Strona 1 z 23

Konkurs – Sochaczew 2009 – wyścigi równoległe na 400m

PostNapisane: 10 cze 2009, 23:45
przez brii
W konkursie biorą udział samochody Marki Mazda, pozostałe mogą stanąć do konkursu w celu sprawdzenia się, ale ich wyniki nie będą uwzględniane w klasyfikacji ogólnej.

Samochody biorące udział w konkursie muszą mieć ważny przegląd techniczny i muszą być w pełni sprawne.

Klasy na 1/4 mili

Benzyna
Grupa A (silniki 1.1 – 1.4)
Grupa B (1.5 – 1.6)
Grupa C (1.8 – 2.2)
Grupa D (2.3 – 3.0)

Diesel
Grupa E (Wolnossące)
Grupa F (Turbo)

Pozostałe
Grupa G

Wszystko co ma turbo lub nitro automatycznie wskakuje do klasy wyżej.
Pojemność dla silników rotacyjnych mnożymy razy 2.
Na własne życzenie można zapisać do dowolnie wyższej klasy niż wynika to z w/w założeń.

Po zlocie pojawią się tutaj wyniki i zostaną dla potomności :)

PostNapisane: 11 cze 2009, 18:27
przez lukster
nie zamknięte to chyba można pisać :D
Uważam że to niesprawiedliwe aby 2500ccm NA było w klasie z autami turbo :P
Mamy tyle doładowanych aut, że śmiało można zrobić klasę turbo :D Ale jak to u nas bywa już postanowione i koniec kropka pewnie <diabełek>

PostNapisane: 11 cze 2009, 18:30
przez Adamos
a auta od 2300ccm turbo nie beda w klasie G? :D

PostNapisane: 11 cze 2009, 18:36
przez BratCukierka
czyli jestem w grupie C :D

PostNapisane: 11 cze 2009, 18:58
przez Fiveopac
lukster napisał(a):Uważam że to niesprawiedliwe aby 2500ccm NA było w klasie z autami turbo język

Przychylam sie do prosby lukiego, wszystkei 2.3-3.0 dostana łomot straszny gdy do klasy wbije sie kilka 1.8 T.

PostNapisane: 11 cze 2009, 19:09
przez Waluś
Fiveopac napisał(a):...gdy do klasy wbije sie kilka 1.8 T.

nom, pewnie wystarczy jedno 2.2 T :P
ale chętnie zostanę w tej klasie <diabełek>

PostNapisane: 11 cze 2009, 19:31
przez Hazu
Waluś a nie ucieknie Ci silnik z pod samochodu czasem? :P

PostNapisane: 11 cze 2009, 19:42
przez Waluś
nie no bez przesady, aż tak źle nie jest <lol>

PostNapisane: 11 cze 2009, 19:44
przez brii
Na własne życzenie można się przenieść wyżej – nie widzę powowdu byście nie wskoczyli do G ;)
Albo dajcie jakąś inną propozycję klas :)

PostNapisane: 11 cze 2009, 19:47
przez BratCukierka
no bo start seryjnego b6t z wypasionym KL-ZE Turbo też nie bardzo :)

PostNapisane: 11 cze 2009, 19:47
przez PLaster
Waluś napisał(a):
Fiveopac napisał(a):...gdy do klasy wbije sie kilka 1.8 T.

nom, pewnie wystarczy jedno 2.2 T :P
ale chętnie zostanę w tej klasie <diabełek>

Waluś czyli jesteś mx'em na megaspocie??

PostNapisane: 11 cze 2009, 19:51
przez Hazu
a może podział na auta seryjne i po modyfikacjach
trzy klasy dla serji i dwie dla aut modyfikowanych lub modyfikowane w jednej klasie.

PostNapisane: 11 cze 2009, 20:53
przez lukster
Do klas które istnieją dodałbym klasę D1 dla aut benzynowych turbo i tyle, lub wszystkie doładowane do klasy G
Szkoda odbierać zabawę chłopakom z KLkami i KLze pod maską.
Z drugiej strony zastanawiam się ile byłoby aut w klasie turbo. Five, ja, ravo, noucamp, piwo, cukieras, adriano, 88ET, kilka innych mx5... dopiszcie bo napewno kogos pominąłem

BratCukierka napisał(a):no bo start seryjnego b6t z wypasionym KL-ZE Turbo też nie bardzo usmiech

dobrze zrobione b6T stuka 13'ki :D więc nie cwaniacz cux ;)

PostNapisane: 11 cze 2009, 21:01
przez BratCukierka
ja niestety na dotarciu nie powalczę z żadnym z was tym bardziej że nawet MBC nie planuję zakładać :(

nawet adriano ma przeróbki w b6t (turbo)

zreszą gdzie tu porównywać ~150KM (o ile :| ) do twoich zapewne 250+

PostNapisane: 11 cze 2009, 21:04
przez BratCukierka
BratCukierka napisał(a):zreszą gdzie tu porównywać ~150KM (o ile ysz ) do twoich zapewne 250+


to jak "walka z wiatrakami" hahaha

PostNapisane: 11 cze 2009, 21:05
przez Borys
Jeśli wziąć pod uwagę tylko seryjne moce to rozpietość poszczególnych klas dla samych Mazd jest troszke...różna ;)
A ~23 KM
B ~18 KM
C ~54 KM
D ~94KM
O ile w klasie D będzie pewnie kilka aut, to w C będzie masakra ;) w której uprzywilejowane są Vki ;)

PostNapisane: 11 cze 2009, 21:10
przez Adamos
km czy chodzilo Ci o kW?

ale wedlug mocy to nie glupi pomysl. pewnie wszystko kwestia czasu. no i jak ocenic ile KM ma np Lukster? :D

PostNapisane: 11 cze 2009, 21:13
przez CezaR83
Hmmm , dlaczego nie ma podziału w dieslach na pojemności? :|

PostNapisane: 11 cze 2009, 21:14
przez Borys
KM – to są rozpiętości mocy silnika najsłabszego i najmocniejszego w danej klasie..tak z łba, mogłem się pomylić.
Klasy wg mocy niby można zrobić, a moc..z dowodu rej. :D
Wg mnie każdy kto ma nadłubane w aucie i troche oleju w głowie nie będzie się podniecał zwycięstwem ze słabszym autem i sam się zapisze do klasy wyżej;)

PostNapisane: 11 cze 2009, 21:15
przez BratCukierka
Borys napisał(a):Klasy wg mocy niby można zrobić, a moc..z dowodu rej


ok mam 75KM :) :P