aLehandro napisał(a):Czyli bez żadnych niespodzianek. Zreszta jest filmik, na którym dokładnie widac gdzie jest miejsce fiata ;] Choc nie powiem, zacnie gonił za MX5.
pozdro
Trzeba przyznac, ze gdy juz Fiat Ravo zlapie przyczepnosc pod koniec trojki to nieublaganie zmniejsza dystans w lusterku, wygrywalem dzieki przewadze wywalczonej na starcie, wbrew pozrom yokohamy parady swietnie spisuja sie na deszczu.
radekkm napisał(a):gdyby byly sucho five nie mialby tak duzej przewagi na starcie
Na szczescie warunki zawsze sa takie same dla kazdego.... tylny napęd takze dobrze sobie radzi na suchym.
Poza tym cala przyjemnosc jest w zaciętym pojedynku Zreszta pewnei Ravo wiedzial, ze caly klub poklada we mnie nadzieje i zaciagnal reczny na dwa ząbki
Retro napisał(a):A Five ma chyba nitro w swojej MX-5 ? Ale z tego co widziałem to go nie używał język
Przehandlowałem nitro za turbonator, opornik, dwa magnetyzery i większy mikser LPG
Jacol napisał(a):Jak to Pit, nie wiesz... Poznasz po tym że dookoła samochodu rozmazuje sie świat, ogień z rury, odlatujące blaszki spod samochodu, zniekształcony dzwięk, co ty, F&F1 nie oglądałeś łoł łoł łoł
Zapomniales o napisie "dendżer tu de menifolt!!1"
lukster napisał(a):Miejmy nadzieję, że w lato będzie sucho bo czasy jakby to powiedzieć.... turbo szrotów nie godne krzywy
Szczerze mowiac, to bardziej wyscigi przypominaly zawody w chodzeniu po wodzie aczkolwiek optymistycznym jest fakt, ze mimo kiepskiej przyczepnosci i tak udalo mi sie poprawic swoj oficjany czas
Retro napisał(a):Yhy... no czyli dobrze czytałem, ale nie czytałem całego wątku ;p
Mnie tez by sie nie chcialo czytac tak dlugiego wątku