Strona 1 z 6
GENEWA 2009 | Mazda 3 MPS & i-stop

Napisane:
3 lut 2009, 15:24
przez Globy

Napisane:
3 lut 2009, 15:25
przez Puhcio
Wygląda jak skrzyżowanie Peugeota 308 z Mazdą RX8


Napisane:
3 lut 2009, 15:28
przez habzimierz
Puhcio napisał(a):Wygląda jak skrzyżowanie Peugeota 308 z Mazdą RX8


dokladnie

Napisane:
3 lut 2009, 15:56
przez gari
ahhh ta nowa trojka paskudna

stara miala jakis bardziej spojny design


Napisane:
3 lut 2009, 16:11
przez People_Hate_Me
a mi sie podoba ta MPS


Napisane:
3 lut 2009, 16:11
przez DISItune
koszmarny jest ten nowy MPS

z tyłu ok, ale ten wlot...


Napisane:
3 lut 2009, 16:14
przez pawelMX6
Mi też się bardzo podoba

Chciałbym zobaczyć na żywo jak się prezentuje.

Napisane:
3 lut 2009, 16:27
przez iiyama
bardzo ładna, ale to tylko fotki...
Myśle, że na żywo będzie jeszcze ładniejsza

Napisane:
3 lut 2009, 16:27
przez ravo
a jak osiagi ?

Napisane:
3 lut 2009, 18:07
przez Marco7
Super ten MPS


Napisane:
3 lut 2009, 18:33
przez Globy
MPS wygląda świetnie, "zwykła" wersja będzie cierpieć przez małe kółka i wyglądać jak napompowany resorak – niestety to domena większości dzisiejszych aut... Błyszczących na prospektach w wersjach high-end, a na ulicy tracących premierowy szyk.
Gdzieś czytałem o 265 KM, może więcej. Nie sądzę, żeby jakakolwiek część osiągów uległa pogorszeniu w stosunku do BK, znając filozofię wagową Mazdy. Prywatnie kibicuję, żeby było mniej Forda i mniej oszczędności w wykończeniu.

Napisane:
3 lut 2009, 18:59
przez Adaś
Jak na hothatcha ten przód za bardzo się uśmiecha, zero agresywności

Napisane:
3 lut 2009, 19:57
przez Pit
Unifikacji ciąg dalszy

ero indywidualizmu wróć!

Napisane:
3 lut 2009, 20:48
przez Dry
bardzo gustowny jest ten maly napis na przednim zderzaku MPS... super... bardzo mi sie podoba ten MPS mimo, ze rzeczywiście trochę 'zalatuje' 308


Napisane:
3 lut 2009, 20:58
przez domin1979
Wlot mogli sobie darować (może nie wejdzie do produkcji?), myślę, że na żywca będzie ciekawszy.

Napisane:
3 lut 2009, 21:17
przez DISItune
domin1979 napisał(a):Wlot mogli sobie darować (może nie wejdzie do produkcji?), myślę, że na żywca będzie ciekawszy.
ten wlot to super sprawa bo bez niego ten intercooler na silniku to generalnie gow.o daje, ale mogli to jakos ladniej wkomponowac

albo przestac sie wyglupiac i zrobic porzadny intercooler za zderzakiem a przed chlodnica
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

Napisane:
3 lut 2009, 21:25
przez domin1979
misiekwaw napisał(a):ten wlot to super sprawa bo bez niego ten intercooler na silniku to generalnie gow.o daje
Do tej pory niby sobie radzili bez wlotu, chyba nie ma problemów z turbiną? Na pewno wydajność chłodzenia lepsza niż ten radiator ale jak już to tak jak piszesz zrobić to metodą na "diesla"
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Z drugiej strony Amerykanin będzie ten wlot uwielbiał


Napisane:
3 lut 2009, 21:28
przez DISItune
właśnie o to chodzi, że bez wlotu wydajność tego rozwiązania jest bardzo słaba

czuć to zwłaszcza jak się postoi w korku i probuje sie dynamicznie ruszyć spod świateł bo akurat tak się złożyło że za nimi jest trochę miejsca – jakby się ręczny zaciągnęło


Napisane:
3 lut 2009, 21:51
przez domin1979
misiekwaw napisał(a):właśnie o to chodzi, że bez wlotu wydajność tego rozwiązania jest bardzo słaba smutny czuć to zwłaszcza jak się postoi w korku i probuje sie dynamicznie ruszyć spod świateł bo akurat tak się złożyło że za nimi jest trochę miejsca – jakby się ręczny zaciągnęło ysz
A to nie jest tak, że przy lepszym intercoolerze po prostu moc i sprawność silnika by jeszcze wzrosła? Chyba inżynierowie z Mazdy to przeliczyli i zawsze masz obiecane ok. 260KM?

Napisane:
3 lut 2009, 21:53
przez DISItune
niestety Twoj optymizm jest nieuzasadniony

260KM masz tylko w okreslonych w normie (korzystnych) warunkach a niestety im cieplej tym mniej