Konkurs – Sochaczew 2009 – wyścigi równoległe na 400m
Ja również zadowolony, moja KL poszła 16,17, w porównaniu z Ornetą gdzie było 17,3.
- Od: 6 mar 2008, 23:15
- Posty: 934 (35/77)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: 6 (GH)2.0 '09
MX-5(NBFL)1.8 '01
poprzednio:
6 (GY) Sport Wagon 3.0 V6 (AJ) 2004
626(GF,FS),MX-6(GE,KL-DE),323F(BJ,RF)
Ja tam również jestem zadowolony.
Jak na klekota w kombi całkiem całkiem (pomijam żenujący start w finale
)
Poniżej 17s jeszcze nigdy nie miałem
Jak na klekota w kombi całkiem całkiem (pomijam żenujący start w finale

Poniżej 17s jeszcze nigdy nie miałem
brii napisał(a):Nie rozumiem czemu porzucono podział jaki był ustalony – przez zmiany ludzie z KLami nie mieli szans na żadne podium...
A czy ktoś dostarczył do Szymona podział klas? Dzwoniłem do Michała, żebyś podał jakie są klasy – takie podane mi zostały przez telefon.
Adaś napisał(a):A czy ktoś dostarczył do Szymona podział klas? Dzwoniłem do Michała, żebyś podał jakie są klasy – takie podane mi zostały przez telefon.
Niestety tak było i to zaraz przed próbnymi przejazdami. Dodatkowo brak listy spowodował zamieszanie podczas poźnieszych startów.
ex MSP
Adaś napisał(a):brii napisał:
Nie rozumiem czemu porzucono podział jaki był ustalony – przez zmiany ludzie z KLami nie mieli szans na żadne podium...
A czy ktoś dostarczył do Szymona podział klas? Dzwoniłem do Michała, żebyś podał jakie są klasy – takie podane mi zostały przez telefon.
Super, chłopaki, staneliście na wysokości zadania
xXx napisał(a):Super, chłopaki, staneliście na wysokości zadania
Ja się już w tym temacie nie mam zamiaru wypowiadać, bo zrobiłem to 2 miesiące temu i zostałem zlany – jak wyszło każdy widział.
.Adaś napisał(a):W ogóle dobrze by było myślę zrobić przed zlotem listę biorących udział w 400m – nick, numer startowy, klasa i auto żeby Szymon miał gotową listę do wklepania. Ewentualnie na miejscu dodać tylko osoby, które na miejscu się zorientują, że chcą podniszczyć opony i sprzęgło oczko Na pewno usprawniło by to przeprowadzenie 400m
I w związku z powyższym mocno się zastanowię na kolejnych zlotach, czy chcę pomagać, żeby potem zjebki dostawać.
brii przypomnij sobie PW ode mnie z 13 czerwca.
Adam, nie kieruję tego do Ciebie, po prostu zaznaczam oficjalnie, że w tym klubie nie ma mowy o czymś takim jak uprzednie ustalenia, które będą do końca skuteczne oraz przemyślane...
Pyton, wieczorem pojechalem zatankowac samochod, zalalem V-Powera 100+ i samochód przestał jechać. Myślę, że zalanie tego paliwa to tylko zbieg okolicznosci, a problemem jest elektryka ale to okaże się niebawem...
Pyton, wieczorem pojechalem zatankowac samochod, zalalem V-Powera 100+ i samochód przestał jechać. Myślę, że zalanie tego paliwa to tylko zbieg okolicznosci, a problemem jest elektryka ale to okaże się niebawem...
Chciałbym pogratulować Luksterowi piekielnie szybkiego killera a Five'owi życiowego rekordu. Dużo szybkich aut mogliśmy obserwować wczoraj na lotnisku 
brii napisał(a):Nie rozumiem czemu porzucono podział jaki był ustalony – przez zmiany ludzie z KLami nie mieli szans na żadne podium...
Ale o jakie zmiany chodzi?
Siw-y napisał(a):brii napisał(a):Nie rozumiem czemu porzucono podział jaki był ustalony – przez zmiany ludzie z KLami nie mieli szans na żadne podium...
To prawda, bo z seryjnych KL'i to tylko Pit był ode mnie szybszy, reszta to były ZE albo turbo
...albo 1.8 BP wolnossące
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
brii napisał(a):Nie rozumiem czemu porzucono podział jaki był ustalony – przez zmiany ludzie z KLami nie mieli szans na żadne podium...
Przecież sam te klasy ustaliłeś chłopie!
Jacek176 napisał(a):Ale o jakie zmiany chodzi?
Ja też nie wiem.
Brii napisał(a):Klasy na 1/4 mili
Benzyna
Grupa A (silniki 1.1 – 1.4)
Grupa B (1.5 – 1.6)
Grupa C (1.8 – 2.2)
Grupa D (2.3 – 3.0)
Diesel
Grupa E (Wolnossące)
Grupa F (Turbo)
Pozostałe
Grupa G
SpooN napisał(a):czyli wygrałbym klase
weź przestań

Ja wygrałem finał mimo że miałem w nim najgorszy czas z wszystkich przejazdów (18.1). Krynio również pojechał najgorzej.
W próbach zszedłem poniżej 17

Jak ktoś nagrał finał Diesla to chętnie obejrzę tą żenadę żeby się pośmiać

Gibsong napisał(a):co do spoona to przyjechał MX-3 sohc bez wnętrza i deski na R888
No i te opony mogły go dobić.
Ja robiłem testy. Te R888 mają MEEEEGAAA opory toczenia. Ja robiłem na nich gorsze czasy niż na T1R, pomimo że na R888 były lepsze starty (mniej piszczały na starcie). Toyo R888 mają sens chyba dopiero jak masz ok. 200KM.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
No nie mówiąc o wolnossącym 1.8 BP, które nie dość że pozamiatało K8, KF i KL to zrobiło czas na poziomie seryjnego KL-ZEKoKo napisał(a):To widze ze adaś pozamiatał wiekszość MX-6 KL

- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Adaś napisał(a):brii napisał(a):Nie rozumiem czemu porzucono podział jaki był ustalony – przez zmiany ludzie z KLami nie mieli szans na żadne podium...
Przecież sam te klasy ustaliłeś chłopie!Jacek176 napisał(a):Ale o jakie zmiany chodzi?
Ja też nie wiem.Brii napisał(a):Klasy na 1/4 mili
Benzyna
Grupa A (silniki 1.1 – 1.4)
Grupa B (1.5 – 1.6)
Grupa C (1.8 – 2.2)
Grupa D (2.3 – 3.0)
Diesel
Grupa E (Wolnossące)
Grupa F (Turbo)
Pozostałe
Grupa G
Jak macie swobodę i możecie robić ćwiartkę jak chcecie to źle, jak ktoś wam ułoży to też źle. Na zlocie kompletnie nie wnikałem w to jak sobie ją ułożyliście, pozwoliłem nawet by ćwiartka trwała półtorej godziny dłużej niż powinna kosztem innych atrakcji...
Dosyć zdziwiony byłem (nie tylko ja z resztą) jak na rozdaniu nagród okazało się, że powstała klasa nie-mazdy zamiast pozostałe. W pozostałych miało się znaleźć wszystko co było silnijesze od KL (KL-ZE) i tak się nawet chłopaki z turbawkami dogadali, że w tej grupie startują – wszyscy byliby przeszczęśliwi. Niestety nagle prowadzący ćwiartkę jednak postanowili sami sobie ułożyć grupy nawet nie pytając mnie co i jak. Wasza sprawa, ja wam się nie wcinałem, więc wszystkie żale możecie kierować tylko i wyłącznie do siebie.
Wpienia mnie tylko to, że na zlocie wszystko jest OK, nikt nic nie powie a na forum zaczynają się fochy, wszystkiego się człowiekowi odechciewa.
xXx napisał(a):Adam, nie kieruję tego do Ciebie, po prostu zaznaczam oficjalnie, że w tym klubie nie ma mowy o czymś takim jak uprzednie ustalenia, które będą do końca skuteczne oraz przemyślane...
Mój drogi – powinieneś właśnie do Adama to kierować, że nie dostosował się do wcześniejszych ustaleń a jak ich nie pamiętał to mógł się mnie zapytać – cały czas byłem pod telefonem a Adam miał mój numer.
Z resztą jak pisałem – każde ustalenie jest dla kogoś nieprzemyślane i komuś nie pasuje.
Nie kontunuje dyskusji bo widzę, że szukacie sobie ofiary zamiast powiedzieć, że mieliśmy wolną rękę i daliśmy ciała.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Ja nadal nie kumam o jakie zmiany chodzi.
Wiem, że wszystkie BF GTX wystartowały w klasie wyżej czyli razem z silnikami 2.5
Ale to wiele by nie zmieniło. Bo tylko Adriano miał lepszy czas ode mnie. Czyli miałbym nie 1 tylko 2 miejsce. Obydwa Cukierki były wolniejsze ode mnie
Wiem, że wszystkie BF GTX wystartowały w klasie wyżej czyli razem z silnikami 2.5
Ale to wiele by nie zmieniło. Bo tylko Adriano miał lepszy czas ode mnie. Czyli miałbym nie 1 tylko 2 miejsce. Obydwa Cukierki były wolniejsze ode mnie
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości