Dla tych, którzy narzekają na awaryjność diesli Mazdy

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez Hieronim » 16 gru 2009, 23:18

Forumowicz
 
Od: 19 paź 2008, 19:53
Posty: 152
Skąd: PL
Auto: Mazda 6 GG 2.0 2004

Postprzez Udesky » 17 gru 2009, 00:09

Każdy kto wie cokolwiek o tym silniku doskonale wie, że problemy te występowały w 2.0TDI z początkowego okresu produkcji i co więcej dotyczył on tylko silników montowanych wzdłużnie czyli Passat i Audi. Skoda i Seat np. dostała już poprawioną wersję. Były one też montowane, chyba przez rok, do końca, albo do początku 2005r w Golfach V. Poza tym silnik 2.0TDI BMN (jak dobrze pamiętam oznaczenie) na przestrzeni 1 roku zmienił się konstrukcyjnie, tak że jest to już inny silnik.
Można powiedzieć, że to co jest opisane w linku dotyczy silnika w wieku dziecięcym, od facet miał pecha, co się zdarza.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez Grzyby » 17 gru 2009, 00:12

Nie broń tego szajsu. Akurat maniana z zębatką jest ewidentnym przegięciem VW.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Udesky » 17 gru 2009, 00:18

Nie bronie. Przestrzegam tylko przed kupnem 2.0TDI w Passacie, Audi i Golfie (tu chyba tylko pękająca głowica) z początku produkcji. Bo tylko w VW i Audi były problemy z tą zębatką.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez krzych » 17 gru 2009, 00:26

Ciekawe czy na forum VW tez tak Mazde obgaduja ;) Sadze, ze nie robi raczej na nich wiekszego wrazenia ;)
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez Udesky » 17 gru 2009, 00:29

krzych napisał(a):Ciekawe czy na forum VW tez tak Mazde obgaduja oczko Sadze, ze nie robi raczej na nich wiekszego wrazenia oczko

Mają dość własnych problemów. hahaha
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez krzych » 17 gru 2009, 00:34

Udesky napisał(a):Mają dość własnych problemów. hahaha

Nie przypominam sobie zadnych :)
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez Udesky » 17 gru 2009, 00:37

krzych napisał(a):Udesky napisał:
Mają dość własnych problemów. hahaha

Nie przypominam sobie zadnych usmiech

No jak to nie:

Hieronim napisał(a):http://vwszrot.pl/

<lol>
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez krzych » 17 gru 2009, 00:40

Udesky napisał(a):No jak to nie:

Ja zas slyszalem o wybuchajacych Mazdach, ale jedna jaskolka... A ze sam mialem VW a w rdzinie dziesiatki VW byly i sa... coz... Moze to magia for internetowych – przyciagaja problemy ;)
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez Udesky » 17 gru 2009, 00:45

krzych napisał(a):Moze to magia for internetowych – przyciagaja problemy oczko

Wiesz, jedną z funkcji for internetowcy jest pomoc w rozwiązywaniu problemów.
Jak by nie patrzeć, facet miał niezłego pecha, miał wszelkie problemy jakie można mieć z tym silnikiem. W każdej rodzinie jest jakaś czarna owca.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez krzych » 17 gru 2009, 00:54

Udesky napisał(a):Jak by nie patrzeć, facet miał niezłego pecha

Fakt. Dlatego dziwia mnie takie wytykania marki w innej marce (sami sobie i owszem). Dobra, zamykam sie, bo znow beda mnie chcieli linczowac za to moje VWlubstwo ;)
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez bazyl wspaniały » 17 gru 2009, 01:40

już bym chyba wolał silnik wymienić :| , czarna owca, facet miał megapecha :|
http://moto.allegro.pl/item830912194_vw ... 6_eos.html
http://moto.allegro.pl/listing/search.p ... gory=50849
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez Artiks » 17 gru 2009, 10:26

Udesky napisał(a):dotyczył on tylko silników montowanych wzdłużnie czyli Passat i Audi. Skoda i Seat np. dostała już poprawioną wersję
Udesky napisał(a):Przestrzegam tylko przed kupnem 2.0TDI w Passacie, Audi i Golfie
No no jak z tym Golfem ?? Ma poprzecznie silnik przecia.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Postprzez Udesky » 17 gru 2009, 11:27

Artiks napisał(a):Udesky napisał:
dotyczył on tylko silników montowanych wzdłużnie czyli Passat i Audi. Skoda i Seat np. dostała już poprawioną wersję
Udesky napisał:
Przestrzegam tylko przed kupnem 2.0TDI w Passacie, Audi i Golfie
No no jak z tym Golfem pytajnik Ma poprzecznie silnik przecia.

W Golfie przez rok montowali motor, w którym pękały głowice. Jak dobrze pamiętam.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez Globy » 17 gru 2009, 13:22

Passaty B6 mają silniki montowane poprzecznie. Współczuję właścicielowi, ale z drugiej strony chyba nie doczytał informacji o wadach tego silnika. Poza tym stwierdzenie "prawie nowy samochód" o aucie, które ma blisko 200 tys. km na budziku, jest – mówiąc subtelnie – nie na miejscu, jeśli nie jest się pierwszym właścicielem i nie ma pewności co do historii użytkowania.

2.0 TDI to ostatni bastion starych diesli VW na pompowtryskach. Wcale nie pracują bardziej kulturalnie niż 1.9, a są od nich o wiele mniej trwałe. Duża turbodziura, przeciętny apetyt na ropę. Niemcy wyprzedali licencję Mitsubishi i Chryslerowi, a sami uporali się z problemami i wsadzili zasilanie CR.

krzych napisał(a):Ja zas slyszalem o wybuchajacych Mazdach, ale jedna jaskolka... A ze sam mialem VW a w rdzinie dziesiatki VW byly i sa... coz... Moze to magia for internetowych – przyciagaja problemy

Warto byłoby skonkretyzować tę wypowiedź, bo jeśli piszesz o Polo 1.4 z 8-zaworowym silnikiem starej konstrukcji, to faktycznie nie ma się co psuć. Magia for internetowych polega na tym, że Polacy łasi na okazje i niskie zużycie ropy kupują diesle z małymi przebiegami, które w rzeczywistości objechały już równik 10 razy. Później płacz i lament, bo handlarz oszukał, a naprawa droga. Tyle, że w przypadku Mazdy można obwiniać za to przelot, a w przypadku VW – partactwo niemieckich inżynierów.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez krzych » 17 gru 2009, 14:46

Globy napisał(a):przypadku Mazdy można obwiniać za to przelot, a w przypadku VW – partactwo niemieckich inżynierów.

Tzn. twierdzisz, ze VW nie kryncom? :) Jak tak to kupuje VW :D
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez gstroy01 » 17 gru 2009, 14:56

Jak to kiedyś ktoś napisał: 'Nawet promy kosmiczne się psują, a co dopiero zwykły samochód'... Nigdy nie miałem VW, ale przymierzałem się do kupna Tourana. Przymierzałem, dopóki jakiś magazyn auto moto nie zrobił testu bodajże na 100 tys. km. I nie wiadomo, czy trafił im się felerny egzemplarz, ale wniosek na koniec był taki, że najlepiej będzie, jak właściciel dokupi do Tourana namiot i od razu rozbije go sobie obok serwisu. Jasne, że nie wszystkie Tourany takie są, ale to tylko potwierdza fakt, że może się trafić pechowy egzemplarz.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 06:55
Posty: 57
Auto: 6 GY MZR-CD A+ '07

Postprzez grabu122 » 17 gru 2009, 15:09

Udesky napisał(a):Jak by nie patrzeć, facet miał niezłego pecha, miał wszelkie problemy jakie można mieć z tym silnikiem. W każdej rodzinie jest jakaś czarna owca.

Grzyby napisał(a):Nie broń tego szajsu


krzych napisał(a):Ciekawe czy na forum VW tez tak Mazde obgaduja oczko Sadze, ze nie robi raczej na nich wiekszego wrazenia oczko



Jasne, że nie ma co bić piany i pocieszać się jak to "u nich" zle :P

O wadach 2.0TDI z początkowego okresu produkcji też słyszałem.... ale osobiście mnie to in ziębi, ni pali ;)
Ale pewnie w internecie można też poczytać historyjki jak to "Helmut" natłukł takim pasatem ze 400tys w 3lata, sprzedał handlarzowi, handlarz odmłodził auto o 230tys i poszło w Polsce jak świeże bułeczki, bo to przecież prawie nowy VW z TDI :D :D :D
Na forum VW zajrzałem parę razy, bo w pracy mam kolegę VWmaniaka i on tam przesiaduje, jak ja TU :D
Oni tam kochają to swoje TDI co drugi ma zmienione programy- "wirusy" :D , podpięte jakieś "boxy" tuningowe i wszystkich innych mają gdzieś <lol>
Forumowicz
 
Od: 28 paź 2008, 20:29
Posty: 540 (0/3)

Postprzez kryystian » 17 gru 2009, 18:32

Hieronim napisał(a):http://vwszrot.pl/


życie <lol>
HARDLINE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2008, 19:57
Posty: 722
Skąd: uk
Auto: gh sport
(6mps)

Postprzez SponeR » 17 gru 2009, 21:04

kumpla ojciec miał takiego :P
kupiony w reichu miał 120tysi
gosciu lubi zamykac licznik na autostradzie :] i zczipował 150km na 170 :D
chciał mieć tą najmocniejsza wersję :]
po 2 miesiącach pierwszy pompowryskiwacz (2500zł)
po 3 miesiacach od pierwszego drugi :]
jak mówił mi że to przejścowe problemy to teraz naprawde mysli o innym aucie xD
=x
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lis 2008, 15:22
Posty: 723 (0/1)
Skąd: Annaberg/Piaseczno
Auto: 89' turboMiateł
08' cx-9 3.7v6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy Moto