, tylko 2 auta zauwazylem ze byly tu i tu auto aidana i kamila i byly te same czasy :) wiec bimbusiu przykro mi ale objedzie Cie na wiosennym pare aut heheh
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 12:24
Posty: 16223 (6/223)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Legacy & F1 R26

Postprzez Waluś » 13 lis 2007, 23:49

voytecku napisał(a):Nastepnym razem we dwojke sie zmierzymy

<spoko>
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 19:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GH na zupę, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Adaś » 13 lis 2007, 23:51

Bimbak napisał(a):coś krótka ta ćwiartka była patrząc po czasach

temperatura powietrza była 0st – więcej mocy :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 15:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Bimbak » 14 lis 2007, 00:17

przykro mi ale objedzie Cie na wiosennym pare aut heheh

no może jakieś KLe ale KFom się nie dam :P Mam na to całą zimę :)

Adaś napisał(a):temperatura powietrza była 0st – więcej mocy

myślę że właśnie w takich warunkach temperaturowych CAI nadaje prawdziwego znacznie swojej nazwie ;)
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 19:55
Posty: 3055 (23/163)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i padaka, Moto: liter

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość