Konkurs – Sochaczew 2009 – wyścigi równoległe na 400m

Postprzez gadula » 11 cze 2009, 21:21

Dokładnie, grupa C, to będzie masakra :]
1.8 BP z BA ma 114KM, więc nie ma najmniejszych szans z chociażby 1.8 V6 z mx3 :P
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 10 lip 2006, 23:30
Posty: 2910 (3/26)
Skąd: Białystok
Auto: GE6 KL, RF7J

Postprzez BratCukierka » 11 cze 2009, 21:23

Adaś będzie w C... ma V6 i 150KM... z nim powinienem walczyć tak jak na to wychodzi z klas które podał brii :) :P
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez brii » 11 cze 2009, 21:28

Borys napisał(a):Jeśli wziąć pod uwagę tylko seryjne moce to rozpietość poszczególnych klas dla samych Mazd jest troszke...różna
A ~23 KM
B ~18 KM
C ~54 KM
D ~94KM

A masy – bez sensu dzielić ze względu na moc bez uwzględnienia masy...

CezaR83 napisał(a):Hmmm , dlaczego nie ma podziału w dieslach na pojemności?

A ma to w Mazdach jakiś sens?
Wszystkie diesle n/a Mazdy mają podobny stosunek mocy do masy.
Z doładowanych liczą się tylko 2.0, dla 1.6 nie ma sensu robić klasy (bo najwyżej będą dwa samochody).

lukster napisał(a):Do klas które istnieją dodałbym klasę D1 dla aut benzynowych turbo i tyle, lub wszystkie doładowane do klasy G

<czytaj>
brii napisał(a):Na własne życzenie można zapisać do dowolnie wyższej klasy niż wynika to z w/w założeń.
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez lukster » 11 cze 2009, 21:35

brii napisał(a):Na własne życzenie można zapisać do dowolnie wyższej klasy niż wynika to z w/w założeń.

Ale co sam tam się mam zapisać :D A reszta zostanie w D ;P
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez brii » 11 cze 2009, 21:44

To może osobna klasa dla fur z działu projekty – P?? ;) :P
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez lukster » 11 cze 2009, 21:54

hue hue hue, nie no bez jaj, klasy są oki, nie róbmy jakiejś farsy z podziałem na moce czy cuś. Chodzi tylko i wyłącznie o wyjęcie do osobnej klasy aut z turbo tylko po to żeby było sprawiedliwie.
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Borys » 11 cze 2009, 21:55

brii napisał(a):A masy – bez sensu dzielić ze względu na moc bez uwzględnienia masy...

brii, ja nie mówie o podziale wg mocy tylko zwracam uwagę, że te klasy są troszkę rozstrzelone jeśli weźmiemy pod uwagę charakterystyką mazd, są troche...ustawione ;)
O ile np. w B powalczy sobie Z5/ZL z B6 to w C wszystkie BP/FS/FP będą tylko wąchać spalany olej przez KF/K8 ;)
Ja tam bym zrobił klasę V <faja> dla sześcio-cylindrowców :D
Podziału na w miarę sprawiedliwe klasy można się podjąć, ale dopiero po rozpoznaniu jakie auta zamierzają wziąć udział...może zapisy?
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2007, 00:00
Posty: 2063 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: Lancer

Postprzez BratCukierka » 11 cze 2009, 21:56

lukster ale nie uważasz że 150 a 250 to nie jest mała różnica?
ja powinienem walczyć z adasiem a nie z tobą :P hahaha
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez Borys » 11 cze 2009, 21:57

czemu nie można zmieniać postów?

proponuje klasy wg. kolorów aut :P
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2007, 00:00
Posty: 2063 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: Lancer

Postprzez Don Corleone » 11 cze 2009, 22:03

Borys napisał(a):w C wszystkie BP/FS/FP będą tylko wąchać spalany olej przez KF/K8

Oj żebyś się nie zdziwił :P
Adaś przez długi czas nie mógł dojść do siebie udowadniając że miałem w Koninie łatwiej przez opony hahaha
Padre
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2007, 11:14
Posty: 1442
Skąd: Pruszków
Auto: BA KF->NB BP->FE 13B

