Strona 1 z 3
		
			
				Mazda 6
				
Napisane: 
23 sty 2010, 21:55przez MAXX
				Witam 
Z czasem powiększy mi się jeszcze bardziej rodzinka i pewnie swoje autko będe chciał zamienić na combi. Myślę nad 2 autami, Volvo V70 cross country oraz Mazda 6 . Problem jest taki że następny samochód na pewno chciałbym mieć 4x4 nieodwołalnie . Myślę nad Mazdą 6 2.3 w combi . Czy Mazda 6 robiła swoje modle w 4x4 nie liczę oczywiście MPS i czy to ten sam napęd co w MPS ? Pytam bo widziałem jedno ogłoszenie na allegro ale nie nie wiem czy to nie pomyłka i jeżeli tak to co to za napęd ?
Mam jeszcze pytanie jak sprawuje się skrzynia tiptronik
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
23 sty 2010, 22:04przez JohnnyB
				hej, 
słyszałem o MPS-ie z napędem na obie osie, ale nie wiem jaki to był silnik dokładnie gdzieś znalazłem info o 162 km z automatem ,a w innym ze jak być powinni 260, ale nic więcej nie słyszałem, na forum chyba do tej pory nikt sie takim cackiem ie chwalił
jesli japoniec z npędem na obie osie wziąłbym Subaru Legacy Outback, takie będzie moje kolejne auto, 2,5 L boxer :-P brzmi pięknie.....
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
23 sty 2010, 22:17przez MAXX
				zastanawiałem sie nad tym Subaru ale odpada . Na pewno napęd jest ok ale silnik 2.0 czy nawet 2,5 są dla mnie za słabe jak na takie autko . Jakaś dynamika powinna być . Jezeli to wersja GT lub H6 ale to inna bajka .... na która mnie nie stać .
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
23 sty 2010, 22:18przez pinky
				W europie mazd 6 awd była tylko z silnikiem 2.3 166KM. Czy to jest ten sam napęd co w mps pewnie tak bo i po co tworzyć dwa rodzaje napędów dla tej samej płyty podłogowej.
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
23 sty 2010, 22:36przez JohnnyB
				jak zasłabo to moge podrzucić sprawne kombi :–)
 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9987194
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9987194
Jak sam widzisz, z Mazdy nic na 4x4 z 6 nie znajdziesz, może CX7 ?
 
			
		
			
				
				
Napisane: 
23 sty 2010, 23:27przez Barthez
				MAXX napisał(a):Czy Mazda 6 robiła swoje modle w 4x4 nie liczę oczywiście MPS
jechalem takowa ale jaki byl silnik to nie pamietam...
sproboj zapytac na lodzkim regionalnym – i pytaj o to auto z piotrkowa – ja nie pamietam nicku
M6 – 4x4:
silnik
 
naped
 
wnetrze
 
szukaj tego auta

 
			
		
			
				
				
Napisane: 
23 sty 2010, 23:29przez krzych
				O, a po co komu na silniku podstawka pod kubek? 

 
			
		
			
				
				
Napisane: 
24 sty 2010, 02:25przez Retro
				2.5 litra i 185km w Subaru to za mało, a 2.3 i 166km w Mazdzie jest ok ? lol...
Wersja Turbo (285km) też za mało ?
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
24 sty 2010, 02:41przez Maciej Loret
				Jeśli chodzi o wersję przed liftingiem, to jedyną "6" AWD była 2.3l z 5-biegowym automatem (z możliwością ręcznej zmiany biegów, po "mazdowemu" Activematic). Miała nieco obniżoną moc i moment w stosunku do zwykłej 2.3, zupełnie inne przełożenia, występowała tylko jako kombi, ze sporo obniżonymi osiągami i znacznie podwyższonym zużyciem paliwa. Dodatkowo tylko Euro3,mniejszy zbiornik paliwa, większy prześwit, mniejszy bagażnik, jedna wersja wyposażenia (Top, Dynamic chyba nie było), dodatkowe około100kg nadwagi. Trzeba się też pogodzić z brakiem tempomatu (nie mam pojęcia dlaczego) i karakuri. W zamian jest "nivomat" i możliwość holowania cięższych przyczep hamowanych...
Odnośnie AWD, to chyba takie "prawie" AWD czyli dołączane (w katalogu niby stoi jak wół "permanent")... Choć chciałbym się mylić, bo być może następnym autem mogłaby być taka ale po liftingu...
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
24 sty 2010, 11:45przez MAXX
				dziekuje juz wiem duzo na jej temat
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
24 sty 2010, 15:11przez cwieta
				Bierz V70 koniecznie D5, bo te 3.2 to bardzo słabo się sprawuje.
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
24 sty 2010, 20:34przez MAXX
				2.5 litra i 185km w Subaru to za mało, a 2.3 i 166km w Mazdzie jest ok ? lol...
sprawdź jakie jest przyspieszenie 0-100 subaru legacy 2.5 185 hp a jakie mazdy 2.3 166 hp  obydwa m/t 
Retro napisał(a):Wersja Turbo (285km) też za mało ?
to opisałem wyżej ale chyba nie czytałeś wątku od początku
 
			
		
			
				
				
Napisane: 
24 sty 2010, 21:16przez strOOs
				Octavia II Scout 4x4. W wersji 1.8T 160KM setke robi w 8s.
Masz tez spokojniejsze 2.0 FSI lub 2.0 TDI do wyboru.
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
24 sty 2010, 21:24przez JohnnyB
				strOOs napisał(a):Octavia II Scout 4x4
ale to nie jest rodzinne auto, tam się zmieszczą dwie osoby z większym bagażem, na tylnej kanapie nie ma nic a nic miejsca, chyba ze na foteliki.
Ja bym jeszcze poszukał pośród Audi A6 Quatro, albo Allroad, 
A wyierajać pomiedzy Mazdą 6 a Volvo, wziąłbym Subaru 

 a poważnie to Volviaka
 
			
		
			
				
				
Napisane: 
24 sty 2010, 21:28przez Maciej Loret
				JohnnyB napisał(a):strOOs napisał(a):Octavia II Scout 4x4
ale to nie jest rodzinne auto, tam się zmieszczą dwie osoby z większym bagażem, na tylnej kanapie nie ma nic a nic miejsca, chyba ze na foteliki.
 
Nie wiem czy aż tak, w każdym razie na pewno pół półki niżej.
JohnnyB napisał(a):Ja bym jeszcze poszukał pośród Audi A6 Quatro, albo Allroad, 
Tyle, że wówczas cena zaczyna szybować...
A jak ktoś się nie boi, to jeszcze Alfa Crosswagon (ponoć jeszcze bardziej zaawansowane 4x4), ale to jako konkurent A4.
 
			
		
			
				
				
Napisane: 
24 sty 2010, 21:29przez pinky
				MAXX napisz budżet to coś się podpasuje pod twoje wymagania.
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
24 sty 2010, 21:34przez strOOs
				JohnnyB powiesz mi ze jest z tylu mniej miejsca niz w BA? Bo BA spokojnie moga 4 osoby podrozowac. Juz nie przesadzajmy ze to male autko typu Colt 
 
Moze i bedzie ~5cm mniej niz w M6 ale nie bedzie to napewno jakas tragedia.
Dodatkowo M6 bedzie w podobnym roczniku ~10k drozsza od Octavki.
Wiec trzeba poznac budzet 

 
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
24 sty 2010, 21:41przez MAXX
				Chciałbym się zamknąć do 27 tys . Mazda 6 w awd niestety odpada bo ten napęd widzę strasznie muli auto z 8 sek do 12 to już przepaść . Chodzi mi o autko rodzinne z napedem 4x4 w combi . Nie wymagam od auta przyspieszenia 6 sek ale żeby miałl te niskie 8 sek . Nie chciał bym się przesiąść do czegoś wolniejszego niż mam. Najbardziej chodzi mi po głowie Cross Country 2.4 T bo T5 w cross jest drogi. Widziałem jeszcze bmw serii 3 rocznik 2001 2.0 d z napędem xd w tej strefie cenowej oraz subaru inpreze 2.5 rs który jest o wiele lżejszy od legacy no i chyab to wszystko o czym sie teraz zastanawiam
scout jest ładna i podoba mi sie ale to nie mój pułap
o alfie 4x4 to nawet nie pomyślałem że może być zerknę co to jest
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
24 sty 2010, 21:44przez JohnnyB
				strOOs napisał(a):JohnnyB powiesz mi ze jest z tylu mniej miejsca niz w BA? 
Hej,
Nie wiem ile miejsca jest w BA, ale to jest płyta Golfa, ale miejsca jest mniej bo kanapę do przodu przesunęli, powiem ze na małą trasę 4 dorosłe osoby dadzą radę, w dłuższą tylko z dziećmi, 
Ja mam lekko ponad 180 i z tyłu nawet jak moja zona prowadziła nie miałem miejsca na nogi,
Szczerze to w Micrze miałem więcej miejsca.
Jeśli rozważamy kombi, to dla mnie Oktavia jako samochód dla rodziny 2+2 raczej odpada.
Macieju, Alfa świetne auto, ale faktycznie niewiele wiecej miejsca niż w A4, ale wykończeniem przebija wszystkie inne a w nadwoziu 159 jest nieziemska.
Rzeczywiście budżet warto by poznać
 
			
		
			
				
				
Napisane: 
24 sty 2010, 21:51przez strOOs
				MAXX wez pod uwage eksploatacje T4 – generalnie Volvo tanie w eksploatacji nie jest.
Pisales o Volvo / M6 wiec uznalem ze Scout to ten sam pulap cenowy.
Wg mnie celuj w Volvo wolnossace – duzo tansze w utrzymaniu.