No cóz, nie jest dobrze. Mysle, ze o ile nie znajdziesz kluczyka, to niestety jedynym rozwiązaniem będize zholowanie auta do domu lawetą (bo blokada kierownicy uniemozliwi holowanie), ew. wyjęcie obecnej stacyjki celem odblokowania kiery no i normlane holowanie.
Następnie za sprawą immobilisera fabrycznego – albo spróbowac dorobić kluczyk u fachowców w tej branży (jesli bedzie niewłasciwy kod immo, to prawdopodobnie po kilku próbach moze zblokowac ECU i konieczna będize wizyta w ASO celem odblokowania, lecz nie wiem, czy to dziąła w maździe, bo znajomy miał cos takiego w roverze, a w mazdzie nikt takich stresów nie miał...– pociesz sie, ze ja też zawsze napotykam wyjątki od reguł....

). Jesli to nie wypali, to jedynym wyjsciem będzie zamówienie kluczyka z immo w ASO – konkretnie do Twojego auta. I wtedy będzie działać na 100% i na 100% będzie taniej niz komplet zamków, stacyjka, immo i ECU....
No chyba, ze znasz dobrych złodzieji – to wtedy mogą Ci pomóc, lecz jak ich nie znasz zbyt dobrze, to uważaj, zeby Ci za bardzo nie "pomogli"... bo wtedy to wyjdzie znacznie drozej niz nowy kluczyk w ASO albo nawet niz komplet zamków, stacyjka, immo i ECU.....