Postprzez Borys » 11 cze 2009, 22:09

no tak, zapomniałem o leciutkich NB BP...w sumie o czym ta dyskusja, jak wszystko poza klasą A zgarną MX5 :D
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2007, 00:00
Posty: 2063 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: Lancer

Postprzez brii » 11 cze 2009, 22:10

Borys napisał(a):Ja tam bym zrobił klasę V dla sześcio-cylindrowców

I tam walczyć będą K8 z KL i KJ ;)

Borys napisał(a):BP/FS/FP będą tylko wąchać spalany olej przez KF/K8

Wypadają porównywalnie ;)
Z resztą jeśli wychodzimy z takiego założenia to po co się ścigać – może ustalmy od razu wyniki wg. silników ;) :P

lukster napisał(a):hue hue hue, nie no bez jaj, klasy są oki, nie róbmy jakiejś farsy z podziałem na moce czy cuś. Chodzi tylko i wyłącznie o wyjęcie do osobnej klasy aut z turbo tylko po to żeby było sprawiedliwie.

Też tak sądzę – mam nadzieję, że wygra duch rywalizacji i silniejsi sami przejdą do odpowiednio wyższych klas by zabawa była udana :)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez lukster » 11 cze 2009, 22:16

brii napisał(a):że wygra duch rywalizacji i silniejsi sami przejdą do odpowiednio wyższych klas by zabawa była udana usmiech

to nazwij ostatnia klasę "dla chłopaków z jajami" :D :D Inaczej obawiam się o frekwencję
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Fiveopac » 11 cze 2009, 22:29

Borys napisał(a):BP/FS/FP będą tylko wąchać spalany olej przez KF/K8 oczko

Wydaje mi sie ze to K beda wąchac spaliny po BP w odpowiedniej budzie i o ostro.
lukster napisał(a):Z drugiej strony zastanawiam się ile byłoby aut w klasie turbo. Five, ja, ravo, noucamp, piwo, cukieras, adriano, 88ET, kilka innych mx5... dopiszcie bo napewno kogos pominąłem

i Jakol na nosie <diabełek> kto wie, moze Pi sie wyrobi :P

Pomysl by zrobic klase dla turbo benzyny jest doskonaly i nei bedzie trzeba zmieniac dobrowolnie klas.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez lukster » 11 cze 2009, 22:33

Fiveopac napisał(a):i Jakol na nosie diabelek

No ta Dżakol i MxMen oczywiście, szkoda ze FD nie będzie z tego co wiem, buuuuuu :(
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Fiveopac » 11 cze 2009, 22:39

lukster napisał(a):szkoda ze FD nie będzie z tego co wiem, buuuuuu smutny

Nie kracz, jutro je odpalamy :D
brii stworz klase turbo benzyny zamiast "G" oraz outlaw dla wszystkiego co nie miesci sie w ramach lub nei jest mazdą.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez brii » 11 cze 2009, 22:40

No nie wiem czy 2.2T będą się dobrze czuć w takiej klasie turbo ;)
Ale ogólnie jak chcecie – rozumiem żeby klasę G przemianować na turbo??
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez BratCukierka » 11 cze 2009, 22:42

Fiveopac napisał(a):brii stworz klase turbo benzyny zamiast "G"


jestem na NIE :P nie zmuszajcie mnie do zmiany AFR przez MBC :P On się nie zdąży nawet dotrzeć do tego czasu :P
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez Grzyby » 11 cze 2009, 22:47

Borys napisał(a):wszystko poza klasą A zgarną MX5

nie wszystko :P
w E i F im się nie uda <lol>
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez BratCukierka » 11 cze 2009, 22:47

brii ty się o F2T nie bój... wiesz jaki wstyd będzie dostać od Walusia w tym próchnie na kółkach? :D :P ;)

brii napisał(a):Ale ogólnie jak chcecie – rozumiem żeby klasę G przemianować na turbo??


znaczy będę musiał iść do klasy turbo? czy będę mógł zostać w C i ścigać się np. z Adasiem z podobną mocą? nie każdy ma BPT albo KLoZET'a :P
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości