Dla tych, którzy narzekają na awaryjność diesli Mazdy
1, 2
Każdy kto wie cokolwiek o tym silniku doskonale wie, że problemy te występowały w 2.0TDI z początkowego okresu produkcji i co więcej dotyczył on tylko silników montowanych wzdłużnie czyli Passat i Audi. Skoda i Seat np. dostała już poprawioną wersję. Były one też montowane, chyba przez rok, do końca, albo do początku 2005r w Golfach V. Poza tym silnik 2.0TDI BMN (jak dobrze pamiętam oznaczenie) na przestrzeni 1 roku zmienił się konstrukcyjnie, tak że jest to już inny silnik.
Można powiedzieć, że to co jest opisane w linku dotyczy silnika w wieku dziecięcym, od facet miał pecha, co się zdarza.
Można powiedzieć, że to co jest opisane w linku dotyczy silnika w wieku dziecięcym, od facet miał pecha, co się zdarza.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
Ciekawe czy na forum VW tez tak Mazde obgaduja
Sadze, ze nie robi raczej na nich wiekszego wrazenia 
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Udesky napisał(a):Mają dość własnych problemów.
Nie przypominam sobie zadnych
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Udesky napisał(a):No jak to nie:
Ja zas slyszalem o wybuchajacych Mazdach, ale jedna jaskolka... A ze sam mialem VW a w rdzinie dziesiatki VW byly i sa... coz... Moze to magia for internetowych – przyciagaja problemy
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
krzych napisał(a):Moze to magia for internetowych – przyciagaja problemy oczko
Wiesz, jedną z funkcji for internetowcy jest pomoc w rozwiązywaniu problemów.
Jak by nie patrzeć, facet miał niezłego pecha, miał wszelkie problemy jakie można mieć z tym silnikiem. W każdej rodzinie jest jakaś czarna owca.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
Udesky napisał(a):Jak by nie patrzeć, facet miał niezłego pecha
Fakt. Dlatego dziwia mnie takie wytykania marki w innej marce (sami sobie i owszem). Dobra, zamykam sie, bo znow beda mnie chcieli linczowac za to moje VWlubstwo
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
już bym chyba wolał silnik wymienić
, czarna owca, facet miał megapecha
http://moto.allegro.pl/item830912194_vw ... 6_eos.html
http://moto.allegro.pl/listing/search.p ... gory=50849



"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Udesky napisał(a):dotyczył on tylko silników montowanych wzdłużnie czyli Passat i Audi. Skoda i Seat np. dostała już poprawioną wersję
No no jak z tym GolfemUdesky napisał(a):Przestrzegam tylko przed kupnem 2.0TDI w Passacie, Audi i Golfie
Artiks napisał(a):Udesky napisał:
dotyczył on tylko silników montowanych wzdłużnie czyli Passat i Audi. Skoda i Seat np. dostała już poprawioną wersję
Udesky napisał:
Przestrzegam tylko przed kupnem 2.0TDI w Passacie, Audi i Golfie
No no jak z tym Golfem pytajnik Ma poprzecznie silnik przecia.
W Golfie przez rok montowali motor, w którym pękały głowice. Jak dobrze pamiętam.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
Passaty B6 mają silniki montowane poprzecznie. Współczuję właścicielowi, ale z drugiej strony chyba nie doczytał informacji o wadach tego silnika. Poza tym stwierdzenie "prawie nowy samochód" o aucie, które ma blisko 200 tys. km na budziku, jest – mówiąc subtelnie – nie na miejscu, jeśli nie jest się pierwszym właścicielem i nie ma pewności co do historii użytkowania.
2.0 TDI to ostatni bastion starych diesli VW na pompowtryskach. Wcale nie pracują bardziej kulturalnie niż 1.9, a są od nich o wiele mniej trwałe. Duża turbodziura, przeciętny apetyt na ropę. Niemcy wyprzedali licencję Mitsubishi i Chryslerowi, a sami uporali się z problemami i wsadzili zasilanie CR.
Warto byłoby skonkretyzować tę wypowiedź, bo jeśli piszesz o Polo 1.4 z 8-zaworowym silnikiem starej konstrukcji, to faktycznie nie ma się co psuć. Magia for internetowych polega na tym, że Polacy łasi na okazje i niskie zużycie ropy kupują diesle z małymi przebiegami, które w rzeczywistości objechały już równik 10 razy. Później płacz i lament, bo handlarz oszukał, a naprawa droga. Tyle, że w przypadku Mazdy można obwiniać za to przelot, a w przypadku VW – partactwo niemieckich inżynierów.
2.0 TDI to ostatni bastion starych diesli VW na pompowtryskach. Wcale nie pracują bardziej kulturalnie niż 1.9, a są od nich o wiele mniej trwałe. Duża turbodziura, przeciętny apetyt na ropę. Niemcy wyprzedali licencję Mitsubishi i Chryslerowi, a sami uporali się z problemami i wsadzili zasilanie CR.
krzych napisał(a):Ja zas slyszalem o wybuchajacych Mazdach, ale jedna jaskolka... A ze sam mialem VW a w rdzinie dziesiatki VW byly i sa... coz... Moze to magia for internetowych – przyciagaja problemy
Warto byłoby skonkretyzować tę wypowiedź, bo jeśli piszesz o Polo 1.4 z 8-zaworowym silnikiem starej konstrukcji, to faktycznie nie ma się co psuć. Magia for internetowych polega na tym, że Polacy łasi na okazje i niskie zużycie ropy kupują diesle z małymi przebiegami, które w rzeczywistości objechały już równik 10 razy. Później płacz i lament, bo handlarz oszukał, a naprawa droga. Tyle, że w przypadku Mazdy można obwiniać za to przelot, a w przypadku VW – partactwo niemieckich inżynierów.
Globy napisał(a):przypadku Mazdy można obwiniać za to przelot, a w przypadku VW – partactwo niemieckich inżynierów.
Tzn. twierdzisz, ze VW nie kryncom?
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Jak to kiedyś ktoś napisał: 'Nawet promy kosmiczne się psują, a co dopiero zwykły samochód'... Nigdy nie miałem VW, ale przymierzałem się do kupna Tourana. Przymierzałem, dopóki jakiś magazyn auto moto nie zrobił testu bodajże na 100 tys. km. I nie wiadomo, czy trafił im się felerny egzemplarz, ale wniosek na koniec był taki, że najlepiej będzie, jak właściciel dokupi do Tourana namiot i od razu rozbije go sobie obok serwisu. Jasne, że nie wszystkie Tourany takie są, ale to tylko potwierdza fakt, że może się trafić pechowy egzemplarz.
- Od: 9 wrz 2009, 06:55
- Posty: 57
- Auto: 6 GY MZR-CD A+ '07
Udesky napisał(a):Jak by nie patrzeć, facet miał niezłego pecha, miał wszelkie problemy jakie można mieć z tym silnikiem. W każdej rodzinie jest jakaś czarna owca.
Grzyby napisał(a):Nie broń tego szajsu
krzych napisał(a):Ciekawe czy na forum VW tez tak Mazde obgaduja oczko Sadze, ze nie robi raczej na nich wiekszego wrazenia oczko
Jasne, że nie ma co bić piany i pocieszać się jak to "u nich" zle
O wadach 2.0TDI z początkowego okresu produkcji też słyszałem.... ale osobiście mnie to in ziębi, ni pali
Ale pewnie w internecie można też poczytać historyjki jak to "Helmut" natłukł takim pasatem ze 400tys w 3lata, sprzedał handlarzowi, handlarz odmłodził auto o 230tys i poszło w Polsce jak świeże bułeczki, bo to przecież prawie nowy VW z TDI
Na forum VW zajrzałem parę razy, bo w pracy mam kolegę VWmaniaka i on tam przesiaduje, jak ja TU
Oni tam kochają to swoje TDI co drugi ma zmienione programy- "wirusy"

kumpla ojciec miał takiego
kupiony w reichu miał 120tysi
gosciu lubi zamykac licznik na autostradzie
i zczipował 150km na 170
chciał mieć tą najmocniejsza wersję
po 2 miesiącach pierwszy pompowryskiwacz (2500zł)
po 3 miesiacach od pierwszego drugi
jak mówił mi że to przejścowe problemy to teraz naprawde mysli o innym aucie xD
kupiony w reichu miał 120tysi
gosciu lubi zamykac licznik na autostradzie
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
chciał mieć tą najmocniejsza wersję
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
po 2 miesiącach pierwszy pompowryskiwacz (2500zł)
po 3 miesiacach od pierwszego drugi
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
jak mówił mi że to przejścowe problemy to teraz naprawde mysli o innym aucie xD
=x


1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości