Strona 1 z 2

Need for Speed SHIFT | Nowa część kultowej gry

PostNapisane: 30 cze 2009, 22:03
przez Globy
(informacja prasowa od EA Polska, już niedługo w konkursach na forum będzie można wygrać najnowszą część NFS'a do ściągnięcia na peceta!)

W nowej grze wyścigowej będzie można pojeździć superszybkimi autami po kilkunastu autentycznych trasach z całego świata.

Najnowsza edycja kultowej serii wyścigów samochodowych Need for Speed™ SHIFT zaoferuje fanom 18 autentycznych torów i ponad 65 idealnie odwzorowanych samochodów. Wśród dostępnych aut znajdzie się jedyny w swoim rodzaju model BMW M3 GT2 – jego wizerunek pojawi się również na okładce. Wozy, które gracze dostaną to jedne z najszybszych pojazdów, jakie kiedykolwiek wystąpiły w produkcjach z serii Need for Speed™. Będą to legendarne samochody, pochodzące z minionych 35 lat.

Podczas zbliżających się targów Electronic Entertainment Expo (E3) w Los Angeles fani zobaczą, jak w grze prezentują się maszyny pokroju wyprodukowanego w 1972 roku modelu Nissan Skyline 2000GT-R, czy Mazda RX-7, a także Lamborghini Reventón. Między innymi tymi wozami jeździć będzie można po 50 trasach, ustawionych w ramach 18 torów, dostępnych w Need for Speed SHIFT. Ma być dostępny chociażby słynny odcinek Nordschleife.

Need for Speed SHIFT poprzez odpowiedni dobór samochodów i tras da graczom potężną dawkę emocjonującej zabawy w roli kierowcy wyścigowego – powiedział Patrick Soderlund z EA Games Europe – SHIFT jest kolejnym kamieniem milowym w gatunku gier wyścigowych. Poprzez kombinację idealnie wymodelowanych wozów i tras damy wirtualnym kierowcom naprawdę realistyczne wrażenia z rozgrywki, połączone z niezwykłym dramatyzmem.

Lista dostępnych w Need for Speed SHIFT samochodów:

2006 Aston Martin DBR9
2009 Audi R8 LMS
2008 Audi R8
2008 Audi RS 4
2007 Audi S3
2007 Audi TT 3.2 quattro
2006 Audi S4
BMW M3 E36
BMW M3 E46
BMW M3 E92
2008 BMW 135i Coupé
2009 BMW M3 GT2
2007 BMW Z4 M Coupé
2008 Bugatti Veyron 16.4
2006 Dodge Challenger Concept
2008 Dodge Viper SRT10
Falken Tire 2010 Ford Mustang GT
2010 Ford Shelby GT500
2007 Ford Focus ST
2006 Ford GT
2006 Need For Speed Shelby Terlingua
1996 Ford Escort RS Cosworth
2009 Chevrolet Camaro SS
2006 Chevrolet Cobalt SS
2006 Chevrolet Corvette Z06
2006 Honda Civic Si
2000 Honda S2000
2006 Koenigsegg CCX
2008 Lamborghini Gallardo LP560-4
2007 Lamborghini Murciélago LP640
2007 Lamborghini Reventón
2006 Lotus Elise 111R
2007 Lotus Exige S
2005 Maserati MC12 GT1
2008 Mazda MX-5
2006 Mazda RX-8
1995 Mazda RX-7
1994 McLaren F1
2007 Mercedes-Benz SLR McLaren 722 Edition
2007 Mercedes-Benz SL65 AMG
2008 Mitsubishi Lancer EVOLUTION
2006 Mitsubishi Lancer EVOLUTION IX MR-edition
2003 Infiniti G35 (V35)
1997 Nissan 200SX (S14)
2009 Nissan 370Z (Z34)
2006 Nissan 350Z (Z33)
2009 Nissan GT-R SpecV (R35)
2008 Nissan GT-R (R35)
2000 Nissan Silvia (S15) spec.R AERO
1999 Nissan Skyline GT-R (R34)
1972 Nissan Skyline 2000GT-R
1992 Nissan 240SX (S13)
2006 Pagani Zonda F
2010 Pagani Zonda R
2008 Porsche 911 GT2
2009 Porsche 911 GT3 RSR
2006 Porsche 911 GT3 RS
2004 Porsche Carrera GT
2007 Porsche Cayman S
2008 Renault Mégane RS
2007 SEAT Leon CUPRA
2006 Subaru Impreza WRX STi
2007 Lexus LF-A Concept
2008 SCION tC
1986 Toyota Corolla GTS (A86)
2008 Volkswagen Scirocco
2006 Volkswagen Golf GTI

Lista dostępnych w Need for Speed SHIFT tras:

1. Alpental
2. Autopolis International Racing Course
3. Ambush Canyon
4. Brands Hatch
5. Dakota
6. Ebisu Circuit
7. Glendale
8. Hazyview
9. Mazda Raceway Laguna Seca
10. London
11. Miytomi
12. Nordschleife
13. Road America
14. Rustle Creek
15. Silverstone
16. Circuit de Spa Francorchamps
17. Tokyo
18. Willow Springs

Need for Speed SHIFT trafi do sklepów już 17 września. W sprzedaży dostępna będzie wersja dla komputerów PC oraz konsol PLAYSTATION®3, Xbox 360® i PSP® (PlayStation®Portable).

Więcej informacji na temat gry Need for Speed SHIFT znajduje się na stronie http://shift.needforspeed.com/pl

Informacje o firmie Electronic Arts

Electronic Arts jest wiodącym producentem interaktywnego oprogramowania rozrywkowego na świecie. Firma założona w 1982 roku, z powodzeniem tworzy, wydaje i dystrybuuje swoje produkty w wielu krajach, na komputery osobiste, konsole i telefony komórkowe.

Electronic Arts to trzy dywizje, EA SPORTS, EA GAMES oraz EA PLAY, tworzące gry dla różnych grup fanów. EA SPORTS to tytuły sportowe, takie jak FIFA, NHL, NBA, FIGHT NIGHT, TENNIS. W ofercie EA GAMES znajdują się m.in. serie NEED FOR SPEED, BATTLEFIELD, MEDAL OF HONOR czy COMMAND & CONQUER a także zupełnie nowe produkcje jak MIRRORS EDGE czy DEAD SPACE. EA PLAY tworzy i wydaje gry skierowane do masowego odbiorcy, takie jak kultowa seria THE SIMS czy HARRY POTTER lub gry na licencji HASBRO.

The Sims to najlepiej sprzedająca się seria Electronic Arts. W 2008 roku firma świętowała 100 milionów sprzedanych egzemplarzy gier wydanych pod tą marką. W Polsce gra The Sims 2 osiągnęła w 2008 roku milion sprzedanych egzemplarzy. Więcej informacji o firmie i jej produktach znajdziecie na www.ea.pl

PostNapisane: 30 cze 2009, 22:14
przez Inte
i tak mi nie pójdzie :P
choć zapowiada się ciekawie

PostNapisane: 2 lip 2009, 01:10
przez tekknoraver
Inte napisał(a):i tak mi nie pójdzie język

To jest nas dwóch :P
Po filmikach to widać że gra będzie chyba pełna akcji ;)
http://www.youtube.com/watch?v=Q60zB-TFspY&hl=pl :D

PostNapisane: 2 lip 2009, 07:59
przez marcinkosky
tekknoraver napisał(a):http://www.youtube.com/watch?v=Q60zB-TFspY&hl=pl


fajnie sie zapowiada ;)

PostNapisane: 2 lip 2009, 08:34
przez pinky
Chyba zainwestuje w PS3 :D Dobry przerywnik w oczekiwaniu na GranTurismo :]

PostNapisane: 2 lip 2009, 08:38
przez Docent D
pinky napisał(a):Chyba zainwestuje w PS3 :D Dobry przerywnik w oczekiwaniu na GranTurismo :]

albo w X360 i zagrać w FORZE3 już tej jesieni... na GT jeszcze poczekasz ;):P

PostNapisane: 2 lip 2009, 13:22
przez tekknoraver
Docent D napisał(a):albo w X360 i zagrać w FORZE3 już tej jesieni... na GT jeszcze poczekasz ;):P

Chyba że kupić wersję demo :P czyli prologue...Ale się lekki OT zrobił ;)
Trochę Mazdek zbrakło im ;) Obydwie MPS'ki by mogli wrzucić też ale pewnie licencji nie dostali

PostNapisane: 2 lip 2009, 14:40
przez check
a jakie sa wymagania ?

PostNapisane: 2 lip 2009, 16:53
przez Bimbak
łee tam ... nie bedzie mx-6 :P
Globy napisał(a):Poprzez kombinację idealnie wymodelowanych wozów i tras damy wirtualnym kierowcom naprawdę realistyczne wrażenia z rozgrywki, połączone z niezwykłym dramatyzmem

taaa już widzę ten realizm ... jak w panu kleksie.

PostNapisane: 2 lip 2009, 18:16
przez Sokool
taaa już widzę ten realizm ... jak w panu kleksie

Akurat przy shifcie pracują chłopaki ze slightly mad studios, więc może być całkiem nieźle. Znaczy się będzie arkada, ale w porównaniu do poprzednich części powinno być znacznie lepiej :)

PostNapisane: 2 lip 2009, 22:35
przez Docent D
Ostatni NFS dla mnie to Porsche 2000 – reszta do tej pory miała jedynie grafike dobrą, nic poza tym ;)


A tu maździna z FORZY3

Obrazek
1280x720

PostNapisane: 3 lip 2009, 00:46
przez Globy
Forza 3 kontra rzeczywistość – pierwsze info i screeny z gry => http://autofoto.pl/blogs/s4jm0n/archive ... wisto.aspx

PostNapisane: 3 lip 2009, 00:59
przez Mako
nowy nfs znowu wraca na tory wyscigowe, jezeli bedzie jak pro street gdzie tylko drag i drift byly dobre to sobie podziekuje za ta czesc

PostNapisane: 3 lip 2009, 01:00
przez Akar.Zaephyr
O mamo...

Pamiętam jak dobrych parę lat temu rozmawiałem z kumplem o grach komputerowych i ich stopniowym podwyższaniu poprzeczki w dziedzinie grafiki 3d. Zastanawialiśmy się wtedy czy kiedyś gry osiągną fotorealizm, tzn. obraz na ekranie będzie tak realny jakby był nakręcony kamerą.

Czyżbym właśnie dożył tej chwili? Pierwsze, choć nieruchome przecież, screeny powalają na kolana.
Chciałbym jeszcze tylko zobaczyć Forzę 3 na żywo ale jeśli jakość ruchomych detali dorównuje tej ze screenów to panowie... Jesteśmy świadkami narodzin nowej jakości...

PostNapisane: 3 lip 2009, 07:22
przez CrEsco
Globy napisał(a):Poprzez kombinację idealnie wymodelowanych wozów i tras damy wirtualnym kierowcom naprawdę realistyczne wrażenia z rozgrywki, połączone z niezwykłym dramatyzmem.


Z informacji prasowej ciekawie się zapowiada, jednakże i tak prawda wyjdzie jak gra pojawi się na półkach. EA odrywa wg mnie już tylko kupony od nazwy, poprawiając grafikę, dając czysty arcade zapominając o realizmie ewentualnych wypadków ;) . Tak było w ostatnich wersjach i ciekawe jak będzie w tych.

PostNapisane: 3 lip 2009, 08:35
przez Docent D
GT5 vs FORZA3



Obrazek

Obrazek


Jak dla mnie auto w GT zbytnio się "odcina" od tła i wygląda troche plastikowo :D

PostNapisane: 3 lip 2009, 10:25
przez marakus
Może, ale wydaje mi się, że mitsu jest w ruchu, więc działają pewnie różne filtry i rozmywacze, a Aston chyba stoi i dlatego wygląda lepiej.

PostNapisane: 3 lip 2009, 10:46
przez tekknoraver
Ta,to pokażcie komuś to co nigdy nie widział na oczy gry :P

PostNapisane: 3 lip 2009, 20:13
przez Docent D
Dobra co by nie robić wiecej oftopa rzuce ostatniego jeszcze screena dla porównania :D
Fajnie to wygląda... ale większość screenów zapewne robiona jest w PhotoMode... czyli specjalnej funkcji zaaplikowanej w grze dzięki czemu podczas replajów mozna sobie pocykać fajne ujęcia (opcja te podbiją jeszcze grafikę)
Na fotorealistyczne gry musimy poczekać conajmniej do nastepnej, 7 generacji konsol.


FORZA3 vs REAL

Obrazek

PostNapisane: 3 lip 2009, 20:32
przez FirebirdTransAm
Docent D wooow :D niezle