MegaSpot MazdaSpeed BORSK 25-27 lipca 2008
A od kiedy Borsk lezy na Kujawach? Czyzby go przeniesli pod moja nieobecnosc?
Toz to sa Kaszebe
Toz to sa Kaszebe
-
kilofazer
chudy napisał(a):kilofazer napisał(a):A od kiedy Borsk lezy na Kujawach?
A kto mówił że Borsk jest na Kujawach?
Tutaj mowia

http://www.mazdaspeed.pl/christmas/aktualnosci/
-
kilofazer
Czepiacie się szczegółów
Już poprawiam, dzięki!

Wiem,że ma być przedstawicielstwo Mazdy z nowymi autkami na zlocie.Będzie możliwość jazdy próbnej?Czy tylko "pomachania kierownicą"na postoju??:D
Zapraszam wszystkich miłośników aut japońskich do Klubu Japanese Fanatics. www.japanese-fanatics.com
Miłośnik prawdziwej motoryzacji – wróg pseudo-ekologii
Miłośnik prawdziwej motoryzacji – wróg pseudo-ekologii
- Od: 27 gru 2007, 22:59
- Posty: 248
- Skąd: Suwałki/Cała Polska
- Auto: Były: Mazda 626 2.0 GD
Mazda Xedos 9 KL Manual
Subaru Impreza WRX Sports Wagon GD
Jest: MB E50 AMG
brii cześć Brii powiedz mi jak wygląda sprawa zapisów – bo chce dzis kase wpłacić a nie wiem czy musze tu na forum sie na liste wpisac jakąś czy co? w konkurencjach udziału brał nie bede a żadko tu na forum niestety jestem i nie wiem zbyt dokładnie co i jak... pozdrawiam Leegvaan
Wszędzie dobrze ale w maździe najlepiej 
- Od: 1 cze 2008, 20:14
- Posty: 47
- Skąd: Pszczyna
- Auto: 4x323F :
BG 91', 92'
BA 94', 96'
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Witam serdecznie. Wypełniłem juz formularz zapisu oraz dokonalem przelewu. Mam nadzieje, ze to wszystkie formalnosci jakie nalezalo spelnic. Bylem troszke niezdecydowany co do tego wyjazdu ale oddalem samochod do mechanika w celu dokladnego sprawdzenia przed udzialem w konkurencjach i mam nadzieje, ze wszystko bedzie ok. Pozdrawiam wszystkich i do zobaczenia w BORSKU.
- Od: 8 kwi 2008, 09:00
- Posty: 237
- Skąd: Pleszew
- Auto: BMW X3 E83 3.0 i
kolega Głodekk z Brodnicy też się dziś zapisał i zrobił przelew 
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
witam,
poniżej załaczyłem link do programu z pomiarami na 1/4 mili, do którego będziecie mieli dostęp w trakcie wyścigów, a także od piątku w trakcie sesji treningowej.
Program należy skopiować na dysk, rozpakować, uruchomić ssr.exe, hasło pominąć
http://www.hydro-stopper.com/400m/ssrct.zip
dla przykładu zamieściłem wyniki z treningów i przejazdów kwalifikacyjnych klubu Calibra Team.
Przed przystąpieniem do pomiaru każdy startujący MUSI mieć przypisany numer startowy, klasę w której strtuje.
Podczas pomiarów będzie wydzielone oddzielne stanowisko do przeglądania na bieżąco wyników, tak więc proszę o zapoznanie się z prostą obsłuą programu.
W zakładce TRENING mamy czasy przejazdów treningowych.
W jednym okienku sa dane\wyniki aktualnie startującej pary. W kolejnym mamy czasy przejazdów z ostatnich 10 zawodników.
W trzecim oknie wyniki przejazdów treningowych (max 20) dla każdego zawodnika. Klikając na dowolny wynik pomiaru w tabelce wyświetlane są dodatkowe dane np. dla danego czasu ET po kliknięciu wyświetlany jest czas ET+RT oraz RT.
W pierwszej kolumnie jest najlepszy wynik ze wszystkich przejazdów dla danego zawodnika.
Wyniki można sortować według numerów startowych, klas, najlepszego wyniku dla czasów ET lub ET+RT.
W zakładce ZAWODY mamy wyniki przejazdów kwalifikacyjnych, półfinałowych, finałowych i o 3 miejsce. W kwalifikacjach wyświetlany jest czas ET natomiast w dalszych etapach zawodów czas ET+RT.
Pierwsze 4 najlepsze czasy w kwalifikacjach z każdej klasy są zaznaczone.
Teraz kilka słów o poprawnym ustawieniu się na lini startu.
Aby poprawnie ustawić samóchód na linii startu należy:
– powoli przekroczyć samochodem linię startu. Przekroczenie lini (fotokomórka) sygnalizowane jest zapaleniem się zielonego swiatła na sygnalizatorze-choince startowej. (To same zielone światło jest również sygnałem do ruszenia w trakcie pomiaru)
– następnie bardzo powoli wycofujemy samochód obserwując jednocześnie zielone światło. W momencie zgaśnięcia światła zatrzymujemy samochód.
GOTOWE!
Zawodnicy mogą ustawiać swoje auta juz podczas pomiarów poprzedzającej ich pary co skróci czas całej konkurencji.
poniżej załaczyłem link do programu z pomiarami na 1/4 mili, do którego będziecie mieli dostęp w trakcie wyścigów, a także od piątku w trakcie sesji treningowej.
Program należy skopiować na dysk, rozpakować, uruchomić ssr.exe, hasło pominąć
http://www.hydro-stopper.com/400m/ssrct.zip
dla przykładu zamieściłem wyniki z treningów i przejazdów kwalifikacyjnych klubu Calibra Team.
Przed przystąpieniem do pomiaru każdy startujący MUSI mieć przypisany numer startowy, klasę w której strtuje.
Podczas pomiarów będzie wydzielone oddzielne stanowisko do przeglądania na bieżąco wyników, tak więc proszę o zapoznanie się z prostą obsłuą programu.
W zakładce TRENING mamy czasy przejazdów treningowych.
W jednym okienku sa dane\wyniki aktualnie startującej pary. W kolejnym mamy czasy przejazdów z ostatnich 10 zawodników.
W trzecim oknie wyniki przejazdów treningowych (max 20) dla każdego zawodnika. Klikając na dowolny wynik pomiaru w tabelce wyświetlane są dodatkowe dane np. dla danego czasu ET po kliknięciu wyświetlany jest czas ET+RT oraz RT.
W pierwszej kolumnie jest najlepszy wynik ze wszystkich przejazdów dla danego zawodnika.
Wyniki można sortować według numerów startowych, klas, najlepszego wyniku dla czasów ET lub ET+RT.
W zakładce ZAWODY mamy wyniki przejazdów kwalifikacyjnych, półfinałowych, finałowych i o 3 miejsce. W kwalifikacjach wyświetlany jest czas ET natomiast w dalszych etapach zawodów czas ET+RT.
Pierwsze 4 najlepsze czasy w kwalifikacjach z każdej klasy są zaznaczone.
Teraz kilka słów o poprawnym ustawieniu się na lini startu.
Aby poprawnie ustawić samóchód na linii startu należy:
– powoli przekroczyć samochodem linię startu. Przekroczenie lini (fotokomórka) sygnalizowane jest zapaleniem się zielonego swiatła na sygnalizatorze-choince startowej. (To same zielone światło jest również sygnałem do ruszenia w trakcie pomiaru)
– następnie bardzo powoli wycofujemy samochód obserwując jednocześnie zielone światło. W momencie zgaśnięcia światła zatrzymujemy samochód.
GOTOWE!
Zawodnicy mogą ustawiać swoje auta juz podczas pomiarów poprzedzającej ich pary co skróci czas całej konkurencji.
- Od: 20 mar 2007, 15:44
- Posty: 28
- Skąd: eeeetam
- Auto: eeeetam
no to sie zapisałem, kaska poszła, już nie moge się doczekać 

- Od: 6 paź 2007, 22:03
- Posty: 205
- Skąd: Złotniki Kujawskie
- Auto: MX-5 (NA) 1.8
etam napisał(a):Program należy skopiować na dysk, rozpakować, uruchomić ssr.exe, hasło pominąć
nie da się pominąć hasła, wychodzi od razu z programu (system Vista)
Veyron napisał(a):Adaś nie naciskaj "cancel" tylko pozostaw pole z haslem puste i daj na "ok"
juz sprawdzałem wszystkie opcje łącznie z czerwonym krzyżykiem i nie działa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość