MegaSpot SOCHACZEW – Wyniki zawodów 1/4 mili + trening

Postprzez etam » 24 sie 2009, 10:36

Witam,

wyniki jak zawsze w programie,

Link – wyniki zawodów

skopiować, rozpakować, uruchomić ssrview.exe

klikając na dany wyniki wyyświetlane są dodatkow informacje ET+ RT i RT

pozdrawiam

etam (SimoneuS)


P.S.

pod Vist'ą trzeba mieć uprawnienia admina
Ostatnio edytowano 24 sie 2009, 11:53 przez etam, łącznie edytowano 1 raz
eeeetam
Początkujący
 
Od: 20 mar 2007, 15:44
Posty: 28
Skąd: eeeetam
Auto: eeeetam

Postprzez brii » 24 sie 2009, 10:38

Dzięki :)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8964 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Grzyby » 24 sie 2009, 11:11

Szkoda że nie ma czasów z wolnych przejazdów :)
Tam miałem najlepszy :)
(a też se ponarzekam :P)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Paweł » 24 sie 2009, 11:11

Windows 7:
Kod: Zaznacz cały
Program too big to fit in memory


lub

XP bez praw administratora:
Kod: Zaznacz cały
Component 'MSFLXGRD.OCX' or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalid
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/893)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez Grzyby » 24 sie 2009, 11:12

tco_tm napisał(a):XP bez praw administratora

a u mnie działa bezproblemowo (nie mam uprawnień admina na lapku)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Paweł » 24 sie 2009, 11:38

Super duper, ale nie pocieszyłeś mnie. :P
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/893)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez Grzyby » 24 sie 2009, 11:41

Mogę Ci powiedzieć jakie miałeś czasy :P
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez jackkpl » 24 sie 2009, 11:49

Mam jedno pytanie, dlaczego w klasie 1.8-2.2 jest mx-6 kl ? Ma destroker kit-a ? ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez KoKo » 24 sie 2009, 11:55

Tak sobie siedze analizując czasy ze zlotu i dochodze do takiego wniosku. Czasy Adasia muszą wynikac z tego, że auto jest zdrowe, ale w głównej mierze ten chłopak po prostu umie jeździć. Bo jak widze czasy Rafała, który ma 9 koni mniej od adasia a jest wolniejszy od niego o ponad sekunde i dostawał nawet od MX-6 FS no to chyba kierownik szwankuje. Bo nie powiecie mi że 9 koni daje sekunde na 400 metrów. Tym bardziej że Adaś przed wydechem, słabszym autem niż Rafał bo mającym cos kolo 136 koni robił już okolice 16.3. Więc z czego to wynika ?? Ano z tego że umie jeździć swoim autem. Pozdrawiam :D Zgadza sie ktoś z powyższym ? To samo tyczy sie bandyty i 16.135 czyli ponad sekunda lepiej mocniejszym o 4 konie autem :D
Ostatnio edytowano 24 sie 2009, 12:05 przez KoKo, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2009, 14:10
Posty: 219
Skąd: Łódzkie
Auto: Volvo S40

Postprzez Borys » 24 sie 2009, 11:58

jackkpl:
tomek1886 napisał(a):dopiero teraz w wynikach zauwazylem ze zostalem blednie zapisany do klasy C 1.8-2.2, a podawalem ze mam 2.5 pojemnosc :] brakowalo mi polfinalow i finalu osobnej klasy KL-ek i KL-ze i innych 2.3-3.0 bez turbo, za to znalazlem sie w polfinale klasy slabszej <lol> a swoja droga moj najlepszy czas 15.864 przy slabych startach calkiem niezly :)
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2007, 00:00
Posty: 2063 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: Lancer

Postprzez Siw-y » 24 sie 2009, 12:17

U mnie nie działa
Obrazek
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez jackkpl » 24 sie 2009, 12:20

KoKo napisał(a):Tak sobie siedze analizując czasy ze zlotu i dochodze do takiego wniosku. Czasy Adasia muszą wynikac z tego, że auto jest zdrowe, ale w głównej mierze ten chłopak po prostu umie jeździć. Bo jak widze czasy Rafała, który ma 9 koni mniej od adasia a jest wolniejszy od niego o ponad sekunde i dostawał nawet od MX-6 FS no to chyba kierownik szwankuje. Bo nie powiecie mi że 9 koni daje sekunde na 400 metrów. Tym bardziej że Adaś przed wydechem, słabszym autem niż Rafał bo mającym cos kolo 136 koni robił już okolice 16.3. Więc z czego to wynika ?? Ano z tego że umie jeździć swoim autem. Pozdrawiam :D Zgadza sie ktoś z powyższym ? To samo tyczy sie bandyty i 16.135 czyli ponad sekunda lepiej mocniejszym o 4 konie autem :D


Tak jak mowisz, sama moc nie daje gwarancji dobrych czasow na 1/4. Trzeba umiec startowac, wiedziec, kiedy zmienic bieg i miec wszystko sprawne. Kilka aut mialo niedomagajace sprzeglo i dzieki temu na samym starcie traci sie juz te cenne ulamki sekund.

