Jakiego diesla kupić do 10 tys. zł?

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez damianmatrix » 16 kwi 2010, 12:08

Witam jakie autka polecacie chce zamienić mazde 323 f 1,5 16v 1998 r na jakiegoś disla plus dopłata czekam na odpowiedzi
Początkujący
 
Od: 28 sty 2009, 19:49
Posty: 26 (0/1)
Skąd: POZNAN
Auto: MAZDA 323F 1,5 16V

Postprzez Mako » 16 kwi 2010, 15:53

Powiedz mi co to ma do dzialu 3/323/MX-3 ?? Przenosze do dzialu kupuje mazde bo sensowniejszego miejsca chyba nie znajde na ten temat no chyba ze kosz.
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.

Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2007, 22:54
Posty: 2316 (3/13)
Skąd: Szamotuły
Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1


Postprzez termi » 17 kwi 2010, 13:16

Jakiego disla kupić do 10 tys zł???


UŻYWANEGO ;) :D:D:D:D:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2010, 12:20
Posty: 142

Postprzez Udesky » 18 kwi 2010, 19:21

SDI, no chyba, że nie boisz się przebiegów rzędu 500 000km, to możesz TDI. :D
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez Blade » 19 kwi 2010, 09:25

10 tyś powinno starczyć na mercedesa W124 z nieśmiertelnym 250 lub 300D :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sie 2006, 17:00
Posty: 2834 (1/0)
Skąd: Wrocław
Auto: MX-5 NBFl BP '01

Postprzez Pyton162 » 20 kwi 2010, 18:20

fiat brava z silnikiem 1.9 jtd bedzie pan zadowolny :D
Pyton162
 

Postprzez JohnnyB » 21 kwi 2010, 21:41

Blade napisał(a):10 tyś powinno starczyć na mercedesa W124 z nieśmiertelnym 250 lub 300D :)


Sam nie zasugerowałbym niczego lepszego :-D

Ewentualnie w190 z 2.0D na pokładzie też nie będzie złym wyborem, starczy jeszcze na wymianę płynów i remont blacharki. Choć ja bym wybrał Balerona, takiego na szerokiej listwie :-D , może nie torpeda ale jak się prowadzi, prawdziwy krążownik.
..::Born To Rise Hell::..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2009, 21:27
Posty: 2541 (46/90)
Skąd: gdzieś w mazowieckim......
Auto: Seat Leon ST '24 2.0 TDI DSG,
Jaguar XE '20 P250 AWD,

Postprzez gosman » 21 kwi 2010, 21:42

ja poleca bardzo popularnego Golfa III 1,9 TDIi 110 km. w mieście pali jakieś 5,4 litra. tanie to to w utrzymaniu części pełno :) dla mnie bomba posiadam takiego i jestem bardzo zadowolony.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 wrz 2009, 18:16
Posty: 13
Skąd: Łomianki
Auto: Mazda 6 GH 1.8

Postprzez JohnnyB » 21 kwi 2010, 22:07

za 10 cięzko będzie wyczaić III z 1,9 TDi 110, prędzej 90, zresztą sam bym ten wziął, turbo nie ma zmiennej geometrii wiec mniej z nim problemów,
AFN silnik znajdziesz jeszcze w Ibizie, ale nadal uważam że 10 to minimalny budżet na TDI, nieobejmujący ewentualnych wymian, rozrząd, ewenmtualnie regenerowana turbinka, zawór N75 itp no i koło dwumasowe....... z budżetem uważam w okolicy 12-13 można powalczyć o Ibizę 98-99 z zapasem na ewentualny serwis,
a co do golfa nie wiem dokładnie kiedy 110 km był w III ale 90 mozna wyrwać w granicy 96-97 chyba i zostanie na drobiazgi.
..::Born To Rise Hell::..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2009, 21:27
Posty: 2541 (46/90)
Skąd: gdzieś w mazowieckim......
Auto: Seat Leon ST '24 2.0 TDI DSG,
Jaguar XE '20 P250 AWD,

Postprzez gosman » 21 kwi 2010, 22:34

ja mam 97. szkoda sprzedawać samochodu :/
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 wrz 2009, 18:16
Posty: 13
Skąd: Łomianki
Auto: Mazda 6 GH 1.8

Postprzez Radex » 22 kwi 2010, 09:07

JohnnyB napisał(a):za 10 cięzko będzie wyczaić III z 1,9 TDi 110, prędzej 90, zresztą sam bym ten wziął, turbo nie ma zmiennej geometrii wiec mniej z nim problemów,
AFN silnik znajdziesz jeszcze w Ibizie, ale nadal uważam że 10 to minimalny budżet na TDI, nieobejmujący ewentualnych wymian, rozrząd, ewenmtualnie regenerowana turbinka, zawór N75 itp no i koło dwumasowe....... z budżetem uważam w okolicy 12-13 można powalczyć o Ibizę 98-99 z zapasem na ewentualny serwis,
a co do golfa nie wiem dokładnie kiedy 110 km był w III ale 90 mozna wyrwać w granicy 96-97 chyba i zostanie na drobiazgi.

tez wlasnie pomyslalem o takiej ibizce 1,9 TDI, bardzo fajne autko
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vrohigavhjog
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez JohnnyB » 22 kwi 2010, 09:47

Tylko ty wyszukałeś w nadwoziu 6K2 a ja mowie o 6K1 czyli wcześniejszej, uboższa wersja ale tańsza no i w 10 się Kolega zmieści i na jakieś drobiazgi starczy.

Ta już kosztuje 10 a gdzie opłaty, koszty przyprowadzenia i kasa na serwis ??

Miałem 6k1 w silniki AFN 110 KM wersja EVO1, czarna perła z 1999, miło wspominam choć mnie trochę kosztowała i 2 razy wylądowała na lawecie.
Mimo wszystko chwale sobie bo na baku 35 litrów (moja EVO taki miała) przejechałem 700 km i nie oszczędzałem auta ni trochę :–)

Teraz moje autko gdzieś w Pucku jeździ, o ile jeździ :–)
..::Born To Rise Hell::..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2009, 21:27
Posty: 2541 (46/90)
Skąd: gdzieś w mazowieckim......
Auto: Seat Leon ST '24 2.0 TDI DSG,
Jaguar XE '20 P250 AWD,

Postprzez Radex » 22 kwi 2010, 11:58

dałem tą bo mi się bardziej podoba i wolałbym doskładać jeszcze 2K i wziąć ją :) ale ok, niech będzie że do 10 to ewentualnie tamta :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez hardkor » 24 kwi 2010, 18:29

Polecic to moge koledze Forda Mondeo 1.8TD muła:D ale jesli sie dba o niego to robi 500tysKM bez remontu. Trzeby jedynie zmieniac pasek rozrzadu co 60tyskm.

wiem co pisze bo w rodzinie owy egzemplarz jest:) mk1

pozdrawiam :)
hardkor
 

Postprzez damianmatrix » 25 kwi 2010, 22:01

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=sh ... 12772890co powiecie o tym warto czy lepiej astre 2
Początkujący
 
Od: 28 sty 2009, 19:49
Posty: 26 (0/1)
Skąd: POZNAN
Auto: MAZDA 323F 1,5 16V

Postprzez Udesky » 25 kwi 2010, 22:32

Galanta sobie odpuść.
Po 1, 90KM w takim aucie będzie jechać gorzej niż Matiz,
Po 2, zawieszenie nie najtańsze w utrzymaniu,
Po 3, kiedyś się też interesowałem tym autem i nie miał zbyt dobrych opinii.
Po 4, już lepsza ta Astra czy jakikolwiek inny opel.
Po 5, jeśli Galant to min. 2,5V6
Chcesz jeździć bezproblemowo, samochodem który naprawi ci każdy mechanik, a w sklepie motoryzacyjnym nie wydasz majątku.....kup coś z VAGa
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez JohnnyB » 27 kwi 2010, 08:59

Podpisuje się pod wypowiedzią kolegi Udesky

Z tym że niezadbany VAG z TDi pod maską także potrafi być drogi w utrzymaniu,
Jeśli VAG w TDi polecam 1,9 90km,

a co do Astry też z częściami tragedii nie ma powiedziałbym nawet ze taniej niż VAG , silniki Isuzu mają bardzo dobrą opinię, nie poszalejesz nimi, ale są dość żywotne i nie palą wiele.

Podtrzymuje jednak tezę iż "Bez gwiazdy nie ma jazdy" <rotfl>
..::Born To Rise Hell::..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2009, 21:27
Posty: 2541 (46/90)
Skąd: gdzieś w mazowieckim......
Auto: Seat Leon ST '24 2.0 TDI DSG,
Jaguar XE '20 P250 AWD,

Postprzez Globy » 6 maja 2010, 22:14

Przy tym nasyceniu rynku egzemplarzami z ogromnymi przebiegami lepiej wybrać opcję: benzyna + gaz.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Udesky » 6 maja 2010, 23:13

Przy tych cenach ropy i beny. LPG to ekstra rozwiązanie.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy Moto