Strona 1 z 1

Konkurs – Borsk 2008 – wyścigi równoległe na 400 m

PostNapisane: 12 cze 2008, 14:56
przez brii
W konkursie biorą udział samochody Marki Mazda, pozostałe mogą stanąć do konkursu w celu sprawdzenia się, ale ich wyniki nie będą uwzględniane w klasyfikacji ogólnej.

Samochody biorące udział w konkursie muszą mieć ważny przegląd techniczny i muszą być w pełni sprawne.

Klasy na 1/4 mili

Benzyna
Grupa A (silniki 1.1 – 1.4)
Grupa B (1.5 – 1.6)
Grupa C (1.8 – 2.2)
Grupa D (2.3 – 2.5)

Diesel
Grupa E (Wolnossące)
Grupa F (Turbo)

Pozostałe
Grupa G

Wszystko co ma turbo lub nitro automatycznie wskakuje do klasy wyżej.
Pojemność dla silników rotacyjnych mnożymy razy 2.
Na własne życzenie można zapisać do dowolnie wyższej klasy niż wynika to z w/w założeń (sugestia dla Five'a ;)

Powrót z 400m odbywa się alejką dochodzącą do placu A, powrót pasem A zakończy się wykluczeniem z imprezy => Plan imprezy

Zapisy w głównym wątku => http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=54905

PostNapisane: 14 lip 2008, 09:43
przez brii
etam napisał(a):witam,

poniżej załaczyłem link do programu z pomiarami na 1/4 mili, do którego będziecie mieli dostęp w trakcie wyścigów, a także od piątku w trakcie sesji treningowej.

Program należy skopiować na dysk, rozpakować, uruchomić ssr.exe, hasło pominąć

http://www.hydro-stopper.com/400m/ssrct.zip

dla przykładu zamieściłem wyniki z treningów i przejazdów kwalifikacyjnych klubu Calibra Team.

Przed przystąpieniem do pomiaru każdy startujący MUSI mieć przypisany numer startowy, klasę w której strtuje.

Podczas pomiarów będzie wydzielone oddzielne stanowisko do przeglądania na bieżąco wyników, tak więc proszę o zapoznanie się z prostą obsłuą programu.

W zakładce TRENING mamy czasy przejazdów treningowych.
W jednym okienku sa dane\wyniki aktualnie startującej pary. W kolejnym mamy czasy przejazdów z ostatnich 10 zawodników.
W trzecim oknie wyniki przejazdów treningowych (max 20) dla każdego zawodnika. Klikając na dowolny wynik pomiaru w tabelce wyświetlane są dodatkowe dane np. dla danego czasu ET po kliknięciu wyświetlany jest czas ET+RT oraz RT.
W pierwszej kolumnie jest najlepszy wynik ze wszystkich przejazdów dla danego zawodnika.

Wyniki można sortować według numerów startowych, klas, najlepszego wyniku dla czasów ET lub ET+RT.

W zakładce ZAWODY mamy wyniki przejazdów kwalifikacyjnych, półfinałowych, finałowych i o 3 miejsce. W kwalifikacjach wyświetlany jest czas ET natomiast w dalszych etapach zawodów czas ET+RT.
Pierwsze 4 najlepsze czasy w kwalifikacjach z każdej klasy są zaznaczone.


Teraz kilka słów o poprawnym ustawieniu się na lini startu.

Aby poprawnie ustawić samóchód na linii startu należy:

– powoli przekroczyć samochodem linię startu. Przekroczenie lini (fotokomórka) sygnalizowane jest zapaleniem się zielonego swiatła na sygnalizatorze-choince startowej. (To same zielone światło jest również sygnałem do ruszenia w trakcie pomiaru)
– następnie bardzo powoli wycofujemy samochód obserwując jednocześnie zielone światło. W momencie zgaśnięcia światła zatrzymujemy samochód.
GOTOWE!

Zawodnicy mogą ustawiać swoje auta juz podczas pomiarów poprzedzającej ich pary co skróci czas całej konkurencji.