brii napisał(a):Pamiętać też trzeba, że 5 gwiazdek w jednym samochodzie nie równa 5 gwiazdek w innym – trzeba porównać uzyskane punkty.
A trzy gwiazdki z Mazdy + 3 gwiazdki z Mazdy gdy sie kupi mazde pospawana z dwoch?
(przepraszam, ale nie moglem sie powstrzymac po tym jak jeden z handlarzy chcial mi sprzedac
)
Masz racje, ze konstrukcja jest najwazniejsza, ale nie sadze, aby w tych przypadkach o ktorych myslicie to ona akrat przesadzila – w duzych smuklych samochodach jedna rzecz jest bardzo zla – gdy hamujesz, przod leci bardzo mocno w dol.... Skutek – drugi samochod "najezdza" na Twoj przod. Przy takim czyms konstrukcja jaka by nie byla, nie przewiduje miazdzenia z gory i nic nie poradzisz. Warunek konieczny – nie hamowac na samym koncu (prawie niemozliwe – strach/adrenalina robi swoje, mozg nie nadaza, wiec w zasadzie moge przyznac Ci racje – niestety).
Ale, ale – czolowka czolowka, natomiast ja mowie o bezpieczenstwie w prrzypadku drobnych wypadkow – kasacja zawsze jest niebezpieczna. Nawet jesli mi pol maski "zezre" to raz – amortyzuje, a dwa, zwykle w duzych (a przynajmniej tych na ktore ja poluje) mam zestaw SRSow tylu, ze wspolczuje swojej twarzy itp. – ale za to wyjde raczej w jednym kawalku, zato jadan malym kartonikiem nie koniecznie z tak sztywna rama bede mial tyle samo szczescia, albo tak jak w przypadku jednym z powyzszych, bede mial silnik w brzuchu...