Strona 1 z 1

Wojciech Halarewicz od grudnia szefuje Maździe we Włoszech

PostNapisane: 29 paź 2009, 16:41
przez Globy
Wojciech Halarewicz obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego w organizacji Mazdy we Włoszech, począwszy od 1 grudnia 2009 r. Obecnie pełni funkcję dyrektora zarządzającego Mazdy Motor Poland.

Wojciech Halarewicz dołączył do struktur Mazdy w 2007 r. Objął stanowisko dyrektora generalnego, a od stycznia 2009 r – dyrektora zarządzającego Mazdy Motor Poland. Zanim rozpoczął pracę w Mazdzie zdobył doświadczenie piastując wiele kluczowych funkcji na rynkach motoryzacyjnych w Europie – włączając kilka lat pracy dla grupy Fiat w Turynie, gdzie był odpowiedzialny za sprzedaż części zamiennych przez włoską sieć dealerską i obsługę posprzedażną. Ukończył studia ekonomiczne na Uniwersytecie Wrocławskim i biegle posługuje się językiem włoskim i angielskim.

– Wojciech bardzo dobrze zna, docenia i rozumie włoski rynek motoryzacyjny, co ma dla nas ogromne znaczenie – podkreśla Philip J. Waring, dyrektor operacyjny Mazdy Motor Europe. – Mieszkał we Włoszech i pracował dla Fiata przez wiele lat, biegle mówi po włosku. Po wprowadzeniu z sukcesem Mazdy na polski rynek i zapewnieniu świetnych wyników jesteśmy pewni, że zagwarantuje odpowiedni i stabilny rozwój organizacji Mazdy we Włoszech.

O następcy Wojciecha Halarewicza na stanowisku dyrektora zarządzającego Mazdy Motor Poland Mazda poinformuje w oddzielnym komunikacie.

***

A jeśli kogoś interesują tegoroczne słupki sprzedaży Mazdy i innych japońskich marek w Europie, to tutaj garść cyferek. Niestety wszyscy producenci z Kraju Kwitnącej Wiśni zaliczyli w tym roku spadki => http://moto.pl/MotoPL/1,88571,7194612,J ... reska.html

PostNapisane: 29 paź 2009, 21:09
przez artrinio
Gratulejszon :) :D

PostNapisane: 1 lis 2009, 20:30
przez MAXX
Ja cieszę sie z awansu ale uważam że Mazda sama się wypromowała i marka a nie działania kogokolwiek wprowadziły ją na polski rynek

PostNapisane: 1 lis 2009, 22:58
przez Globy
Wbrew pozorom dotychczasowe sukcesy sprzedażowe w Polsce nie przyszły ot tak. Wśród nas Mazda ciągle żyła, ale w postrzeganiu "szarych" kierowców stała się egzotyką i powoli odchodziła w zapomnienie. Ludzie często dowiadywali się o nowych modelach z ulicy. Niełatwo było, szczególnie niewielkiemu teamowi MMP, stworzyć od nowa sieć, uruchomić promocję i wykreować wizerunek japońskiej marki, a przede wszystkim podjąć skuteczną walkę z Toyotą, Hondą i Mitsu oraz solidnie zakorzenionymi na rynku markami europejskimi. Trzeba pamiętać, że wcześniej działali w Polsce brokerzy, a szczątkowa sprzedaż nie pozwalała ocenić, jakie specyfikacje będą popularne wśród klientów. A tuż po wakacjach do drzwi światowych gospodarek zapukał kryzys.

Dzisiaj Mazda to nie tylko paleta modeli Zoom-Zoom, ale również skuteczna promocja w mediach, nowe salony sprzedaży i udział w ciekawych eventach. Według mnie te 1,5 roku od debiutu należy uznać za dobry czas i – mam nadzieję – równie dobrą wróżbę na przyszłość, która wpłynie pozytywnie także na funkcjonowanie Klubu. Na razie liczę, że klienci docenią MPS'a i CX'a w dieslu i z homologacją. Ciekawe, kto zastąpi pana Wojciecha. Klub MazdaSpeed życzy wszystkiego dobrego <usmiech>

PostNapisane: 1 lis 2009, 23:01
przez Waikiki
Niestety, CX nie ma homologacji – przynajmniej na razie :(

PostNapisane: 1 lis 2009, 23:17
przez Globy
Ups. W takim razie trzymam kciuki, że będzie, szczególnie w obliczu nowych przepisów. Na łamach działu CX-7/MPS prowadzimy interesujące dyskusje na temat tego, jak sobie poradzi na rynku nowa wersja MZR-CD.

Nowy dyrektor MMP

PostNapisane: 23 lis 2009, 12:51
przez Lucass

PostNapisane: 23 lis 2009, 13:58
przez Globy
Serdeczne gratulacje <usmiech>