Mimo,ze 1/4 mili to wyscig po prostej, to duze znaczenie ma tu kierowca i mysle,ze z tym sie wszyscy zgodza.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez Bartg » 24 sie 2009, 12:25

Jak komus nie dziala, to macie czasy w plikach tekstowych w katalogu z programem ;)
Tak w ogole to jakie czasy dla Z5 mozna uznac za dobre ? Za duzo ich nie startowalo to nie wiem czy 17.94 to dobrze czy nie, do tego sprzeglo troche nie domagalo i na kazdym starcie z 0.2-0.3 tracilem :/
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7819 (22/124)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Siw-y » 24 sie 2009, 12:37

Bartg napisał(a):Jak komus nie dziala, to macie czasy w plikach tekstowych w katalogu z programem

Wiem :P ale w programie lepiej wygląda :]
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez Jacek176 » 24 sie 2009, 12:40

jackkpl napisał(a):Tak jak mowisz, sama moc nie daje gwarancji dobrych czasow na 1/4. Trzeba umiec startowac, wiedziec, kiedy zmienic bieg i miec wszystko sprawne. Kilka aut mialo niedomagajace sprzeglo i dzieki temu na samym starcie traci sie juz te cenne ulamki sekund.

Mimo,ze 1/4 mili to wyscig po prostej, to duze znaczenie ma tu kierowca i mysle,ze z tym sie wszyscy zgodza.

Powtórzę to co już powiedziałem na swoim wątku:
moc to nie wszystko. Powiedziałbym nawet, że duża moc to nawet nie połowa a ćwierć sukcesu. Pozostałe czynniki to masa, dobre (nie ślizgające się) sprzęgło, opony, przebieg momentu na wykresie, przełożenia skrzyni biegów, nie wspominając już o czynniku ludzkim (wbrew pozorom dobrze ruszyć i zmieniać biegi też trzeba umieć :P ). Ja przygotowując się do tych zawodów uwzględniłem wszystkie te czynniki dlatego osiągnąłem taki dobry wynik. Inni pamiętają o dwóch, najwyżej trzech rzeczach, które wymieniłem.

No i dlatego mając TYLKO 151KM wykręciłem 7-my czas zawodów, tylko 6 aut było szybszych :D
Odliczając auta turbodoładowane to byłbym trzeci, tylko dwa KL-ZE były szybsze: Badyla i Wronxa.
Ostatnio edytowano 24 sie 2009, 12:41 przez Jacek176, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez jackkpl » 24 sie 2009, 12:41

Jacek176 napisał(a):
jackkpl napisał(a):Tak jak mowisz, sama moc nie daje gwarancji dobrych czasow na 1/4. Trzeba umiec startowac, wiedziec, kiedy zmienic bieg i miec wszystko sprawne. Kilka aut mialo niedomagajace sprzeglo i dzieki temu na samym starcie traci sie juz te cenne ulamki sekund.

Mimo,ze 1/4 mili to wyscig po prostej, to duze znaczenie ma tu kierowca i mysle,ze z tym sie wszyscy zgodza.

Powtórzę to co już powiedziałem na swoim wątku:
moc to nie wszystko. Powiedziałbym nawet, że duża moc to nawet nie połowa a ćwierć sukcesu. Pozostałem czynniki to masa, dobre (nie ślizgające się) sprzęgło, opony, przebieg momentu na wykresie, przełożenia skrzyni biegów, nie wspominając już o czynniku ludzkim (wbrew pozorom dobrze ruszyć i zmieniać biegi też trzeba umieć język ). Ja przygotowują się do tych zawodów uwzględniłem wszystkie te czynniki dlatego osiągnąłem taki dobry wynik. Inni pamiętają o dwóch, najwyżej trzech rzeczach, które wymieniłem.

No i dlatego mając TYLKO 151KM wykręciłem 7-my czas zawodów, tylko 6 aut było szybszych zeby
Odliczając auta turbodoładowane to byłbym trzeci, tylko dwa KL-ZE były szybsze: Badyla i Wronxa.


No dobra,ale nie kazdy ma czas i pieniadze,zeby wypalic 100l PB98 na same tylko starty :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez Jacek176 » 24 sie 2009, 12:52

jackkpl napisał(a):No dobra,ale nie kazdy ma czas i pieniadze,zeby wypalic 100l PB98 na same tylko starty

No i dlatego nie każdy musi wygrywać :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Grzyby » 24 sie 2009, 13:05

Jacek176 napisał(a):Pozostałem czynniki to masa, dobre (nie ślizgające się) sprzęgło, opony, przebieg momentu na wykresie, przełożenia skrzyni biegów, nie wspominając już o czynniku ludzkim

dokładnie – wystarczy spojrzeć na czasy w dieslach. W treningach nizłe czasy a w finale jedne z gorszych.
Obydwaj z Kryniem zawaliliśmy start popisowo pomimo tego że znamy swoje auta doskonale. Zresztą półfinał Cezar vs. Krynio był nie lepszy :) A mój czas (ET + RT) w finale jest identyczny jak Cezara z 3 miejsca <glupek2>

Radocha jednak jest, bo mając 152KM wygrałem z Kryniowymi 175KM (pomijam styl) <lol> Był rewanż za Borsk :D
Ale fakt faktem, że tym razem Krynio był wolniejszy (17,375 najszybszy przejazd). Co więcej – był wolniejszy niż w Borsku (17,348). Ja dla odmiany poprawiłem swój czas z Borska (17,437) na 17,295.


P.S. Ktoś mi narobił smaków podając mi czas z treningu na lotnisku 16,824 tylko że niestety nie miałem takiego :( bo w programie Szymona takiego wyniku nie widzę
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez People_Hate_Me » 24 sie 2009, 13:45

a ja jestem mega zadowolony ;D Silnik po remoncie poprostu miażdzy :D prawie udało mi sie obić samochód który na zeszłym zlocie był 4 :–) aczkolwiek wiem ze jeszcze bym zszedł troche z czasem :P

KoKo Badyl ma KL-ZE a nie KF'a ;–)
Psssssssssssssst
Moderator
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez jackkpl » 24 sie 2009, 14:32

Jak da rade, to prosze zmienic mojego nicka w wynikach na jackkpl :).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości