Czołem żołnierze
Stoję przed kupnem auta, byłem dzisiaj obejrzeć Mazdę MX-6 dokładnie tę
CLICK!, znam mniej więcej historię auta, cenę też dostałem powiedzmy dobrą... i auto jest teoretycznie zarezerwowane dla mnie do jutra wieczór.
Auto jest bez OC więc nie bardzo można autem jeździć, przejechałem się kawałek, żeby sprawdzić czy chociaż biegi zmienia płynnie. I to jej wychodzi nieźle. Mruga ten nieszczęsny HOLD...
1.) Biegi zmienia płynnie
2.) Przy zmianie biegu, obroty nie rosną przed wpięciem wyższego biegu
3.) Kick-Down działaa
4.) Przy przerzucaniu z pozycji P na D czy R, raz dobiegło mnie jakieś delikatne chrobotnięcie, potem powtarzałem czynność kilkanaście razy i już bez niepokojących dźwięków. "Czuć" że przełożenie "zatrybiło".
Właściciel mówił, że udało mu się to jakoś wyłączyć, gdzieś przeczytał w internecie, że podczas jazdy przytrzymać przycisk, zmienić bieg coś.... niewiele z tego zrozumiałem.
W którymś temacie rzuciło mi się w oczy, że mrugający HOLD jest powiązany z niedziałającym prędkościomierzem i odwrotnie. W tym MX'ie też nie działa prędkościomierz.
Nigdy nie miałem automatu, chociaż zawsze chciałem, ale nie chciałbym się sparzyć na starcie. W aucie jest do zrobienia sporo innych rzeczy więc jakiegokolwiek remontu A/T chciałbym uniknąć.
BTW> Gdzie jest bagnet od oleju w skrzyni ? Normalnie pod maską gdzieś od strony ściany grodziowej ?
Liczę na szybkie i rzeczowe porady, bo przeglądałem inne podobne tematy, ale wiedza jest rozrzucona i bardziej pogmatwana niż mogłoby się wydawać.
