Wojciech Halarewicz obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego w organizacji Mazdy we Włoszech, począwszy od 1 grudnia 2009 r. Obecnie pełni funkcję dyrektora zarządzającego Mazdy Motor Poland.
Wojciech Halarewicz dołączył do struktur Mazdy w 2007 r. Objął stanowisko dyrektora generalnego, a od stycznia 2009 r – dyrektora zarządzającego Mazdy Motor Poland. Zanim rozpoczął pracę w Mazdzie zdobył doświadczenie piastując wiele kluczowych funkcji na rynkach motoryzacyjnych w Europie – włączając kilka lat pracy dla grupy Fiat w Turynie, gdzie był odpowiedzialny za sprzedaż części zamiennych przez włoską sieć dealerską i obsługę posprzedażną. Ukończył studia ekonomiczne na Uniwersytecie Wrocławskim i biegle posługuje się językiem włoskim i angielskim.
– Wojciech bardzo dobrze zna, docenia i rozumie włoski rynek motoryzacyjny, co ma dla nas ogromne znaczenie – podkreśla Philip J. Waring, dyrektor operacyjny Mazdy Motor Europe. – Mieszkał we Włoszech i pracował dla Fiata przez wiele lat, biegle mówi po włosku. Po wprowadzeniu z sukcesem Mazdy na polski rynek i zapewnieniu świetnych wyników jesteśmy pewni, że zagwarantuje odpowiedni i stabilny rozwój organizacji Mazdy we Włoszech.
O następcy Wojciecha Halarewicza na stanowisku dyrektora zarządzającego Mazdy Motor Poland Mazda poinformuje w oddzielnym komunikacie.
***
A jeśli kogoś interesują tegoroczne słupki sprzedaży Mazdy i innych japońskich marek w Europie, to tutaj garść cyferek. Niestety wszyscy producenci z Kraju Kwitnącej Wiśni zaliczyli w tym roku spadki => http://moto.pl/MotoPL/1,88571,7194612,J ... reska.html
Wojciech Halarewicz od grudnia szefuje Maździe we Włoszech
Strona 1 z 1
Wbrew pozorom dotychczasowe sukcesy sprzedażowe w Polsce nie przyszły ot tak. Wśród nas Mazda ciągle żyła, ale w postrzeganiu "szarych" kierowców stała się egzotyką i powoli odchodziła w zapomnienie. Ludzie często dowiadywali się o nowych modelach z ulicy. Niełatwo było, szczególnie niewielkiemu teamowi MMP, stworzyć od nowa sieć, uruchomić promocję i wykreować wizerunek japońskiej marki, a przede wszystkim podjąć skuteczną walkę z Toyotą, Hondą i Mitsu oraz solidnie zakorzenionymi na rynku markami europejskimi. Trzeba pamiętać, że wcześniej działali w Polsce brokerzy, a szczątkowa sprzedaż nie pozwalała ocenić, jakie specyfikacje będą popularne wśród klientów. A tuż po wakacjach do drzwi światowych gospodarek zapukał kryzys.
Dzisiaj Mazda to nie tylko paleta modeli Zoom-Zoom, ale również skuteczna promocja w mediach, nowe salony sprzedaży i udział w ciekawych eventach. Według mnie te 1,5 roku od debiutu należy uznać za dobry czas i – mam nadzieję – równie dobrą wróżbę na przyszłość, która wpłynie pozytywnie także na funkcjonowanie Klubu. Na razie liczę, że klienci docenią MPS'a i CX'a w dieslu i z homologacją. Ciekawe, kto zastąpi pana Wojciecha. Klub MazdaSpeed życzy wszystkiego dobrego
Dzisiaj Mazda to nie tylko paleta modeli Zoom-Zoom, ale również skuteczna promocja w mediach, nowe salony sprzedaży i udział w ciekawych eventach. Według mnie te 1,5 roku od debiutu należy uznać za dobry czas i – mam nadzieję – równie dobrą wróżbę na przyszłość, która wpłynie pozytywnie także na funkcjonowanie Klubu. Na razie liczę, że klienci docenią MPS'a i CX'a w dieslu i z homologacją. Ciekawe, kto zastąpi pana Wojciecha. Klub MazdaSpeed życzy wszystkiego dobrego
Ups. W takim razie trzymam kciuki, że będzie, szczególnie w obliczu nowych przepisów. Na łamach działu CX-7/MPS prowadzimy interesujące dyskusje na temat tego, jak sobie poradzi na rynku nowa wersja MZR-CD.
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
(George Carlin)
(George Carlin)
- Od: 20 kwi 2007, 10:43
- Posty: 213
- Skąd: Lodz
- Auto: Była RX-8 , CX-7 2.3 jest
Cx-5 2.0 sky passion MY12
Subaru Outback H6 MY11
Serdeczne gratulacje 
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości